Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meni maku Lenita Airistosta: useita suhteita varattuihin miehiin (linkki)

Vierailija
08.03.2017 |

http://www.iltalehti.fi/viihde/201703072200081096_vi.shtml

Olen aina kuvitellut naisen olen jonkinlainen tyylikäs leidi, eikä tuollainen ikuinen kakkosnainen. Mikä tuossakin on tunnepuolella pielessä jos kehtaa lehdessä retostella, miten oli "avoimesti 40 vuotta Max Jakobsonin kanssa yhdessä".

Minä ainakin ajattelen sitä naisparkaa, joka vihittiin Jakobsonin kanssa, ja jonka koko elämä varmaan tuhoutui tuossa Lenitan lemmenleikissä. Lenita kuvailee suhdetta:" Kun olin hänen kanssaan, meiltä ei puuttunut mitään."

Jotenkin tunnevammaisen oloinen tyyppi!

Kommentit (388)

Vierailija
101/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen ylpeilee vielä 70-80 vuotiaana kyseenalaisilla suhteillaan, niin on kyllä harvinaisen tyhmä. Viisaimmat pitävät kyllä suunsa supussa kyseisistä asioista, sillä niissä ei ole mitään ylpeiltävää, paremminkin kaduttavaa ja nolottavaa.

Vierailija
102/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis avoimuushan tuosta "suhteesta" nimenomaan puuttui:) 

Aina niistä puuttuu avoimuus. Eihän kakkoset muuten siihen ryhtyisi ja siinä pysyisi. Valheita ja salailua miesten puolelta. Säälittävää touhua kaikenkaikkiaan. 

Miten saat tästä miehen syyn?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti nainen on halunnut ottaa ihmissuhteissaan vain "kermat päältä" haluamatta sitoutua ja ottaa vastuuta.

Vierailija
104/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenita on ollut vapaa nainen tekemään mitä huvittaa.

Vierailija
105/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti nainen on halunnut ottaa ihmissuhteissaan vain "kermat päältä" haluamatta sitoutua ja ottaa vastuuta.

Miksei voisi ottaa vain parhaat puolet, jos siihen on mahdollisuus?

Vierailija
106/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tässä ilmiössä ja keskustelussa käy lähinnä ilmi se että nainen ei voi voittaa, teki miten päin tahansa? Yhtäällä on Lenita kakkosnainen, toisaalla petetty "ykkösnainen".

Mistä lähtien kolmiodraamoissa ja pettämisissä on ollut jotain voittajia? Ei suhde tai avioliitto mikään juoksukisa ole.

Samanlaisia häviäjiä ovat vastaavat osapuolet miehinä, jos pettäjä on nainen.

Tietäisitte kuinka moni pettää miestään /vaimoaan . Niitä näkee jatkuvasti. Itsellä tulee mieleen polttarit eräässä kapakassa vuosia sitten. Tuleva sulhanen koitti pyydellä mua ja kaveria  jatkoille ja takapuolen nipistyksen kera tuli pyyntö. Kieltäydyimme "kunniasta " . Sitten tiedän erään rouvan joka lähtee joka kevät tyttöjen kanssa Lapin reissulle. No on ne tytöt mukana joo mutta miehiä iskee baareissa ja tuo niitä mökkiin. Ja mitäpä siellä ukkojen kalastusreissulla tapahtuu ? No jokainen arvaa varmaan mitä. 

Vierailija
107/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei voisi ottaa vain parhaat puolet, jos siihen on mahdollisuus?

Niin, vitut muista!

Vierailija
108/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lenita on nimenomaan halunnut intohimoisia suhteita ja salarakkauksia. Ei ole halunnut vaimoksi ja miestä rinnalleen töpöttämään aamutohveleissa.

Lenita on itsenäinen nainen, ja elänyt omannäköistä elämää. Tämä sallitaan miehelle, ei naiselle.

Aika huonoissa piireissä pyörit jos sallitaan kenellekään.

Olen varma että mielenkiintoisimmissa kuin sinä.

Vierailija
109/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs pahaa Lenita tässä on tehnyt? Kivittäkää se äijä! Ihmettelen kyllä mitä näki kyseisessä äijänkäppyrässä.

Vierailija
110/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lenita on nimenomaan halunnut intohimoisia suhteita ja salarakkauksia. Ei ole halunnut vaimoksi ja miestä rinnalleen töpöttämään aamutohveleissa.

Lenita on itsenäinen nainen, ja elänyt omannäköistä elämää. Tämä sallitaan miehelle, ei naiselle.

Minulle tärkeämpiä ovatkin moraaliset ja luotettavat ihmiset, ei joku dille- ja bimbojoukko, vaikka olisivat miten mielenkiintoisia.

Vierailija
111/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs pahaa Lenita tässä on tehnyt? Kivittäkää se äijä! Ihmettelen kyllä mitä näki kyseisessä äijänkäppyrässä.

Lenita antaa persettä julkkiksmiehille, oli niillä perhe tai ei, eli ei mitään uutta.

Vierailija
112/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

r2 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tässä ilmiössä ja keskustelussa käy lähinnä ilmi se että nainen ei voi voittaa, teki miten päin tahansa? Yhtäällä on Lenita kakkosnainen, toisaalla petetty "ykkösnainen".

Mistä lähtien kolmiodraamoissa ja pettämisissä on ollut jotain voittajia? Ei suhde tai avioliitto mikään juoksukisa ole.

Samanlaisia häviäjiä ovat vastaavat osapuolet miehinä, jos pettäjä on nainen.

Tietäisitte kuinka moni pettää miestään /vaimoaan . Niitä näkee jatkuvasti. Itsellä tulee mieleen polttarit eräässä kapakassa vuosia sitten. Tuleva sulhanen koitti pyydellä mua ja kaveria  jatkoille ja takapuolen nipistyksen kera tuli pyyntö. Kieltäydyimme "kunniasta " . Sitten tiedän erään rouvan joka lähtee joka kevät tyttöjen kanssa Lapin reissulle. No on ne tytöt mukana joo mutta miehiä iskee baareissa ja tuo niitä mökkiin. Ja mitäpä siellä ukkojen kalastusreissulla tapahtuu ? No jokainen arvaa varmaan mitä. 

Olisin saanut vaikka kuinka paljon aviomunaa, jos olisin halunnut. Pettäminen on tosi yleistä, eikä nainen ole välttämättä lainkaan aloitteen tekijä. Sitä paitsi moni mies valehtelee olevansa eroamaisillaan tms. 

On typerää paheksua jotain Lenitaa, joka on tarttunut tilaisuuksiin siinä missä miehetkin. Itse en sitä tee, mutta minua ei haittaa Lenitan seikkailut. Toinen osapuoli on myös vastuussa omista tekemisistään. 

Vierailija
113/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tärkeämpiä ovatkin moraaliset ja luotettavat ihmiset, ei joku dille- ja bimbojoukko, vaikka olisivat miten mielenkiintoisia.

Liikun piireissä, joihin sinulla ahdasmielisenä ei ole mitään pääsyä. 

Vierailija
114/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun kaikki pettäjät ja kolmannet osapuolet ymmärtäisivät alunperinkin saman asia. Säästyisi paljon murhetta meiltä muilta.

Vierailija
115/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun kaikki pettäjät ja kolmannet osapuolet ymmärtäisivät alunperinkin saman asia. Säästyisi paljon murhetta meiltä muilta.

Samaa mieltä. Valitettavasti kuitenkin ahdasmielisten aviosiipat haluaa niitä seikkailuja. 

Vierailija
116/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenita Airistolle elämä ja urakehitys ovat edenneet kyrvän vartta. Aukkoa on annettu aina sille, josta on ollut sillä hetkellä eniten hyötyä.

Tämän kuvan Lenitan jutuista saa. Hän todellakin tahraa saavutuksensa ja uransa, mitä ne nyt sitten kenellekin tarkoittavatkaan.

Vierailija
117/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Lenitalla dementia ja mikä on kustantajan vastuu tästä julkaisusta?

Vierailija
118/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan ne eivät ole älymystöpiirejä viestiesi tasosta päätellen. Ilmeisesti sinulle on ok, että sinun porukoiddasi miehille huoraaminen sallitaan ja naisille ei.

Vierailija
119/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Lenita ole se, jolle arvomaailmassa prioriteettina on, ettei tennissukkia jalassa? Ei helvetti. Ja samalla kehtaakin olla suhteissa naimisissa olevien kanssa.

Olisi antanut arvon vaimoille, itselleen ja miehelle ja vetänyt päälleen vain vapaita miehiä.

Vierailija
120/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

antakeearmoa kirjoitti:

Mistä me tiedetään oliko Maxilla ns avoin avioliitto ? Mitä jos Maxin vaimokin petti ? Ja Maxhan se oli vastuussa vaimonsa tunteista, ei Lenita. Tuskin kukaan suunnittelee rakastuvansa varattuun mieheen. Jos Lenitasta paljastuu jotain inhimillistä tai epätäydellistä ,miksi pitää heti lynkata ja haukkua hänet alimpaan helvettiin ? Eihän se Max ole meitä pettänyt ? Mitä jos se pettäminen on ollut ok Maxin vaimolle ? Jos ollaan yhdessä vaikka lasten tai rahan takia ? Kuinkahan moni avioliitto Suomessa on kulissiavioliitto ? Varsinkin noilla varakkailla tuntuu paljon olevan tätä .

Emme tiedä emmekä saa tietää, koska Max Jacobsson on kuollut. En tiedä onko hänen vaimonsakin kuollut, mutta ehkä melko iäkäs, eikä varmaankaan halukas kommentoimaan Lenitan höpinöitä.

Lenita, joka on aina saarnannut mm. tyylikkyydestä ja hyvästä käytöksestä saa avautumusestaan täydet pisteet tyylittömyydestä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme