Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL
Tuomas, 30, lentäjä
Kommentit (4635)
Kyllä Ninja on paras ja kaunein!
Ahaa, vikan tilintekojakson kuvauksista ei ole montaa viikkoa aikaa, kun Veera on siellä niillä "hattarahiuksillaan", jotka kävi (bimbo)kampaajalla laittamassa hieman ennen vappua :D
Tässä ketjussa sovittiin jo kertaalleen, että todella lapsellinen nälviminen hampaista ja hammasraudoista lopetetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, vikan tilintekojakson kuvauksista ei ole montaa viikkoa aikaa, kun Veera on siellä niillä "hattarahiuksillaan", jotka kävi (bimbo)kampaajalla laittamassa hieman ennen vappua :D
Lääkikseen et pääsisi ilkeää käytöstä sinulta tuo.
Niin mikä tuossa oli ilkeää?
Missä näkyy tilintekojakso jo nyt?
Vierailija kirjoitti:
Missä näkyy tilintekojakso jo nyt?
Ei vielä missään, tv:ssä tuli mainospätkä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa sovittiin jo kertaalleen, että todella lapsellinen nälviminen hampaista ja hammasraudoista lopetetaan.
Oikeenko joku uskoo, että täällä naiset kykenisi asialliseen keskusteluun?
Kokoajan keljuillaan jostakin jos ei ulkonäöstä niin keksitään jotain mistä voi irvistellä.
Onko tämä joku aikansakuluksi kettuilua ryhmä?
Koittaisitte edes pinnistää ja pidätte ei vinoilla viikon. Ei ihan helppoa ihmisille jotka selvästi keskittyvät vain muiden ns. vikoihin.
No ei täällä esimerkiksi ole Ninjaa paljon arvosteltu, koska hän on itse herttainen ihminen.
Mutta Laura ja Veera itse aloittivat ihmisten arvioimisen ulkonäön perusteella, joten silloinhan se on varmaan ok käytöstä hieman arvioida heitäkin.
Mainospätkässä näyttää et Laura istuu sohvalla, eli on voittaja ?!!!!
Vierailija kirjoitti:
No tuskin! Onko Tuomas myös vierellä? En ole kyllä kyseistä pätkää nähnyt. Ihmettelen vaan, et ois kyllä aikamoinen paljastus. Laura Karoliina kertoi pitäneensä paljon yhteyttä Lauraan. Eli jännä juttu, jos on voittajan kans paljon tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuskin! Onko Tuomas myös vierellä? En ole kyllä kyseistä pätkää nähnyt. Ihmettelen vaan, et ois kyllä aikamoinen paljastus. Laura Karoliina kertoi pitäneensä paljon yhteyttä Lauraan. Eli jännä juttu, jos on voittajan kans paljon tekemisissä.
Istui yksin, ei se todellakaan kerro vielä mistään. Tai jos kertoo, niin ennemmin näkisin asian niin, että Ninja kun istuu sohvalla niin silloin Tuomas on vieressä. Viime kaudellakin meni niin, että finaalin "hävinnyt" Jenny haastateltiin yksinään ja lopuksi studioon otettiin myös Juha ja Satu samalla kertaa siihen sohvalle istuskelemaan.
Tuomas on tainnut suudella "vain" neljää naista, kun vertaa Juhaan, joka suuteli _ainakin_ seitsemää eri naista :D Katsoin siis edellisen kauden tilinteon ja siinä tuli suutelukooste, jossa 7 eri naista imutteli Juhan kanssa, en tiedä oliko niitä kauden aikana vielä useampikin.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tippunut on istunut sillä sohvalla :D
Vierailija kirjoitti:
Kävin katsomassa Tuomaksen instaa. Täytyy myöntää, että ei millään muotoa mun tyyppinen. Kato mun kroppaa, tässä mä skimbaan, nyt mä veneilen, kato mullon urkka-auto, joku vosu kainalossa, gaiffareita, kuoharii, pintaliitoo, yybersiidee, nyt mä oon ulkomailla, nyt mä oon täällä raflassa. Free Palestine ja mee lukee joku kirja. Pinnallista!!! Toisaalta mä en katsokaan sarjaa Tuomaksen takia vaan niiden hupsujen tätien takia, jotka nolaa itsensä kerta toisensa jälkeen.
Musta se on kans sellanen wuhuu, kesä ja just sain ajokortin -insta. Että ei uskois sen perusteella kolmikymppiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tippunut on istunut sillä sohvalla :D
Näinhän se menee ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin katsomassa Tuomaksen instaa. Täytyy myöntää, että ei millään muotoa mun tyyppinen. Kato mun kroppaa, tässä mä skimbaan, nyt mä veneilen, kato mullon urkka-auto, joku vosu kainalossa, gaiffareita, kuoharii, pintaliitoo, yybersiidee, nyt mä oon ulkomailla, nyt mä oon täällä raflassa. Free Palestine ja mee lukee joku kirja. Pinnallista!!! Toisaalta mä en katsokaan sarjaa Tuomaksen takia vaan niiden hupsujen tätien takia, jotka nolaa itsensä kerta toisensa jälkeen.
Musta se on kans sellanen wuhuu, kesä ja just sain ajokortin -insta. Että ei uskois sen perusteella kolmikymppiseksi.
Jep. Perus pintaliitojannu, Tuomas 22v. Eiku...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Laura Karoliinan ------ kuuluisi juuri kääntää takkia ja yrittää vielä kerran. Juuri kuin koulukiusaaja kun huomaa että suosio menisi jos jatkaa kääntääkin kokonaan takkia ja liittoutuu, itse ainakin pysyisin kaukana!
Onkohan Veeran hampaat pysyneet suorassa?