Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meni maku Lenita Airistosta: useita suhteita varattuihin miehiin (linkki)

Vierailija
08.03.2017 |

http://www.iltalehti.fi/viihde/201703072200081096_vi.shtml

Olen aina kuvitellut naisen olen jonkinlainen tyylikäs leidi, eikä tuollainen ikuinen kakkosnainen. Mikä tuossakin on tunnepuolella pielessä jos kehtaa lehdessä retostella, miten oli "avoimesti 40 vuotta Max Jakobsonin kanssa yhdessä".

Minä ainakin ajattelen sitä naisparkaa, joka vihittiin Jakobsonin kanssa, ja jonka koko elämä varmaan tuhoutui tuossa Lenitan lemmenleikissä. Lenita kuvailee suhdetta:" Kun olin hänen kanssaan, meiltä ei puuttunut mitään."

Jotenkin tunnevammaisen oloinen tyyppi!

Kommentit (388)

Vierailija
201/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset ottaa näin henkilökohtaisesti ? Vaikka ei tiedetä Maxin avioliiton taustoja. Ja miksei Maxin moraalia kyseenalaisteta? Huumasiko Lenita hänet seksiin ? Vai saako kaiken anteeksi  kun on mies ? Mitä jos Juha Mieto sanois että sinkkuna hässiny varattuja naisia ? Miten olisi reagointi ? 

Vierailija
202/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokeemammat kirjoitti:

Miksi naiset ottaa näin henkilökohtaisesti ? Vaikka ei tiedetä Maxin avioliiton taustoja. Ja miksei Maxin moraalia kyseenalaisteta? Huumasiko Lenita hänet seksiin ? Vai saako kaiken anteeksi  kun on mies ? Mitä jos Juha Mieto sanois että sinkkuna hässiny varattuja naisia ? Miten olisi reagointi ? 

Koska niitä on petetty tai mies hässii muita naisia. Jos viettäisi mammat sen ajan mikä kuuluu täällä esim liikuntaan, tai itsensä kauniina pitämiseen, tai kävis töissä, tai hakisi töitä niin ehkä  mies ei hässisi muita. Liekö jo jätettyjä tapauksia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Lenita vain rahanahneuksissaan ole kirjoittanut paljastuskirjan miessuhteistaan. Kyllä  jatkuvat kauneushoidot maksavat aika lailla...

Mitä hoitoja lienee ottanut, mutta ei kovin kummallisia, sillä ryppyinen on joka puolelta ja kuuluu ollakin 80-vuotiaana.

Lenitalla on varmana rahaa loppuelämän varalle, joten paljastukset ei rahan vuoksi, perillisiäkään ei ole. Itselleen saa elää ja kuluttaa, kuten kaikkien pitäisi tehdä, eikä säästää ja kituuttaa. Ei enää eläkeläisenä kitsailua.

Vierailija
204/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhun mukaan Lenita ja Max suunnittelivat itsemurhan tekemistä yhdessä koska eivät voineet virallisesti saada toisiaan.

Vierailija
205/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhun mukaan Lenita ja Max suunnittelivat itsemurhan tekemistä yhdessä koska eivät voineet virallisesti saada toisiaan.

Kunpa olisivatkin tehneet sen.

Vierailija
206/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaaehtoinen lapsettomuus

Sisaren kehitysvamma heijastui myös Lenitan ainoaksi jääneeseen avioliittoon. Hän oli poliitikko Ingvar S. Melinin kanssa naimisissa vuosina 1961-1971. Lenitan harmoniseksi kuvailema avioliitto päättyi hänen päätökseensä olla hankkimatta lapsia.

Hän kirjoittaa: "Minulla oli kehitysvammainen sisar, eivätkä sukumme vaikeudet rajoittuneet vain meidän perheeseemme."

Jo ylioppilaskesänään Lenita oli työssään Lastenlinnassa ottanut selvää geneettisistä ongelmista. "Työ oli avannut minulle lohduttoman maiseman suvussa kulkeviin sairauksiin ja sairaisiin lapsiin."

Hän kirjoittaa harkinneensa päätöstään perusteellisesti. Hän ei ole katunut vapaaehtoista lapsettomuuttaan.

Lenita Airiston kirja Elämäni ja isänmaani (Bazar, 2017) julkaistaan tänään 8. maaliskuuta.

http://m.iltalehti.fi/viihde/201703072200070392_vi.shtml

Niin, tämäkö on hänen puolustuksensa? Lisenssi sille, että iski petolinnun kyntensä perheellisiin ja rastelustaan vielä kirjoittaa häväistyskirjan?

Luulen että tämä viesti oli vastaus niihin kymmeniin viesteihin joissa spekuloitiin Lenitan oman avioeron syytä ja hänen "mahouttaan".

Vierailija
207/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Lenita, go girl!

Vierailija
208/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee yli toivoa tälläistä. Pettäminen ei ole maailman suurin rikos ja synti. Monet on päässyt sen yli ja silti elää onnellista elämää. Minä olen antanut anteeksi pettämisen ja oli siinä syytä minussakin. En kuvittele olevani niin täydellinen etteikö minua voisi pettää tai että en itse pettäisi joka päivä. 

Vierailija
209/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutusvaltaisten ja varakkaiden miesten vaimot harvoin lähtevät liitoistaan. Vaimot ovat tottuneet elämäntyyliin ja valtaan, eivätkä välitä pikkuystävättäristä. Ei ole epäilystäkään, etteikö esim. Kennedy ja Kekkonen olisi arvostaneet vaimojaan suuresti seikkailuistaan huolimatta. Johannes Virolaisen ero oli aikoinaan skandaali politiikan piireissä. Lenita ja Loiri tuntuvat oudolta parilta.

Vierailija
210/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä se Lenita maistui ennen ? Kun sulla meni maku  :D Lenita aina elännyt kun  miehet , puhuu suoraan,kova bisnesnainen ja ottaa mitä haluaa ja elää itselleen. Miesten maailmassa pärjäät heidän säännöillään ja pelillään. Pienimunaset ukot inhoaa naisia jotka panee ja tekee kun miehet, mutta se on voi voi. 

Vierailija
211/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsokaapeiliin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee yli toivoa tälläistä. Pettäminen ei ole maailman suurin rikos ja synti. Monet on päässyt sen yli ja silti elää onnellista elämää. Minä olen antanut anteeksi pettämisen ja oli siinä syytä minussakin. En kuvittele olevani niin täydellinen etteikö minua voisi pettää tai että en itse pettäisi joka päivä. 

Hienoa että siedät ihan jokapäiväistä pettämistä. Onnea kynnysmatolle.

Vierailija
212/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max Jakobsson ei ole enää täällä Lenitan paljastuksia kommentoimassa tai kieltämässä, siksi.

Vierailija
213/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskit mammat kuvittelee olevansa taivaan lahjoja miehelle. Ja sen eteen ei tehdä mitään että ukko ois tyytyväinen . Ukot tekee kaikkensa. Näin se menee. Sitten itketään kun ukko pettää. Oisko vika akassakin ? 

Vierailija
214/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanonpavaan kirjoitti:

Miltä se Lenita maistui ennen ? Kun sulla meni maku  :D Lenita aina elännyt kun  miehet , puhuu suoraan,kova bisnesnainen ja ottaa mitä haluaa ja elää itselleen. Miesten maailmassa pärjäät heidän säännöillään ja pelillään. Pienimunaset ukot inhoaa naisia jotka panee ja tekee kun miehet, mutta se on voi voi. 

Lenita kova bisnesnainen? Paljonko veloitti varvilta?

Vierailija
215/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestenpuolesta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskit mammat kuvittelee olevansa taivaan lahjoja miehelle. Ja sen eteen ei tehdä mitään että ukko ois tyytyväinen . Ukot tekee kaikkensa. Näin se menee. Sitten itketään kun ukko pettää. Oisko vika akassakin ? 

Sun naaman ja kropan todellakin haluaisin nähdä. Pistäpä kuva 😂

Vierailija
216/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Max Jakobsson ei ole enää täällä Lenitan paljastuksia kommentoimassa tai kieltämässä, siksi.

Miksi Lenita  näitä keksisi ? Ettei epäiltäisi lesboksi mammapalstoilla ? :D 

Vierailija
217/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen ylpeilee vielä 70-80 vuotiaana kyseenalaisilla suhteillaan, niin on kyllä harvinaisen tyhmä. Viisaimmat pitävät kyllä suunsa supussa kyseisistä asioista, sillä niissä ei ole mitään ylpeiltävää, paremminkin kaduttavaa ja nolottavaa.

Samaa mieltä! Harvinaisen typerä nainen, ei ikinä mitään järkevää ole suustaan päästänyt. Minä, minä, minä. .

Vierailija
218/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mieshän siinä on väärin tehnyt. Pettänyt vaimoaan. Valinnut tehdä niin.

Mutta koska emme tiedä faktoja liittyen esim. Jacobssonien avioliittoon, on turha ällistellä.

Ylipäätään tiedoksenne: Monet ns. korkean tason avioliitoista ovat ihan täyttä kulissia.

Kun ne pakolliset sukua jatkavat lapset on tehty, ajaudutaan platoniseen mukavuussuhteeseen: ts. vihitty vaimo ei halua luopua korkeasta elintasostaan ja muista eduista, joten kuolleessa liitossa ollaan nimellisesti ja sallitaan sivusuhteet puolin ja toisin. Jaetaan yhteinen osoite ja kokoonnutaan jouluksi ja juhannukseksi esittämään jälkikasvun vuoksi onnellista perhettä.

Kivahan se on tietysti asua isossa asunnossa ja shoppailla miehen rahoilla, pyöriä edustuskokkareilla vaikutusvaltaisen miehen vihittynä vaimona. Verrattuna, että olisi eronnut, vähävaraisempi ja yksinäinen. Kulissiliitossa säilyy kuitenkin se tietty status vaikka salaisuuksista ja huhuista kuiskittaisiinkin.

Just tuollaiseen mä en ikinä, ikinä alentuisi!  Minusta tuolla tavalla elävät naiset alentavat itseään. He elävät kuin jossain kultaisessa häkissä. Ei voi missään nimessä olla onnellinen elämä tuollainen. Mielummin olen vaikka köyhä kuin tuollaisessa suhteessa!

Vierailija
219/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä se on täällä huudella vuosikymmeniä myöhemmin toisten tekemisistä.

Vierailija
220/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin meiilähän on vapaus tehdämyös huonoja valintoja...harvat kuitenkaan haluavat valita köyhyyttä uhoamisesta riippumatta