Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meni maku Lenita Airistosta: useita suhteita varattuihin miehiin (linkki)

Vierailija
08.03.2017 |

http://www.iltalehti.fi/viihde/201703072200081096_vi.shtml

Olen aina kuvitellut naisen olen jonkinlainen tyylikäs leidi, eikä tuollainen ikuinen kakkosnainen. Mikä tuossakin on tunnepuolella pielessä jos kehtaa lehdessä retostella, miten oli "avoimesti 40 vuotta Max Jakobsonin kanssa yhdessä".

Minä ainakin ajattelen sitä naisparkaa, joka vihittiin Jakobsonin kanssa, ja jonka koko elämä varmaan tuhoutui tuossa Lenitan lemmenleikissä. Lenita kuvailee suhdetta:" Kun olin hänen kanssaan, meiltä ei puuttunut mitään."

Jotenkin tunnevammaisen oloinen tyyppi!

Kommentit (388)

Vierailija
381/388 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulin että tämä oli yleisessä tiedossa? Tai ainakin muistan joskus lukeneeni juttua Lenitasta ja Jakobsonista.

Kyllä he olivat avoimesti yhdessä. Max on vastuussa omasta liitostaan ja muistaakseni hän joskus kertoikin että heillä oli vaimon kanssa ihan omat järjestelyt.

Vierailija
382/388 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai vieläkin katkerat rouvat panettelee täällä Lenitaa. 

Sarasvuohan tuo on lauseenmuodostuksista ja sanavalinnoista päätellen. Taitaa olla Vauvapalsta avoinna koko päivän että saa haukkua naista joka nolasi hänet julkisesti:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/388 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenita on jo nuorena ollut poikkeuksellisen kaunis nainen (huom kuvat).

Varmasti on ollut varaa valita innokkaista seuralaisista.

Täysin toinen asia on pohtia suhteiden ylläpitoa varattuihin perheenisiin tai vastaaviin.

Itse en luota naisiin jotka tällaista pitävät hyväksyttävänä.

Sama kuin pystyttäisi ikioman teltan jonkun perheen puutarhaan isukkia varten , mielestäni yhtä röyhkeää ja häiritsevää. Toki perheen isällä on viimekädessä AINA vastuu käytöksestään perhettään ja puolisoaan johon on sitoutunut, kohtaan. He kyllä löytävät aina jonkun uuden naisen siihen päivystämään. Mutta tarinoita ja tilanteita on varmaan monia.

Moni kakku päältä kaunis, mutta ... Joo, kyllähän tuollainen porvarillinen peli sukupuolellaan on pikkumaista ja julmaakin monesti. Moraali on vuosikymmenien saatossa kyllä höltynyt, mutta eihän se auta jos on levittävä riivinrauta, niin sellaisena maine pysyy. Kyllä oma käytös ja moraali myös paljon voi ratkaista sitä, että minkälaisiin tilanteisiin joutuu ...

Vierailija
384/388 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nimikin jo kerro, että on kyse hepsankeikasta, Lenita. En ollut arvostanut koskaan minäkään, joten pudotusta ei tapahtunut. Ainakaan korkealta. Vaimoa en osaa sääliä, miksei eronnut.

Taisi vaimolla olla tärkeintä, että asema säilyi menestyneen miehen rinnalla. Ja elintaso.

Vierailija
385/388 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan olisi vaihtanut elämäni rakkautta  minulle yhdentekevien ihmisten moraalisaarnojen välttämiseksi.

Ei tarvitse Lenitan nyt surra, että jäi rakkaus elämättä.

Niin. Loirin ja Jacobsonin vaimot ja lapset ovat todellakin yhdentekeviä, kun itseään täynnä olevan naisen alapää ohjaa valintoja. Tätähän ei tule katua siellä kuuluisalla kuolinvuoteellakaan, mitäs tulivat himojen tielle, vai mitä? Murskaksi vaan kaikki muut, koska minäminäminä.

Ihan kuin se mies olisi täysin tahdoton olento näissä suhteissa.

Vierailija
386/388 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai vieläkin katkerat rouvat panettelee täällä Lenitaa. 

Sarasvuohan tuo on lauseenmuodostuksista ja sanavalinnoista päätellen. Taitaa olla Vauvapalsta avoinna koko päivän että saa haukkua naista joka nolasi hänet julkisesti:)

Tästä en ole kuullutkaan.  Miten Lenita nolasi ja mistä syystä Sarasvuon?

Vierailija
387/388 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No no pojat.  Pojilla on aina muitakin. Ja saattaa olla tytöilläkin mutta eivät niistä puhu. Monikin varakas ukko makalilee Thaimaa hieromoissa tai muissa prostituoiduissa. Ja on vakituinen suhde vaikka sihteerin kanssa jolla taas on jo lapset muiden miesten kanssa. Ei elämä mene niinkuin kuvittelee. Bileissä sattuu ja tapahtuu myös työpaikoilla ja matkoilla. Sehän on niin että nainen hoitaa lapset ja siihen asti kuin ne lähtee omaan elämään. Rahan tulo on pääteemana siinä vaiheessa ihan sama mikä ukko oma vai muu. Ei naiset välitä missä ukko kuolaa. Laskut maksetaan se riittää. Ja taas lapsettomat pärjää paremmin itsekseen kun ei ole niitä ruokittavia. Pennut vie pelkästään vaatteisiin vuosittain rahaa kauheesti. Kun ne kasvaa pitää ostaa uutta yhtenään. Ei siinä mietitä mitään kuka nai ketä juttuja. 

Vierailija
388/388 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina naisia syytetään kun nai pomonsa kanssa ikäänkuin pomo ei naisi alaistensa kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän