Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL
Tuomas, 30, lentäjä
Kommentit (4635)
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo nyt ihan selvä peli. Tuomas valitsee Lauran
Ei varmasti valitse. Koska:
A) tamperelainen,
B) "vain" sairaanhoitaja joka spoilerin mukaan haluaa kampaajaksi.
Mun veikkaus on se hammaslääkäri Veera (kunhan vain saisi raudat pois) tai "söpöksi" bachelorin kuvaama Ninja tai matikkaa opiskeleva ope-to-be Krista.
Laura Karoliinalle on selvästi käsikirjoitettu se pakollinen kovaäänisen pakan sekoittajan rooli, joka Rouvisen kaudella 2016 oli Katjalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Haluan että kun olen viikon poissa ja tuun kotiin,että (nainen) joku ODOTTAA MUA siellä ja on sämpylän tuoksu kotona..." eli kodinhoitajaa se on hakemassa vaan.
Hankkisi koiran. Paljon helpompi ja yksinkertaisempi ratkaisu.
Koiraahan pitää kuitenkin viikon aikana ulkoiluttaa ja syöttää.
Kato se just on se naiselle varattu rooli. Sämpylöiden ja pullan leipomisen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Mistä toi Ninja tuntuu niin tutulta?!
Mistä se on kotoisin tai missä asuu nyt?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka suuri on todennäköisyys, että tässä ohjelmassa syntyy pareja? Itse muistan vain amerikkalaisesta versiosta Tristan ja Ryanin, Trista valitsi silloin palomies Ryanin, vihittiin 2003 ja ovat edelleenkin yhdessä. Mielenkiintoista tässä oli myös se, että yliopistokoulutuksen saanut nainen valitsee palomiehen, eikä jotain aivokirurgia niinkuin voisi kuvitella ja se onkin varmaan osasyynä liiton kestävyydelle, että tässä etsittiin ensisijaisesti rakkautta, ei elintasoa.
T. Mieskatsoja
Mistäs tiedät, ettei Ryan saanut parempaa elintasoa???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä toi Ninja tuntuu niin tutulta?!
Mistä se on kotoisin tai missä asuu nyt?
Itä-Helsingissä asunut ainakin lapsuutensa.
"Olisin luullu että se antais sen ensivaikutelmaruusun jolleki joka ois ollu enemmän esillä"
Voi vittu taas tätä sosiaalisuus-ekstroverttienihannoimispaskaa.
Laura karoliinan ig:ssä peilin kautta otettujen peppukuvien ja duckfacen määrä... Ja kyllä, stringibikinitkin ovat esittelyssä. *facepalm
Laura.karoliina nimellä.
Katson nyt tota uusintana ja tajusin, että tunnen ensivaikutelmaruusun saaneen Ninjan perhettä jonkin verran. Perheen tytöissä -poikia ei olekaan- on ollut potentiaalia huippu-urheilijaksi; ihan tosissaan treenaajia.
Millä firmällä se lentää? Finskillä on OK liksa, Norskilla taasen niin huono, ettei 100 000€ opintolainaa kannata sen takia ottaa.
Mulle jäi Tuomaksesta sellainen fiilis, että se haluaa tietyn elämäntyylin ja statuksen, ei niinkään rakkautta tai naista. Siinä voi sitten tutut ja tuntemattomat katsella kateellisena, kun on OKT Espoossa höysteineen.
Ja mitä tulee ripsiteknikkomimmeihin, niin eihän tuo lentäjänkään koulutuskaan varsinaisesti mikään akateeminen ole. Sen voi esim ostaa itselleen.
Laura Karoliina on just niitä tyttöjä jotka pitää jatkuvaa melua itsestään ja elää huomiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa narsistilta.
T. Av-mamma
Ja hän myös on...... Olen kuullut että kun alkuhuuma menee ohi niin narsismi alkaa kukoistamaan oikein kunnolla tällä.
Vierailija kirjoitti:
Millä firmällä se lentää? Finskillä on OK liksa, Norskilla taasen niin huono, ettei 100 000€ opintolainaa kannata sen takia ottaa.
Mulle jäi Tuomaksesta sellainen fiilis, että se haluaa tietyn elämäntyylin ja statuksen, ei niinkään rakkautta tai naista. Siinä voi sitten tutut ja tuntemattomat katsella kateellisena, kun on OKT Espoossa höysteineen.
Ja mitä tulee ripsiteknikkomimmeihin, niin eihän tuo lentäjänkään koulutuskaan varsinaisesti mikään akateeminen ole. Sen voi esim ostaa itselleen.
Linkedinistä vakoilin että jetflite -nimisessä firmassa on lentäjä. Ambulanssi- ja liikelemtoja. Ei nyt ihan kauhean hohdokkaalta vaikuta ja että pääsisi lentämään ympäri maailmaa.
Mä ihmettelen tuota ikäjakaumaa, parikymppisiä tyttöjä ja sit mies 30v. Riippuu toki tilanteesta ja ihmisistä, toisilla esim. 7v ikäero ei näy mitenkään, mutta toisilla voi olla isojakin näkemyseroja. En tiedä, itse olisin voinut odottaa naisten olevan 25+
Ja onko nuo parikymppiset tytöt loppupeleissä ihan tosissaan tai valmiita lähtemään tuohon kotirouva + okt + 4 lasta jne. - kuvioon...
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen tuota ikäjakaumaa, parikymppisiä tyttöjä ja sit mies 30v. Riippuu toki tilanteesta ja ihmisistä, toisilla esim. 7v ikäero ei näy mitenkään, mutta toisilla voi olla isojakin näkemyseroja. En tiedä, itse olisin voinut odottaa naisten olevan 25+
Ja onko nuo parikymppiset tytöt loppupeleissä ihan tosissaan tai valmiita lähtemään tuohon kotirouva + okt + 4 lasta jne. - kuvioon...
Epäilen vahvasti. Ehkä ulkoisesti riittävän miellyttäviä ei ole saatu ohjelmaan.. jos kerta 28v Mirka on vanhin.
Kolmekymppiset kauniit, itsestäänhuoltapitävät järkevät naiset ovat joko varattuja tai eivät lähde kilpailemaan kenestäkään.
Minusta aivan ymmärrettävää.
Parikymppisten seikkailut ohjelmassa menevät vielä kategoriaan "kun olin nuori ja naiivi", jota selitellään noilla sanoilla myöhemmin kun on niin kasvettu näistä reality tv ajoista.
Uusi tutkimus osoittaa että lasten aivot kehittyvät vielä 25-ikävuoteen saakka. 
Vierailija kirjoitti:
Toi julia oli siin "treffaa mun vanhemmat" ohjelmassaki :'D
Siis mulle tuli ihan sairas myötähäpeä tosta Juliasta :D ensin meet ettimään teini-poikaa itelles Treffaa mun vanhemmat-ohjelmaan ja nyt tää. Nää on varmaan kuvattu aika samoihin aikoihin vielä kun molemmat tuli ulos telkkarist nyt
Just toi ikäjakauma tekee epäuskottavan ohjelman ja ei vaan kiinnosta katsoa. Ihan pelle koko ohjelma. Tässä ei edes yritetä. miksi suomalaiset aina menee sieltä mistä aita on matalin rahan kiilto silmissä.
Siitä en tiedä, mutta miltään kodinhengettäreltä tyttö ei ainakaan vaikuta :D vaikea kuvitella häntä kotiin leipomaan, lapsia kaitsemaan ja miestä mielistelemään.