Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meni maku Lenita Airistosta: useita suhteita varattuihin miehiin (linkki)

Vierailija
08.03.2017 |

http://www.iltalehti.fi/viihde/201703072200081096_vi.shtml

Olen aina kuvitellut naisen olen jonkinlainen tyylikäs leidi, eikä tuollainen ikuinen kakkosnainen. Mikä tuossakin on tunnepuolella pielessä jos kehtaa lehdessä retostella, miten oli "avoimesti 40 vuotta Max Jakobsonin kanssa yhdessä".

Minä ainakin ajattelen sitä naisparkaa, joka vihittiin Jakobsonin kanssa, ja jonka koko elämä varmaan tuhoutui tuossa Lenitan lemmenleikissä. Lenita kuvailee suhdetta:" Kun olin hänen kanssaan, meiltä ei puuttunut mitään."

Jotenkin tunnevammaisen oloinen tyyppi!

Kommentit (388)

Vierailija
121/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lenita on nimenomaan halunnut intohimoisia suhteita ja salarakkauksia. Ei ole halunnut vaimoksi ja miestä rinnalleen töpöttämään aamutohveleissa.

Lenita on itsenäinen nainen, ja elänyt omannäköistä elämää. Tämä sallitaan miehelle, ei naiselle.

Aika huonoissa piireissä pyörit jos sallitaan kenellekään.

Olen varma että mielenkiintoisimmissa kuin sinä.

Minulle tärkeämpiä ovatkin moraaliset ja luotettavat ihmiset, ei joku dille- ja bimbojoukko, vaikka olisivat miten mielenkiintoisia.

Liikun piireissä, joihin sinulla ahdasmielisenä ei ole mitään pääsyä. 

Voi kun kaikki pettäjät ja kolmannet osapuolet ymmärtäisivät alunperinkin saman asia. Säästyisi paljon murhetta meiltä muilta.

Samaa mieltä. Valitettavasti kuitenkin ahdasmielisten aviosiipat haluaa niitä seikkailuja. 

:D

Vierailija
122/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet jakelee mahdollisuuksia kavereilleen, myös sellaisille jotka ei niitä ansaitsisi. Mitä eroa on sillä jos Lenita on saanut duunia joltain panokaveriltaan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lenita on nimenomaan halunnut intohimoisia suhteita ja salarakkauksia. Ei ole halunnut vaimoksi ja miestä rinnalleen töpöttämään aamutohveleissa.

Lenita on itsenäinen nainen, ja elänyt omannäköistä elämää. Tämä sallitaan miehelle, ei naiselle.

Minulle tärkeämpiä ovatkin moraaliset ja luotettavat ihmiset, ei joku dille- ja bimbojoukko, vaikka olisivat miten mielenkiintoisia.

Ainakaan ne eivät ole älymystöpiirejä viestiesi tasosta päätellen. Ilmeisesti sinulle on ok, että sinun porukoiddasi miehille huoraaminen sallitaan ja naisille ei.

If you only knew. 

Vierailija
124/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummelin hiustenvärjäys on mennyt lopullisesti aivoista läpi...

Vierailija
125/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan ne eivät ole älymystöpiirejä viestiesi tasosta päätellen. Ilmeisesti sinulle on ok, että sinun porukoiddasi miehille huoraaminen sallitaan ja naisille ei.

If you only knew. 

Haukotus.

Vierailija
126/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

If you only knew. 

Haukotus.

Voihan moraalinassutus. 

Vierailija
127/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennu vaikuttaa narsistilta, jonka on saatava viimeinen sana. Joku kostoajatus tai hyöty tässäkin avautumisessa on takana. Yliseksuaalinen, luulee olevansa älykäs ja itsenäinen, kehuu itseään ja arvostelee muita - eikös tuollainen ole ihan peruskauraa tuolle pers.häiriölle?

Eipä tuollaisen ihmisen kelkassa ole kukaan kauaa jaksanut, eli on rasittavaa seuraa. Lähinnä pantu ja menty.

Ehkä tämän vuoksi Lennu onkin jauhanut viriilistä seksielostaan ja lukemattomista miessuhteistaan julkisuudessa, on tainnut olla oikea kiristäjä-tekijä -tyyppi. Ties vaikka joku suurmies tai toinenkin on maksanut hiljaiseksi ettei paljastu julkisuuteen.

Vierailija
128/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti nainen on halunnut ottaa ihmissuhteissaan vain "kermat päältä" haluamatta sitoutua ja ottaa vastuuta.

"spermat päältä", maholta se luonnistuu

Vierailija
129/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Lenita ole se, jolle arvomaailmassa prioriteettina on, ettei tennissukkia jalassa? Ei helvetti. Ja samalla kehtaakin olla suhteissa naimisissa olevien kanssa.

Olisi antanut arvon vaimoille, itselleen ja miehelle ja vetänyt päälleen vain vapaita miehiä.

Kertoikohan tämäkin tennissukkavihje jotain meneilläänolleesta suhteesta. Jospa kierroksessa on ollut tennisvalmentaja. :-D

Vierailija
130/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

If you only knew. 

Haukotus.

Voihan moraalinassutus. 

"Lenita on itsenäinen nainen, ja elänyt omannäköistä elämää. Tämä sallitaan miehelle, ei naiselle."

Siinä sinun huippuseurapiiriesi kanta, jonka moralistina jaat. :)

Vierailija
131/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkeimman statuksen miehiä, jotka Lenita kelpuuttaa on harvoin vapaana. Mieluummin on sitten Alfojen kakkospanona vaikka koko elämänsä kuin pariutuisi alaspäin.

Hahaha! Lenita on saalistanut jostain 50-luvulta saakka, joten kyllähän hänellä on olleet samat mahdollisuudet huipputason miehiin kuin miesten vaimoillakin.

Ettei olisi niin, että Lenita ei oikein tahdonnut kelvata alfalle ykkösnaiseksi? 

Surullista, että tuollainen alkuaikojen feministi ja naisasianainen paljastuu miesten alistamaksi ikuiseksi kakkoseksi. Itse en usko hetkeäkään, että nuo tuon ajan alfamalet olisivat kunniottaneet Lenitaa pätkääkään.

Tuskinpa Lenitakaan kunnioittaa esimerkiksi työttömiä miehiä. Alaspäin pariutuminen olisi ollut sallittua Lenitallekin. Eikä siltikään olisi tarvinnut työtöntä ottaa.

Mikäs ihmeen siniverinen se Lenita yhtäkkiä on? Luulin, että syntyi reikä sukassa köyhään torppaan. 

Vierailija
132/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

If you only knew. 

Haukotus.

Voihan moraalinassutus. 

"Lenita on itsenäinen nainen, ja elänyt omannäköistä elämää. Tämä sallitaan miehelle, ei naiselle."

Oletpa ylevä. 

Vierailija
133/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä jutut siitä, että Lenita kuorisi kermat päältä, niin miettikääpä hetki. 

Mitä kerman kuorimista se on, että sinulla on koko ajan uusi hoito. Vaikka sänkytouhut toimisivat ja jännitystä riitäisi, niin kyllä se jatkuva kukasta kukkaan hyppiminen on aika masentavaa touhua pidemmän päälle.

Hyvässä parisuhteessa voi toki joskus olla tylsää, mutta ainakaan ei tarvitse miettiä Max-rakasta yksin viinipullon kanssa jouluaattona. Ei tarvitse mennä sukujuhliin vanhapiikana ja ylipäätään olla jatkuvasti yksin. Yksinäisyyteen liittyy monia terveyttäkin heikentäviä seikkoja. Monet sinkut myös alkavat uskomaan, ettei heistä kertakaikkiaan ole pitkään suhteeseen ellei sellaista synny. Se vie itsetunnon vaikka peilistä katsoisi mikä kaunis Pahatar tahansa. 

Älkää selittäkö kermojen kuorimisesta kun jokainen ymmärtää, että elämä on elämänkumppanin kanssa huomattavasti laadukkaampaa kun ei joka lomalla tarvitse miettiä erikseen, että kenet iskisin. 

Niin ja sanoinko jo, että sinkut jäävät vaille ystäviä kun ystäväporukat jättävät ulkopuolelle. Se on tietysti väärin, mutta vääjäämätön seuraus yksinäisyydestä. Ja kuka nyt haluaisikaan naista juhliinsa, joka iskee vain varattuja miehiä?

Vierailija
134/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

antakeearmoa kirjoitti:

Mistä me tiedetään oliko Maxilla ns avoin avioliitto ? Mitä jos Maxin vaimokin petti ? Ja Maxhan se oli vastuussa vaimonsa tunteista, ei Lenita. Tuskin kukaan suunnittelee rakastuvansa varattuun mieheen. Jos Lenitasta paljastuu jotain inhimillistä tai epätäydellistä ,miksi pitää heti lynkata ja haukkua hänet alimpaan helvettiin ? Eihän se Max ole meitä pettänyt ? Mitä jos se pettäminen on ollut ok Maxin vaimolle ? Jos ollaan yhdessä vaikka lasten tai rahan takia ? Kuinkahan moni avioliitto Suomessa on kulissiavioliitto ? Varsinkin noilla varakkailla tuntuu paljon olevan tätä .

Emme tiedä emmekä saa tietää, koska Max Jacobsson on kuollut. En tiedä onko hänen vaimonsakin kuollut, mutta ehkä melko iäkäs, eikä varmaankaan halukas kommentoimaan Lenitan höpinöitä.

Lenita, joka on aina saarnannut mm. tyylikkyydestä ja hyvästä käytöksestä saa avautumusestaan täydet pisteet tyylittömyydestä!

Oletko ihan tosissasi! Jokainen joka osaa googlettaa ja kirjoittaa tuon vaikean :)  nimen,  saa selville että Max J kuoli maaliskuussa  2013 ja vaimonsa kuoli edellis kesänä pitkän sairastelun jälkeen. Tyttären muistokirjoituskin isästä löytyy netistä.

Vierailija
135/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Lenita itkenyt miesten perään yksin jouluaattoisin? Seuranaan vain viinipullo? 

Tuskinpa. 

Vierailija
136/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

If you only knew. 

Haukotus.

Voihan moraalinassutus. 

Itse kannatan eettisiä valintoja niin kaupassa kuin ihmissuhteissa. Pettäminen pimpillä tai kikkelillä tuo sille julkiselle kumppanille äärettömän määrän tuskaa ja aiheuttaa trauman sekä kriisin.

Ei siis puhuta mistään pikku asiasta enkä itse ainakaan moista halua kanssaeläjälleni aiheuttaa. On aihetta huolestua, jos sinua ei tuollainen teko ollenkaan haittaa tai estele. Kyseessä voi olla persoonallisuushäiriö, vakava narsismi kenties. 

Itse feministinä ärsyttää typerä ajatus, että pettäminen olisi jokin feministinaisen oikeus. Voiko typerämpää ajatusta olla?

Vierailija
137/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Lenita itkenyt miesten perään yksin jouluaattoisin? Seuranaan vain viinipullo? 

Tuskinpa. 

Tämä on asia jota voimme vain spekuloida, mutta itse uskon niin. Hänellä on varmasti toinen puoli joka on ahdistunut ja masentunut.

Vierailija
138/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenita viettänyt ikänsä sikojen keskellä ja muuttunut jossain vaiheessa siaksi itsekin. Nyt ei enää edes tajua, kuinka sopimattomia röhkii roskalehdessä.

Vierailija
139/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

If you only knew. 

Haukotus.

Voihan moraalinassutus. 

Itse kannatan eettisiä valintoja niin kaupassa kuin ihmissuhteissa. Pettäminen pimpillä tai kikkelillä tuo sille julkiselle kumppanille äärettömän määrän tuskaa ja aiheuttaa trauman sekä kriisin.

Ei siis puhuta mistään pikku asiasta enkä itse ainakaan moista halua kanssaeläjälleni aiheuttaa. On aihetta huolestua, jos sinua ei tuollainen teko ollenkaan haittaa tai estele. Kyseessä voi olla persoonallisuushäiriö, vakava narsismi kenties. 

Itse feministinä ärsyttää typerä ajatus, että pettäminen olisi jokin feministinaisen oikeus. Voiko typerämpää ajatusta olla?

Eettisiä valintoja tekevänä sinulla on toki oikeus diagnostisoida muita persoonallisuushäiriöisiksi. Oletko kenties myös psykiatri?

Vierailija
140/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista spekulointia ja oletuksia täällä.

Ymmärrättekö, että jotkut eivät nimenomaan halua "kaikkea" vaan rusinat pullasta?

Sitähän rakastaja on, täysin rusinat pullasta-tilanne.

Mulla on ollut jo vuosia rakastaja, ystävä jota rakastan ja himoitsen, mutta johon en ole ikinä halunnut sitoutua.

Tutustuessamme oltiin molemmat vapaita, nykyisin hän on parisuhteessa.

Nähdään säännöllisesti, hän on viikonloppuja luonani ja tehdään välillä pikku reissuja yhdessä.

Harrastetaan jumalaista seksiä (kemia välillämme on huikea), lemmitään, nauretaan ja keskustellaan.

Tiedän hänen lapsuustraumat ja vaikeat elämänvaiheet, kulloisetkin mielenliikkeet jne.

Joillain kun tuntuu olevan käsitys, että rakastaja ilman sitoutumista olisi jotenkin kylmää; ei ole.

Yhdessä vietetystä ajastamme noin 10% on seksiä, muuten toki ollaan paljon toistemme kainaloissa, silitellään ja suudellaan syvällisten keskusteluiden ja vitsailun lomassa.

Jos minulla on paha olla, hän tulee ja lohduttaa, hoitaa. On ystävä, lähimmäinen.

En ole vielä koskaan halunnut sitoutua, mutta voi olla, että joku päivä sellainen ihminen tulee vastaan ja haluan.

Nykyisellään olen oikein onnellinen ja tyytyväinen elämääni, saan kaiken mitä tarvitsen ja haluan.

Hänen nykyinen naisystävänsä ei tietenkään tiedä asiasta, muut (yhteiset kaverit ym.) kyllä.

Toisille viralliseen parisuhteeseen "pääseminen" ei vain ole tärkeätä, päinvastoin jopa kauhistus.

Turhaa siis säälitte, ei ole mitään "kakkosta" vaan kahden ihmisen omat valinnat jotka he ovat halunneet tehdä, ei tyytyä. Ei kahlita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä