Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL

Vierailija
08.03.2017 |

Kommentit (4635)

Vierailija
321/4635 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tylsän oloinen kausi! Ei oikein sytytä bätselör eikä kukaan naisistakaan. Tylsän, hajuttoman ja mauttoman oloinen kausi. Blääh. Toki sinänsä sopii yhteen sitten bätselör ja naiset eli onnistunut siltä osin!

Vierailija
322/4635 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos spoilereista. :D Oliko treffeillä siis jotain biitsihengailua tms?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/4635 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninja oli jotenkin ärsyttävä. En tykännyt sen äänestä tai pullottavasta otsasta. Liian tylsä Tuomakselle. Laura oli sopivin

Vierailija
324/4635 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainut, jonka mielestä outoa, että opettajat hakeutuu tollaseen ohjelmaan. Luulisi olevan hieman kiusallista, jos oppilaat katsoo omaa deittailua telkkarista.

Veljeni ammatikoulun opettaja oli sinkkuristeily ohjelmassa ja ainakin mitä veljeni kertoi niin jotkut oppilaat olivat vinoilleet hänelle asiasta, mutta tämä nainen oli alkanut itkemään tästä luokan edessä ja kyseinen opettaja järjesti kunnon haloon kuinka häntä kiusataan. Olisiko kannattanut miettiä vähän, varsinkin siinä kohtaan kun alkoi olemaan ohjelmaa kuvatessa kunnolla humalassa... Uskon kyllä veljeäni että kukaan ei kunnolla kiusannut kuhan vähän kuittaili. Että kyllä sitä pitää vähän miettiä meneekö näihin ohjelmiin kun riskinsä siinä on.

Vierailija
325/4635 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos spoilereista. :D Oliko treffeillä siis jotain biitsihengailua tms?

Joo hengailivat biitsillä. Todella vaivaannuttavaa katseltavaa tämäkin.

Laura löysi biitsiltä mustan ruusun, jonka voi käyttää omaksi hyväkseen ja syrjäyttää kenen tahansa treffit ja mennä siis itse syrjäyttämilleen treffeille Tuomaksen kanssa.

Vierailija
326/4635 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Laura on tosi tuttu jostain! Onko ollu jossain ohjelmassa aikaisemmin? Tietääkö joku hänen instagramiaan? Tosi nätti tyttö.

Vierailija
327/4635 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtunee siitä että olen juuri lukenut aiheesta paljon mutta bachelorista tuli kunnon nyrkki ja hella vibat. Semmoinen stereotyyppinarsisti jonka etsii edustusvaimoa leipomaan pullaa ja kokkaamaan. Vaimo pysyy kotona kun puskee ulos niitä lapsia tasaisesti, neljähän niitä piti olla. Samalla mies kulkee korostamassa omaa uraansa ja sen erinomaisuutta. Eihän se mies missään vaiheessa puhunut millaisen naisen haluaa, pelkästään sitä mitä naisen pitää tehdä, olla kotona odottamassa miestä.

Älkää suuttuko ja ottako vakavasti. Kuten jo sanoin olen lukenut narsisteja käsitteleviä kirjoja lähiaikoina ja siksi kai aloin ajatella näin.

Vierailija
328/4635 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtunee siitä että olen juuri lukenut aiheesta paljon mutta bachelorista tuli kunnon nyrkki ja hella vibat. Semmoinen stereotyyppinarsisti jonka etsii edustusvaimoa leipomaan pullaa ja kokkaamaan. Vaimo pysyy kotona kun puskee ulos niitä lapsia tasaisesti, neljähän niitä piti olla. Samalla mies kulkee korostamassa omaa uraansa ja sen erinomaisuutta. Eihän se mies missään vaiheessa puhunut millaisen naisen haluaa, pelkästään sitä mitä naisen pitää tehdä, olla kotona odottamassa miestä.

Älkää suuttuko ja ottako vakavasti. Kuten jo sanoin olen lukenut narsisteja käsitteleviä kirjoja lähiaikoina ja siksi kai aloin ajatella näin.

Tiedän toisen samanlaisen saman ammattialan edustajan. Sitten petetään naista työreissuilla ja yöelämässä ja pullantuoksuinen emäntä ei aavista mitään.

Vierailija
329/4635 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin semmoinen konservatiivinen mies. Minun makuuni kyllä on.

Vierailija
330/4635 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään noista naisista ei vaikuta bachelorille sopivalta. Mä valitettavasti luulen, ettei mitään vuosisadan rakkausstooria tule syntymään tälläkään kaudella, treffaillaan vähän aikaa muodon ja tuotannon vuoksi, ja se on sit siinä.

Tässähän tulee ihan viime vuoden Satua, Jennyä ja Ninaa ikävä! Ikänsä puolesta olisivat olleet tällekin bachelorille sopivia matcheja. Melkein parempiakin kuin Rouviselle.

Vierailija
331/4635 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ohjelmasta pitäisi karsia julkisuustyrkyt pois. Tässäkin kaudessa on pari, se joka on käynyt jo pari muuta tositv-ohjelmaa ja se missiehdokas. Viime kaudella selvästi Nina ja Jenny halusivat julkisuutta ja ratsastavat Bachelor-julkisuudella vieläkin. Nämä kaksi käy vieläkin jokaiseen kissanristiäisessä ja lehdessä näyttämässä naamaansa jos vaan annetaan mahdollisuus. 

Totta, kunpa mukana olisi vain oikeasti bachelorista kiinnostuneet. jennyaurajoella -instassa on uutta ohjelmaan liittyvää naaman esittelyä, no nythän on taas hyvä mahdollisuus hästäg bachelorsuomi hästäg ketäs olis sopivin sille. Meni eka kaudesta maku kun se oli sellaista teatteria...Toivottavasti ei mene nyt samanlaiseksi.

Vierailija
332/4635 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainut, jonka mielestä outoa, että opettajat hakeutuu tollaseen ohjelmaan. Luulisi olevan hieman kiusallista, jos oppilaat katsoo omaa deittailua telkkarista.

Veljeni ammatikoulun opettaja oli sinkkuristeily ohjelmassa ja ainakin mitä veljeni kertoi niin jotkut oppilaat olivat vinoilleet hänelle asiasta, mutta tämä nainen oli alkanut itkemään tästä luokan edessä ja kyseinen opettaja järjesti kunnon haloon kuinka häntä kiusataan. Olisiko kannattanut miettiä vähän, varsinkin siinä kohtaan kun alkoi olemaan ohjelmaa kuvatessa kunnolla humalassa... Uskon kyllä veljeäni että kukaan ei kunnolla kiusannut kuhan vähän kuittaili. Että kyllä sitä pitää vähän miettiä meneekö näihin ohjelmiin kun riskinsä siinä on.

Minusta tuollainen kuulostaa kiusaajan logiikalta, ja sitä ei tarvitse noudattaa, tai muutenkaan rajoittaa elämää kiusaamisen pelossa. Toki ope olisi voinut parit hyväntahtoiset kuittailut kestää, jos ne todella olivat sellaisia.

Vierailija
333/4635 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on kyllä vielä vähän liian aikaista sanoa, että kukaan ei sopisi bachelorille. Ettehän se tiedä vielä mitään tyttöjen persoonista, oletuksia vain. Katsotaan nyt ensin.

Vierailija
334/4635 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt ihan selvä peli. Tuomas valitsee Lauran

Vierailija
335/4635 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurannut viime kautta, niin päädyin vahingossa viimevuotisiin ehdokkaiden esittelyihin. Veikkasin, että se yksi tumma voittaa, jos bachelor pitää tummista, tanssija voittaa, jos pitää urheilullisista ja se yksi blondeista voittaa, jos mies pitää blondeista. No se blondi voitti näköjään. Voisi analysoida tämän kaudenkin ehdokkaat jossain vaiheessa.

Vierailija
336/4635 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Haluan että kun olen viikon poissa ja tuun kotiin,että (nainen) joku ODOTTAA MUA siellä ja on sämpylän tuoksu kotona..." eli kodinhoitajaa se on hakemassa vaan.

Hankkisi koiran. Paljon helpompi ja yksinkertaisempi ratkaisu.

Vierailija
337/4635 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapa nähdä miten käy, tuleeko tosirakkautta tälläkään kaudella. Se ratkaisee, onko kukaan naisista valmis konservatiiviseen työnjakoon eli sinne kotiin odottelemaan ja leipomaan pullaa Tuomasta varten.

Ulkonäöllisesti hämmentävin naisista oli mielestäni se liikkaope, joka muistutti enemmän sohvaperunaa kuin urheilullista naista. Löytyi pömppömahaa ja löysää käsivartta. Kasvot kyllä nätit ja kivan rempseä nainen.

Vierailija
338/4635 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Haluan että kun olen viikon poissa ja tuun kotiin,että (nainen) joku ODOTTAA MUA siellä ja on sämpylän tuoksu kotona..." eli kodinhoitajaa se on hakemassa vaan.

Hankkisi koiran. Paljon helpompi ja yksinkertaisempi ratkaisu.

Koira ei odota viikkoa eikä leivo sämpylöitä:(

Vierailija
339/4635 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoisen vaimon sais tosta laura karoliinasta, laittanut varmaan saman verran ukkoja yhdeltä kadulta kuin bächelör naisia parisuhteessa ollessaan... hyi saatana, en koskis kumpaakaan pitkällä tikullakaan

Vierailija
340/4635 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään katsoin ja kauhistuin kuinka huono ryhti oli suurimmalla osalla naisista! Laura ja minja/ninja ovat selvästi pakseloorin mieleen. Komea ja tällä kertaa tavoittelemisen arvoinen mies toisin kuin viimevuotinen harppu.

Ketju on lukittu.