Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bachelor Suomi 2017 OFFICIAL

Vierailija
08.03.2017 |

Kommentit (4635)

Vierailija
361/4635 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi julia oli siin "treffaa mun vanhemmat" ohjelmassaki :'D

Siis mulle tuli ihan sairas myötähäpeä tosta Juliasta :D ensin meet ettimään teini-poikaa itelles Treffaa mun vanhemmat-ohjelmaan ja nyt tää. Nää on varmaan kuvattu aika samoihin aikoihin vielä kun molemmat tuli ulos telkkarist nyt

Nyt Julia varmaan kirjoittamassa kirjettä jollekin maajusseista, joten syksyllä se on taas telkkarissa

Vierailija
362/4635 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura karoliinan ig:ssä peilin kautta otettujen peppukuvien ja duckfacen määrä... Ja kyllä, stringibikinitkin ovat esittelyssä. *facepalm

Laura.karoliina nimellä.

Oli pakko käydä katsomassa. Siis onko hänellä joku sairaus mikä vetää suun mutruun? Vai siis näyttääkö tuommoinen jonkun mielestä oikeasti hyvältä? Ihan naurettavia muikisteluita. Ja se perseen kuvaaminen, eikä edes kummoinen perse! Olisi sitten edes perse mitä kuvata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/4635 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mulle tuli ihan sairas myötähäpeä tosta Juliasta :D ensin meet ettimään teini-poikaa itelles Treffaa mun vanhemmat-ohjelmaan ja nyt tää. Nää on varmaan kuvattu aika samoihin aikoihin vielä kun molemmat tuli ulos telkkarist nyt

Julia on ollut myös Hottiksissa, oli treffeillä Karrin kanssa. Eikai siitäkään kauaa ole. 

Vierailija
364/4635 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
365/4635 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä firmällä se lentää? Finskillä on OK liksa, Norskilla taasen niin huono, ettei 100 000€ opintolainaa kannata sen takia ottaa.

Mulle jäi Tuomaksesta sellainen fiilis, että se haluaa tietyn elämäntyylin ja statuksen, ei niinkään rakkautta tai naista. Siinä voi sitten tutut ja tuntemattomat katsella kateellisena, kun on OKT Espoossa höysteineen.

Ja mitä tulee ripsiteknikkomimmeihin, niin eihän tuo lentäjänkään koulutuskaan varsinaisesti mikään akateeminen ole. Sen voi esim ostaa itselleen.

Jetflitellä. Ihan arvostettu firma alalla, lentää mm. valtioneuvostolle. Työajat tosin vielä huonommat kuin tavallisilla liikennelentäjillä.

Vierailija
366/4635 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei ole juontajaa? Vähän noloa että tuo mies joutuu hoitamaan juonnotkin.

Vierailija
367/4635 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt Julia varmaan kirjoittamassa kirjettä jollekin maajusseista, joten syksyllä se on taas telkkarissa

Siellähän oli se yksi mallipojun näköinen, joten veikkaan sitä kirjeen saajaksi.

Vierailija
368/4635 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä firmällä se lentää? Finskillä on OK liksa, Norskilla taasen niin huono, ettei 100 000€ opintolainaa kannata sen takia ottaa.

Mulle jäi Tuomaksesta sellainen fiilis, että se haluaa tietyn elämäntyylin ja statuksen, ei niinkään rakkautta tai naista. Siinä voi sitten tutut ja tuntemattomat katsella kateellisena, kun on OKT Espoossa höysteineen.

Ja mitä tulee ripsiteknikkomimmeihin, niin eihän tuo lentäjänkään koulutuskaan varsinaisesti mikään akateeminen ole. Sen voi esim ostaa itselleen.

Joutuu siinä kuitenkin tutkinnon suorittamaan, vaikka opetuksen ostaisikin. Vähän niin kuin ajokortti tai lentolupakirja.

Vierailija
369/4635 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jetflitellä. Ihan arvostettu firma alalla, lentää mm. valtioneuvostolle. Työajat tosin vielä huonommat kuin tavallisilla liikennelentäjillä.

Niillä koneillako se Sipiläkin siis lentää?

ohis

Vierailija
370/4635 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että tuo Ninjasta kiinnostuminen on vain käsikirjoitettu juttu eli tehdään ennakkosuosikki. Mutta sitten joku muu tulee tyrkylle ja herättää kiinnostuksen.

Vierailija
371/4635 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että tuo Ninjasta kiinnostuminen on vain käsikirjoitettu juttu eli tehdään ennakkosuosikki. Mutta sitten joku muu tulee tyrkylle ja herättää kiinnostuksen.

Minä taas uskon siihen, että ihan kaikki muu on käsikirjoitettua, paitsi ne varsinaiset valinnat, kenelle ruusut antaa.

Vierailija
372/4635 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas uskon siihen, että ihan kaikki muu on käsikirjoitettua, paitsi ne varsinaiset valinnat, kenelle ruusut antaa.

Mä taas uskon, että kaiken muun lisäksi myös ruusujen saajien valinnat on ainakin osittain käsikirjoitettu. Käsketty Tuomasta esim. pitää kisan draamakuningatar mukana tai kaksi toisiaan inhoavaa ehdokasta, jotta saadaan jatkossakin hyvää matskua, tai kilpailija, joka alussa yritetään saada näyttämään ennakkosuosikilta ja tiputetaankin yhtäkkiä dramaattisesti pois jne. jne.

Vierailija
373/4635 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai myös pudotukset ja ruusut on hahmoteltu tuotannon toimesta etukäteen. Siis alustavasti.

Lisäksi bacheloria varmasti "tuupitaan" haluttuun suuntaan ja esim. treffijärjestys on annettu tuotannon toimesta siten että sopivaa kuvausmateriaalia saadaan sopivaan aikaan. Myös naisia "tuupitaan", heitä neuvotaan, heille annetaan vinkkejä, vihjaillaan, yritetään saada kitkaa muiden naisten kanssa, liioitellaan bachelorin kiinnostusta heitä kohtaan jne. Miettikääpäs esim. viime vuonna se Susanna, joka kuvitteli varmaan oikeasti bachelorin olevan häneen rakastunut. Ei se Susanna sitä kaikkea ihan itse keksinyt, eiköhän hänelle oltu sopivasti annettu ymmärtää tilanteen olevan niin.

Draamankaari ja tunnelman tiivistyminen pitää saada rakennettua että katsojat jaksaa pysyä joka jaksossa riittävän kiinnostuneina.

Vierailija
374/4635 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja loppuun asti yritettiin luoda kuva, että Juhan päivänselvä valinta on Jenny, mutta valitsikin katsojien yllätykseksi Sadun.

Vierailija
375/4635 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni kyllä kiinnostus taas koko ohjelmasta. Seiskan mukaan baschelor bongattu vasta helsinkiläisessä ravintolassa piirittämässä naisia.

Vierailija
376/4635 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai myös pudotukset ja ruusut on hahmoteltu tuotannon toimesta etukäteen. Siis alustavasti.

Lisäksi bacheloria varmasti "tuupitaan" haluttuun suuntaan ja esim. treffijärjestys on annettu tuotannon toimesta siten että sopivaa kuvausmateriaalia saadaan sopivaan aikaan. Myös naisia "tuupitaan", heitä neuvotaan, heille annetaan vinkkejä, vihjaillaan, yritetään saada kitkaa muiden naisten kanssa, liioitellaan bachelorin kiinnostusta heitä kohtaan jne. Miettikääpäs esim. viime vuonna se Susanna, joka kuvitteli varmaan oikeasti bachelorin olevan häneen rakastunut. Ei se Susanna sitä kaikkea ihan itse keksinyt, eiköhän hänelle oltu sopivasti annettu ymmärtää tilanteen olevan niin.

Draamankaari ja tunnelman tiivistyminen pitää saada rakennettua että katsojat jaksaa pysyä joka jaksossa riittävän kiinnostuneina.

Tuo on lähes ainoa asia, joka EI ole tuotannon sanelemaa, siis se, kenelle ruusut annetaan. Tottakai treffijärjestys, treffipaikat ja treffien ohjelma/sisältö käsikirjoitettu. Ja poikamieskin varmasti saa johdattelua tuotannolta ynnä tietoa siitä, mitä naisten kesken tapahtuu, kun ei itse ole paikalla. Mutta kyllä hän itse valitsee sen, kuka putoaa ja kuka jää.

Vierailija
377/4635 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja loppuun asti yritettiin luoda kuva, että Juhan päivänselvä valinta on Jenny, mutta valitsikin katsojien yllätykseksi Sadun.

Kyllä, mutta siis tuotanto ei Satua valinnut, vaan Juha. Tottakai näissä aina pyritään säilyttämään ns. jännitys loppuun asti ja ns. yllätyskäännekin on lopussa aika klassinen. Mutta  se luodaan leikkauksella, valitsemalla mitä näytetään ja mitä ei. Siis täysin olen samaa mieltä, että mikään ei välttämättä ole sitä, miltä se televisiossa näyttää, mutta poikamies saa kyllä itse valita jatkoon pääsijät, se, kuinka helppo tai vaikea on valita, on taas sellainen asia, joka voi ruudussa näyttää dramaattisemmalta, kuin poikamiehen mielessä.

Vierailija
378/4635 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei ole juontajaa? Vähän noloa että tuo mies joutuu hoitamaan juonnotkin.

Säästyy pitkä penni. Juontajille, varsinkin ns. tunnetuille naamoille pitää maksaa kunnon palkka.

Ohjelmalle olisi kyllä eduksi, jos olisi juontaja.

Vierailija
379/4635 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään noista naisista ei vaikuta bachelorille sopivalta. Mä valitettavasti luulen, ettei mitään vuosisadan rakkausstooria tule syntymään tälläkään kaudella, treffaillaan vähän aikaa muodon ja tuotannon vuoksi, ja se on sit siinä.

Tässähän tulee ihan viime vuoden Satua, Jennyä ja Ninaa ikävä! Ikänsä puolesta olisivat olleet tällekin bachelorille sopivia matcheja. Melkein parempiakin kuin Rouviselle.

Varmaan se, millainen lopputulos viime kaudella oli, on vaikuttanut negatiivisesti halukkuuteen osallistua. Siis ns. tositarkoituksella. En tarkoita, etteikö sellaisia olisi nyt mukana, mutta veikkaan, että viime tuotantokausi vei uskottavuutta siltä, että tätä kautta se oikea voisi oikeasti löytyä.

Vierailija
380/4635 |
23.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoryhtisiä naisia

Ketju on lukittu.