Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL
Tuomas, 30, lentäjä
Kommentit (4635)
Koska ei Suomesta ikinä löydy tarpeeksi tasokkaita miehiä jotka hakisivat sellaiseen
Tai jos edelliskauden naiset menetti uskonsa koko formaattiin (en ihmettelisi), eikä kukaan halunnut olla se Bachelorette.
Huomaa että on lapseton. Siis miekkonen meinaa olla viikon poissa, vaimoke hoitaa 4 kakaraa, omakotitalon ja koiran sillä aikaa. Ja herran tullessa kotiin pitäis olla pullat tarjolla keittiön ja makkarin puolella.
Sallikaa mun nauraa. Kukaan itseään kunnioittava nainen ei tuohon pysty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä firmällä se lentää? Finskillä on OK liksa, Norskilla taasen niin huono, ettei 100 000€ opintolainaa kannata sen takia ottaa.
Mulle jäi Tuomaksesta sellainen fiilis, että se haluaa tietyn elämäntyylin ja statuksen, ei niinkään rakkautta tai naista. Siinä voi sitten tutut ja tuntemattomat katsella kateellisena, kun on OKT Espoossa höysteineen.
Ja mitä tulee ripsiteknikkomimmeihin, niin eihän tuo lentäjänkään koulutuskaan varsinaisesti mikään akateeminen ole. Sen voi esim ostaa itselleen.
Jetflitellä. Ihan arvostettu firma alalla, lentää mm. valtioneuvostolle. Työajat tosin vielä huonommat kuin tavallisilla liikennelentäjillä.
Finnairilla on kova seula kun valitaan lentäjäksi opiskelijoita. Kolmivaiheinen koe. Pitkän matikan L mielellään ja hyvä enkuntaito. Erikseen fyysinen kunto sekä psyykkinen kunto tsekataan.
"Ja mitä tulee ripsiteknikkomimmeihin, niin eihän tuo lentäjänkään koulutuskaan varsinaisesti mikään akateeminen ole. Sen voi esim ostaa itselleen."
Sallikaa minun nauraa. Voiko joku tosissaan verrata ripsiteknikkoa lentäjään ja jos haluat myös työskennellä lentäjänä, ei siinä todellakaan mitkään ostetut tutkinnot paljoa paina.
Mä kyllä epäilen et kukaan noista olis vienyt bakkelorilta jalat alta. Tämän "tasoisten" naisten kanssa varmasti hässinytkin paljon perjantai-illan jälkeen.
Todenäköisesti on tavannutkin osan jo klubeilla. Aika moni Helsingistä joten.... ei ne piirit siellä niin kovin isot ole.
Mutta show must go on ja hää vetää nyt näytelmän läpi "kunnialla" .
Lisäisin tähän vielä sen, että jos bakkelorilta olisi viety jalat alta hän olisi kyllä hehkuttanut paljon paljon enemmän tyttöjä. Nyt lähinnä hehkutukset jäivät ykkösjaksoon eikä 2. Jaksossa itseasiassa nähty kehuja enää. Ei edes Aijan silmistä, piirteistä yms. Vaikka kävi henkilökohtaisilla treffeillä Aijan kanssa. Jäi sellainen kuva ettei iskenyt.
Vierailija kirjoitti:
Huonoryhtisiä naisia
Someniskat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi julia oli siin "treffaa mun vanhemmat" ohjelmassaki :'D
Siis mulle tuli ihan sairas myötähäpeä tosta Juliasta :D ensin meet ettimään teini-poikaa itelles Treffaa mun vanhemmat-ohjelmaan ja nyt tää. Nää on varmaan kuvattu aika samoihin aikoihin vielä kun molemmat tuli ulos telkkarist nyt
Oli myös Hottiksisda Bile-Danin deitti. On ilmeisesti haku päällä.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että on lapseton. Siis miekkonen meinaa olla viikon poissa, vaimoke hoitaa 4 kakaraa, omakotitalon ja koiran sillä aikaa. Ja herran tullessa kotiin pitäis olla pullat tarjolla keittiön ja makkarin puolella.
Sallikaa mun nauraa. Kukaan itseään kunnioittava nainen ei tuohon pysty.
Ei kukaan itseään kunnioittava, mutta ne sinisilmäiset hölmöt ehkä, jotka ei rakastuttuaan näe vaaleanpunaisten lasien läpi todellisuutta. Mies pitää sitte työmatkoilla hauskaa ja hässii muiden kanssa. Sellaista kaksoiselämää moni lentäjä viettää. Ja tämä on tosi!
Vierailija kirjoitti:
Lisäisin tähän vielä sen, että jos bakkelorilta olisi viety jalat alta hän olisi kyllä hehkuttanut paljon paljon enemmän tyttöjä. Nyt lähinnä hehkutukset jäivät ykkösjaksoon eikä 2. Jaksossa itseasiassa nähty kehuja enää. Ei edes Aijan silmistä, piirteistä yms. Vaikka kävi henkilökohtaisilla treffeillä Aijan kanssa. Jäi sellainen kuva ettei iskenyt.
Kehuihan se siellä treffeillä Aijan silmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka suuri on todennäköisyys, että tässä ohjelmassa syntyy pareja? Itse muistan vain amerikkalaisesta versiosta Tristan ja Ryanin, Trista valitsi silloin palomies Ryanin, vihittiin 2003 ja ovat edelleenkin yhdessä. Mielenkiintoista tässä oli myös se, että yliopistokoulutuksen saanut nainen valitsee palomiehen, eikä jotain aivokirurgia niinkuin voisi kuvitella ja se onkin varmaan osasyynä liiton kestävyydelle, että tässä etsittiin ensisijaisesti rakkautta, ei elintasoa.
T. Mieskatsoja
Mistäs tiedät, ettei Ryan saanut parempaa elintasoa???
Eihän tässä olekaan kysymys Ryanin elintasosta vaan siitä, kuinka moni akateeminen nainen valitsee partnerikseen palomiehen tai rekkakuskin, se on minusta aika rohkea teko ja kertoo paljon tuon ihmisen arvomaailmasta, ei siis mennä vain titteleiden ja elintason perässä.
Miksi akateeminen nainen tarvitsisi tittelit ja elintason mieheltä, kun sellaiset on jo omasta takaa? Tämä oli pointtini. Se, joka näistä kahdesta "nai ylöspäin", oli Ryan, joten ainoa kenen motiiveja voidaan epäillä, on hän. Mutta koska meillä edelleenkin ajatellaan vanhanaikaisesti ja sukupuolittuneesti, tämähän ei käy kenenkään mielessäkään - kun kouluttautunut nainen ottaa itsensä "alapuolelta", kyseessä on rakkaus, ja jos samaltakin tasolta, kyseessä on tittelit ja elintaso. Jep jep.
Tulkaapa nyt pois sieltä 1950-luvulta. Meillä täällä nykypäivässä naiset käyvät kouluja ja sitten menevät ihan itse töihin.
Voitteko nyt helvetti sentään lopettaa nuo jauhamiset akateemisuudesta, elintasosta ja jostain hiton Ryanista! Tää ketju on tarkoitettu keskusteluun SUOMEN Bachelorista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehuihan se siellä treffeillä Aijan silmiä.
Voi ei, jospa sillä on piilarit ja paljastaa sen kolmansilla treffeillä ja sitten se Tuomas tiputtaa sen mimmin koska paljastui, että hänellä olikin siniharmaat silmät!
Ei tuo bachelori ole yhtään tasokkaampi kuin ohjelman naiset. Tavallisen näköinen jamppa, ei havaittavaa karismaa. Ei korkeakoulutusta eikä ilmeisesti duunikaan niin ihmeellinen ole.
Onko tämä ketju nyt todella mystisesti palannut keskuuteemme? What?!
Mitä tällä palstalla okein tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tällä palstalla okein tapahtuu?
Ainahan tämä keskustelu on täällä ollut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tällä palstalla okein tapahtuu?Ainahan tämä keskustelu on täällä ollut?
Ketju oli pari päivää kokonaan poissa käytöstä ja "pääsy kielletty".
Tämän voit todentaa esim. katsoessasi keskustelun päivämääriä. Miksi muuten aktiivisessa ketjussa ei ole ollut merkintöjä muutamaan päivään?
Oliskohan joku ihan tuotannosta valittanut ylläpidolle ja pakottanut palauttamaan keskustelun? Tämä on ensimmäinen tv-sarjaan liittyvä official-keskustelu jolle olen nähnyt käyvän näin.
Nytpä tuli huomattua kuinka helposti ilmianto siivouspyynnöllä vie ketjun hetkeksi poistoon, kjeh. =D
AdoIf HitIer kirjoitti:
Kyllä söpö kokki Ninja olisi hänelle paras valinta! Olisi aina pitkän työpäivän jälkeen tuoreet pullat paistettuna kotona.
Hyvä kun ketju on luettavissa. Sinänsä harmi, jos Tuomas on jo takaisin yöelämässä ja sitä oikeaa ei sittenkään vielä löytynyt.
Miksi ei tehty nyt Bachelorette-kautta, vaan taas pistettiin naiset kilpailemaan miehestä? Alentavaa tällainen. Ymmärtäisin, jos joka toinen kausi olisi päähenkilönä nainen ja joka toinen kausi mies.