Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meni maku Lenita Airistosta: useita suhteita varattuihin miehiin (linkki)

Vierailija
08.03.2017 |

http://www.iltalehti.fi/viihde/201703072200081096_vi.shtml

Olen aina kuvitellut naisen olen jonkinlainen tyylikäs leidi, eikä tuollainen ikuinen kakkosnainen. Mikä tuossakin on tunnepuolella pielessä jos kehtaa lehdessä retostella, miten oli "avoimesti 40 vuotta Max Jakobsonin kanssa yhdessä".

Minä ainakin ajattelen sitä naisparkaa, joka vihittiin Jakobsonin kanssa, ja jonka koko elämä varmaan tuhoutui tuossa Lenitan lemmenleikissä. Lenita kuvailee suhdetta:" Kun olin hänen kanssaan, meiltä ei puuttunut mitään."

Jotenkin tunnevammaisen oloinen tyyppi!

Kommentit (388)

Vierailija
181/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenitalla alkaa tuo ikä painaa ja on viimeiset mahdollisuudet rahastaa "muistelmillaan" ja luetella kömpelön kehystarinan puitteissa paljon tunnettuja nimiä, joiden kanssa Lenita on nussinut. Muutaman vuoden kuluttua ei kukaan enää ole kiinnostunut noista panotarinoista koska asianosaiset ja aikalaiset mätänevät haudoissaan tai ovat tuhkattu.

Lenitalla on kuitenkin edes jotain kerrottavaa. Elänyt pitkän elämän ja kokenut omakohtaisesti esimerkiksi naisen aseman muutoksen. On edelleen hyvässä kunnossa ja skarppi. Sinnikkäästi pitänyt puoliaan, ja osannut sanoa vastaan miehille.

Ties vaikka vieläkin harrastaisi seksiä. Pöyristykää mammat.

Vierailija
182/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lenita on nimenomaan halunnut intohimoisia suhteita ja salarakkauksia. Ei ole halunnut vaimoksi ja miestä rinnalleen töpöttämään aamutohveleissa.

Lenita on itsenäinen nainen, ja elänyt omannäköistä elämää. Tämä sallitaan miehelle, ei naiselle.

Aika huonoissa piireissä pyörit jos sallitaan kenellekään.

Olen varma että mielenkiintoisimmissa kuin sinä.

Minulle tärkeämpiä ovatkin moraaliset ja luotettavat ihmiset, ei joku dille- ja bimbojoukko, vaikka olisivat miten mielenkiintoisia.

Liikun piireissä, joihin sinulla ahdasmielisenä ei ole mitään pääsyä. 

Ainakaan ne eivät ole älymystöpiirejä viestiesi tasosta päätellen. Ilmeisesti sinulle on ok, että sinun porukoiddasi miehille huoraaminen sallitaan ja naisille ei.

If you only knew. 

Haukotus.

Voihan moraalinassutus. 

"Lenita on itsenäinen nainen, ja elänyt omannäköistä elämää. Tämä sallitaan miehelle, ei naiselle."

Siinä sinun huippuseurapiiriesi kanta, jonka moralistina jaat. :)

Itse kannatan eettisiä valintoja niin kaupassa kuin ihmissuhteissa. Pettäminen pimpillä tai kikkelillä tuo sille julkiselle kumppanille äärettömän määrän tuskaa ja aiheuttaa trauman sekä kriisin.

Ei siis puhuta mistään pikku asiasta enkä itse ainakaan moista halua kanssaeläjälleni aiheuttaa. On aihetta huolestua, jos sinua ei tuollainen teko ollenkaan haittaa tai estele. Kyseessä voi olla persoonallisuushäiriö, vakava narsismi kenties. 

Itse feministinä ärsyttää typerä ajatus, että pettäminen olisi jokin feministinaisen oikeus. Voiko typerämpää ajatusta olla?

Eettisiä valintoja tekevänä sinulla on toki oikeus diagnostisoida muita persoonallisuushäiriöisiksi. Oletko kenties myös psykiatri?

Diagnosoida, sana jota haet on diagnosoida. Olen lääkäri mutta en psykiatri.

Tehdä diagnoosi, diagnostisoida ja diagnosoida. Kaikki käy. 

Toki käy jos on kielipuoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoinen lapsettomuus

Sisaren kehitysvamma heijastui myös Lenitan ainoaksi jääneeseen avioliittoon. Hän oli poliitikko Ingvar S. Melinin kanssa naimisissa vuosina 1961-1971. Lenitan harmoniseksi kuvailema avioliitto päättyi hänen päätökseensä olla hankkimatta lapsia.

Hän kirjoittaa: "Minulla oli kehitysvammainen sisar, eivätkä sukumme vaikeudet rajoittuneet vain meidän perheeseemme."

Jo ylioppilaskesänään Lenita oli työssään Lastenlinnassa ottanut selvää geneettisistä ongelmista. "Työ oli avannut minulle lohduttoman maiseman suvussa kulkeviin sairauksiin ja sairaisiin lapsiin."

Hän kirjoittaa harkinneensa päätöstään perusteellisesti. Hän ei ole katunut vapaaehtoista lapsettomuuttaan.

Lenita Airiston kirja Elämäni ja isänmaani (Bazar, 2017) julkaistaan tänään 8. maaliskuuta.

http://m.iltalehti.fi/viihde/201703072200070392_vi.shtml

Vierailija
184/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anonyymi88 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

antakeearmoa kirjoitti:

Mistä me tiedetään oliko Maxilla ns avoin avioliitto ? Mitä jos Maxin vaimokin petti ? Ja Maxhan se oli vastuussa vaimonsa tunteista, ei Lenita. Tuskin kukaan suunnittelee rakastuvansa varattuun mieheen. Jos Lenitasta paljastuu jotain inhimillistä tai epätäydellistä ,miksi pitää heti lynkata ja haukkua hänet alimpaan helvettiin ? Eihän se Max ole meitä pettänyt ? Mitä jos se pettäminen on ollut ok Maxin vaimolle ? Jos ollaan yhdessä vaikka lasten tai rahan takia ? Kuinkahan moni avioliitto Suomessa on kulissiavioliitto ? Varsinkin noilla varakkailla tuntuu paljon olevan tätä .

Emme tiedä emmekä saa tietää, koska Max Jacobsson on kuollut. En tiedä onko hänen vaimonsakin kuollut, mutta ehkä melko iäkäs, eikä varmaankaan halukas kommentoimaan Lenitan höpinöitä.

Lenita, joka on aina saarnannut mm. tyylikkyydestä ja hyvästä käytöksestä saa avautumusestaan täydet pisteet tyylittömyydestä!

Oletko ihan tosissasi! Jokainen joka osaa googlettaa ja kirjoittaa tuon vaikean :)  nimen,  saa selville että Max J kuoli maaliskuussa  2013 ja vaimonsa kuoli edellis kesänä pitkän sairastelun jälkeen. Tyttären muistokirjoituskin isästä löytyy netistä.

Ystäväni seurusteli vuosia varatun miehen kanssa ja miehen vaimolla oli kuolemaan johtanut syöpä ja mies ei voinut erota vaimostaan. Pariskunnalla oli sopimu,s vaimon lupa, että mies saa ja hänen pitää elää omaa elämää. Kun vaimo kuoli, ystäväni ja mies muuttivat yhteen ja avioituivat jonkin  ajan kuluttua.

Mistä tietää, että Max J oli samanlaisen elämänkuvion kanssa? Moni julkisuuden pariskunta elää syystä tai toisesta kulissiliitossa, elihän Urho Kekkonen siten ja hänellä oli useita naisia elämässään ja Sylvi pysyi rinnalla ja tiesi ja suvaitsi Urkin naiset. Ei arvaten itse kyennyt/halunnut naisena tyydyttää miehensä haluja.

Jos minäkin joskus sairastun niin että en pysty tyydyttämään mun miestäni ,niin mulle on fine jos menee vieraisiin. Ei se tarkoita että mun sairauden takia koko muun maailman pitää pysähtyä ,ja lakata elämästä . Miehelle kuitenkin seksi tärkeää.  Ja olen kuullut että monta avioliittoa on pelastanut ns avoin avioliitto, toki se on molemminpuolinen sopimus. Onhan se vaimonkin etu että tyytyväinen mies on kotona. 

No, eihän se ole kotona, jos se ramppaa vieraissa. Voi tsiisus sentään.

Entäs jos on toisinpäin: on "avoin" avioliitto ja vaimo sauhuaa vieraissa ja on tyytyväinen ja tyydytetty ja sairas mies pysyy kotona. Monelleko miehelle sopii sama? Moniko ottaisi vaimostaan avioeron alta aikayksikön? Jos niin, niin miksi?

Vain epävarmat ja rumat ihmiset tuomitsee pettämisen näin kovasti tai narsistit. Kauniit ihmiset elää  liitoissa missä petetään, mutta se vain kuuluu elämään. Ei siitä tehdä numeroa. Tai sitten täällä kirjoittelee todella lapselliset ja nuoret jotka elää ensirakkauttaan. Me vanhemmat naiset ja miehet tiedetään että liittoihin liittyy ylä ja alamäkiä ja pettämistä . Ja kun vientiä on molemmin puolin... toki jos olet naimisissa jonkun ruman kanssa joka ei saa miestä/naista niin se takertuu sinuun kynsin hampain ja kyttää. Täälläkin kaikki mammat juoksisi vieraissa jos miehet kelpuuttaisi heidät. Turha kiistää. Olen nähnyt näitä mammoja :D Miehet haukutaan ja esitetään niin viatonta ja uskollista mammapalstoilla, Sitten kun vähän joku mies lirkuttaa yöelämässä niin heti ollaan hame korvissa ,tai sitten koitetaan pokata nuoria miehiä mutta ei niillekkään kaikki kelpaa. Veikkaan ja väitän että oisin saanut tän Maxinkin vaimon punkkaan koska vaan ja kaikki mammat täällä. Pari valittua sanaa ja muijat on sulaa vahaa. 

Vierailija
185/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lenitalla alkaa tuo ikä painaa ja on viimeiset mahdollisuudet rahastaa "muistelmillaan" ja luetella kömpelön kehystarinan puitteissa paljon tunnettuja nimiä, joiden kanssa Lenita on nussinut. Muutaman vuoden kuluttua ei kukaan enää ole kiinnostunut noista panotarinoista koska asianosaiset ja aikalaiset mätänevät haudoissaan tai ovat tuhkattu.

Lenitalla on kuitenkin edes jotain kerrottavaa. Elänyt pitkän elämän ja kokenut omakohtaisesti esimerkiksi naisen aseman muutoksen. On edelleen hyvässä kunnossa ja skarppi. Sinnikkäästi pitänyt puoliaan, ja osannut sanoa vastaan miehille.

Ties vaikka vieläkin harrastaisi seksiä. Pöyristykää mammat.

Nää samaset mammat on ensimmäisinä haarat auki mamuille . Tekopyhää sakkia.

Vierailija
186/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisaren kehitysvamma heijastui myös Lenitan ainoaksi jääneeseen avioliittoon. Hän oli poliitikko Ingvar S. Melinin kanssa naimisissa vuosina 1961-1971. Lenitan harmoniseksi kuvailema avioliitto päättyi hänen päätökseensä olla hankkimatta lapsia.

Hän kirjoittaa: "Minulla oli kehitysvammainen sisar, eivätkä sukumme vaikeudet rajoittuneet vain meidän perheeseemme."

Jo ylioppilaskesänään Lenita oli työssään Lastenlinnassa ottanut selvää geneettisistä ongelmista. "Työ oli avannut minulle lohduttoman maiseman suvussa kulkeviin sairauksiin ja sairaisiin lapsiin."

Hän kirjoittaa harkinneensa päätöstään perusteellisesti. Hän ei ole katunut vapaaehtoista lapsettomuuttaan.

Lenita Airiston kirja Elämäni ja isänmaani (Bazar, 2017) julkaistaan tänään 8. maaliskuuta.

Niin, tämäkö on hänen puolustuksensa? Lisenssi sille, että iski petolinnun kyntensä perheellisiin ja rastelustaan vielä kirjoittaa häväistyskirjan?

Vierailija
187/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, tämäkö on hänen puolustuksensa? Lisenssi sille, että sai iskeä petolinnun kyntensä perheellisiin ja raatelustaan vielä kirjoittaa häväistyskirjan?

Joo, tämän mielipiteitä en enää koskaan tule pitämään terveen ihmisen lausumina.

Vierailija
188/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mitään. Lenita vain paljastui olevan juuri niin pelle kuin tukkansa jo vuosikymmenet on antanut olettaa. Paha vain, että olikin ilkeä pelle.

Vierailija
189/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten miehillä riittää aina näitä kakkosnaisia? Miksi naisilla ei ole kakkosmiehiä niin että se olisi suuri ilmiö? Miksi haluatte avioitua miehiin, ottaa miesten nimet ja sitten ruikutatte kun paha toinen nainen väkisinmakaa miehenne? Pakko sanoa että teissä heteronaisissa on tyhmyys. Tiedätte miehen luonnon, päätätte itse sitoutua siihen ja kahlita itsenne, sitten ihmettelette kun mies juoksee vieraissa niin kuin he ovat tehneet koko historian ajan. Ei mies koskaan omistaudu naiselle. Turha siitä on toisia naisia syyttää.

Vierailija
190/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

naistenmies55 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anonyymi88 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

antakeearmoa kirjoitti:

Mistä me tiedetään oliko Maxilla ns avoin avioliitto ? Mitä jos Maxin vaimokin petti ? Ja Maxhan se oli vastuussa vaimonsa tunteista, ei Lenita. Tuskin kukaan suunnittelee rakastuvansa varattuun mieheen. Jos Lenitasta paljastuu jotain inhimillistä tai epätäydellistä ,miksi pitää heti lynkata ja haukkua hänet alimpaan helvettiin ? Eihän se Max ole meitä pettänyt ? Mitä jos se pettäminen on ollut ok Maxin vaimolle ? Jos ollaan yhdessä vaikka lasten tai rahan takia ? Kuinkahan moni avioliitto Suomessa on kulissiavioliitto ? Varsinkin noilla varakkailla tuntuu paljon olevan tätä .

Emme tiedä emmekä saa tietää, koska Max Jacobsson on kuollut. En tiedä onko hänen vaimonsakin kuollut, mutta ehkä melko iäkäs, eikä varmaankaan halukas kommentoimaan Lenitan höpinöitä.

Lenita, joka on aina saarnannut mm. tyylikkyydestä ja hyvästä käytöksestä saa avautumusestaan täydet pisteet tyylittömyydestä!

Oletko ihan tosissasi! Jokainen joka osaa googlettaa ja kirjoittaa tuon vaikean :)  nimen,  saa selville että Max J kuoli maaliskuussa  2013 ja vaimonsa kuoli edellis kesänä pitkän sairastelun jälkeen. Tyttären muistokirjoituskin isästä löytyy netistä.

Ystäväni seurusteli vuosia varatun miehen kanssa ja miehen vaimolla oli kuolemaan johtanut syöpä ja mies ei voinut erota vaimostaan. Pariskunnalla oli sopimu,s vaimon lupa, että mies saa ja hänen pitää elää omaa elämää. Kun vaimo kuoli, ystäväni ja mies muuttivat yhteen ja avioituivat jonkin  ajan kuluttua.

Mistä tietää, että Max J oli samanlaisen elämänkuvion kanssa? Moni julkisuuden pariskunta elää syystä tai toisesta kulissiliitossa, elihän Urho Kekkonen siten ja hänellä oli useita naisia elämässään ja Sylvi pysyi rinnalla ja tiesi ja suvaitsi Urkin naiset. Ei arvaten itse kyennyt/halunnut naisena tyydyttää miehensä haluja.

Jos minäkin joskus sairastun niin että en pysty tyydyttämään mun miestäni ,niin mulle on fine jos menee vieraisiin. Ei se tarkoita että mun sairauden takia koko muun maailman pitää pysähtyä ,ja lakata elämästä . Miehelle kuitenkin seksi tärkeää.  Ja olen kuullut että monta avioliittoa on pelastanut ns avoin avioliitto, toki se on molemminpuolinen sopimus. Onhan se vaimonkin etu että tyytyväinen mies on kotona. 

No, eihän se ole kotona, jos se ramppaa vieraissa. Voi tsiisus sentään.

Entäs jos on toisinpäin: on "avoin" avioliitto ja vaimo sauhuaa vieraissa ja on tyytyväinen ja tyydytetty ja sairas mies pysyy kotona. Monelleko miehelle sopii sama? Moniko ottaisi vaimostaan avioeron alta aikayksikön? Jos niin, niin miksi?

Vain epävarmat ja rumat ihmiset tuomitsee pettämisen näin kovasti tai narsistit. Kauniit ihmiset elää  liitoissa missä petetään, mutta se vain kuuluu elämään. Ei siitä tehdä numeroa. Tai sitten täällä kirjoittelee todella lapselliset ja nuoret jotka elää ensirakkauttaan. Me vanhemmat naiset ja miehet tiedetään että liittoihin liittyy ylä ja alamäkiä ja pettämistä . Ja kun vientiä on molemmin puolin... toki jos olet naimisissa jonkun ruman kanssa joka ei saa miestä/naista niin se takertuu sinuun kynsin hampain ja kyttää. Täälläkin kaikki mammat juoksisi vieraissa jos miehet kelpuuttaisi heidät. Turha kiistää. Olen nähnyt näitä mammoja :D Miehet haukutaan ja esitetään niin viatonta ja uskollista mammapalstoilla, Sitten kun vähän joku mies lirkuttaa yöelämässä niin heti ollaan hame korvissa ,tai sitten koitetaan pokata nuoria miehiä mutta ei niillekkään kaikki kelpaa. Veikkaan ja väitän että oisin saanut tän Maxinkin vaimon punkkaan koska vaan ja kaikki mammat täällä. Pari valittua sanaa ja muijat on sulaa vahaa. 

Olet täysin väärässä, ihan joka asiassa. Vain narsistit pettävät, koska he ovat luonnevikaisia, joten heidän on pakko saada jatkuvaa ihailua ja kehumista osakseen, jotta tuntisivat olevansa olemassa. Normaalit ihmiset kykenevät hillitsemään halunsa impulsiiviseen käyttäytymiseen.

Olen muuten 51-vuotias, eli olen jo "vanhempi ihminen". Sinä tunnut elävän jatkuvaa teini-ikää hormonimyrskyissä tai sitten olet pahemman luokan narsisti. Either way, säälin kyllä sinua syvästi. Ihminen on seksuaalinen olento, mutta ei sitä pelkästään. Se sinulla näkyy olevan vielä kokematta ja ymmärtämättä. Toivottavasti saat ymmärtää sen, ennen kuin sinut lykätään maan alle tai tuhkapilveksi taivaalle.

Vierailija
191/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi Lenita Airisto on nostettu aikojen saatossa jalustalle?  Varmaan nykyään ikä tekee sen.. ( itsevarma ja voimakas nainen) Tätä mantraa jauhetaan aina mutta ei ajatella sitä mitä nuo naiset tekevät näille muille naisille ja ihmisille.   Mitä vittumaisempi olet sen korkeammalle sinut nykyään nostetaan.

T. M37

Vierailija
192/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsku. Eipä yllätä.

Vierailija
193/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi Lenita Airisto on nostettu aikojen saatossa jalustalle?  Varmaan nykyään ikä tekee sen.. ( itsevarma ja voimakas nainen) Tätä mantraa jauhetaan aina mutta ei ajatella sitä mitä nuo naiset tekevät näille muille naisille ja ihmisille.   Mitä vittumaisempi olet sen korkeammalle sinut nykyään nostetaan.

T. M37

Nyt on valitettavasti oltava samaa mieltä, niin nainen kun olenkin.

Vierailija
194/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, petolinnultahan se on aina näyttänytkin.

Vierailija
195/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat miehet on pääsääntöisesti varattuja. Minullakin aika ollut sivusuhteita, herrasmies hoitaa ne pieteetillä, ei ole mitään syytä vaimoa loukata. Hän sentään on lapsieni äiti enkä häntä ikinä jätä. Toki jos hän tahtoo lähteä niin mikäs siinä, avioehto, en menetä puolta omaisuudestani.

Vierailija
196/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenita katsoi peiliin:

http://images4.fanpop.com/image/photos/21100000/Scary-Clown-scary-clown…

Toteutti elämänohjettaan muiden kuin Kourin kanssa, jolla ei ollut perhettä tuhottavana. Siksipä jätti sen rauhaan.

Vierailija
197/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Lenita vain rahanahneuksissaan ole kirjoittanut paljastuskirjan miessuhteistaan. Kyllä  jatkuvat kauneushoidot maksavat aika lailla...

Vierailija
198/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan se on ollut ns julkinen salaisuus että Lenita on ollut ns isokenkäisten ykkössivupano, ja samaan aikaan useampaa kierroksessa. Nyt paljastui myös se, miksi hän on istunut esim EK/EVA-tilaisuuksissa eturivissä vaikka hänen tekemisensä (koulutuksesta huolimatta) on ollut teollisuuden johtohenkilönä aika vähäistä...

Osuit asian ytimeen. Naisasian irvikuva eli reittä pitkin sittenkin. Joo, en lue saavutukseksi, uraksi tai ansioksi.

Harmittaa aidosti ansioituneiden naisten puolesta, jotka ovat kyenneet säätelemään impulssejaan ja jotka ovat kohdelleet kanssasisariaan kunnioituksella.

Vierailija
199/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta rautaa tulessa kirjoitti:

Parhaat miehet on pääsääntöisesti varattuja. Minullakin aika ollut sivusuhteita, herrasmies hoitaa ne pieteetillä, ei ole mitään syytä vaimoa loukata. Hän sentään on lapsieni äiti enkä häntä ikinä jätä. Toki jos hän tahtoo lähteä niin mikäs siinä, avioehto, en menetä puolta omaisuudestani.

Miksi kuvitellaan että Maxin vaimo ei tiennyt asiasta ? Veikkaan että jos Maxin vaimo myöntäisi eläneensä kulissiliitossa tai sanoisi että heillä oli avoin liitto niin Maxin vaimo haukuttaisiin säälittäväksi,luntuksi ja oudoksi. Joillekkin sopii yksiavioinen liitto ja joillekkin avoin liitto. Kukin tyylillään. Toki täällä Suomessa on ahdasmielinen ja tuomitseva meininki asiassa kun asiassa mutta kukin elää tyylillään ja jos olet happy niin missä ongelma  ? Esim mulle sanoi kerran vanhempi nainen " Olihan meillä ongelmamme ja miehellä oli 2 sivujuttua mutta kokonaisuutena liittomme oli onnellinen ja paljon hyviä muistoja". Onhan sitä varmaan. Lapset ,lapsenlapset, jne. Pettämisen yli voi päästä ja joskus se voi jopa lujittaa suhdetta, ja jotkut sanoneet että suhteen  pelastus ollut jopa. Itse olen antanut anteeksi pettämisen ja minulle on annettu anteeksi pettäminen. Kun on maailmassa  isompiakin murheita. Jos mies ei kauheasti juo,ei hakkaa, on hyvä isä ja auttaa kotona niin  onko se maailman suurin synti ja rikos jos hairahtunut tai hairahtaa joskus ? Olisi kiva kuulla täällä miesten mietteitä. 

Vierailija
200/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan se on ollut ns julkinen salaisuus että Lenita on ollut ns isokenkäisten ykkössivupano, ja samaan aikaan useampaa kierroksessa. Nyt paljastui myös se, miksi hän on istunut esim EK/EVA-tilaisuuksissa eturivissä vaikka hänen tekemisensä (koulutuksesta huolimatta) on ollut teollisuuden johtohenkilönä aika vähäistä...

Osuit asian ytimeen. Naisasian irvikuva eli reittä pitkin sittenkin. Joo, en lue saavutukseksi, uraksi tai ansioksi.

Harmittaa aidosti ansioituneiden naisten puolesta, jotka ovat kyenneet säätelemään impulssejaan ja jotka ovat kohdelleet kanssasisariaan kunnioituksella.

No kun kaikki femakot ei ole rumia läskikasoja jotka istuu jalat ristissä ja vihaa miehiä.