Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meni maku Lenita Airistosta: useita suhteita varattuihin miehiin (linkki)

Vierailija
08.03.2017 |

http://www.iltalehti.fi/viihde/201703072200081096_vi.shtml

Olen aina kuvitellut naisen olen jonkinlainen tyylikäs leidi, eikä tuollainen ikuinen kakkosnainen. Mikä tuossakin on tunnepuolella pielessä jos kehtaa lehdessä retostella, miten oli "avoimesti 40 vuotta Max Jakobsonin kanssa yhdessä".

Minä ainakin ajattelen sitä naisparkaa, joka vihittiin Jakobsonin kanssa, ja jonka koko elämä varmaan tuhoutui tuossa Lenitan lemmenleikissä. Lenita kuvailee suhdetta:" Kun olin hänen kanssaan, meiltä ei puuttunut mitään."

Jotenkin tunnevammaisen oloinen tyyppi!

Kommentit (388)

Vierailija
321/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on jopa muutama Siancarlokin muistelmissa näin Naistenpäivänä . Siinä oli vahva mies vaihtoi lennossa naisen sikaan! Kärsi kärsi niin kirkkaimman...

Hah hah. Ja kaiken huippu:

se (taannoinen sikaansekaantuja) jätkä ei kaupunkilegendan mukaan ollut edes huomannut eroa.

Haha. Eikä se The Ohjaaja- Kuvaajakaan erottanut naisia kuin filmiltä hidastettuna tai still kuvista, siksi monta kasettia matskua kun pani menemään korkealta ja kovaa .

Vierailija
322/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina kuvitellut naisen olen jonkinlainen tyylikäs leidi, eikä tuollainen ikuinen kakkosnainen. Mikä tuossakin on tunnepuolella pielessä jos kehtaa lehdessä retostella, miten oli "avoimesti 40 vuotta Max Jakobsonin kanssa yhdessä".

Minä ainakin ajattelen sitä naisparkaa, joka vihittiin Jakobsonin kanssa, ja jonka koko elämä varmaan tuhoutui tuossa Lenitan lemmenleikissä. Lenita kuvailee suhdetta:" Kun olin hänen kanssaan, meiltä ei puuttunut mitään."

Kyllä täytyy todeta että sympatiat lepää sen aviopuolison kannalla.

Miksi pitää häpäistä ja nöyryyttää  -- se siitä naisten välisestä "solidaarisuudesta".

Olis oikeesti pitäny päänsä kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki porsaat ovat tasa- arvoisia paitsi ne jotka ovat tasa- arvoisempia kuin toiset porsaat. Sopinee tähän.

Vierailija
324/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää häpäistä ja nöyryyttää  -- se siitä naisten välisestä "solidaarisuudesta".

Mielenkiintoista on että todellisuus on häpäisyä ja nöyryytystä ainakin kun avioliitosta on kyse vielä joka on luottamussuhde nro 1.

Vierailija
325/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista on että todellisuus on häpäisyä ja nöyryytystä ainakin kun avioliitosta on kyse vielä joka on luottamussuhde nro 1.

Kysyn näin koska tuo eaittämäsi tarkoittaa vaan että he ELIVÄT hävettävässä ja nöyryyttävässä aviosuhteessa realisesti? Totuus tekee kipeetä.

Vierailija
326/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mun mielestä Loiri olis ollut just oikea Lenitalle. kasvoiltaan samankaltaiset. Isot , skrodet piirteet. Mun mielestä nainen ei ole upea eikä kaunis ulkonäöltään. Muistan kun joskus kuuntelin vanhempien miesten keskustelua Lenitasta vuosikausia sitten niin kyllä hänelle naurettiin. Sanottiin vaan että fiksu nainenhan se kun tajuaa että reittä pitkin naisen tie kulkee ylöspäin. Oli niitä muitakin "reittä pitkin" nousseita naisia joita nykypäivänä pidetään feministeinä. Olin siis aikanaan töissä eräällä saunahuoneella jota pankkihenkilöt  ja poliitikot käyttivät:) Tästä on melkoisesti aikaa mutta paljon kuulin niinä kahtena vuotena. Melko vapaasti tuonkin tason miehet puhuivat hoidoistaan ja muiden hoidoista kun eivät laskeneet henkilökuntaa korviksi. Enkä mä toki mitään yksityiskohtaista koskaan kellekään kertoiskaan mutta Lenita on yksi näistä joita en koskaan ole naisena arvostanut. 

Tämän uusi teos nyt sinetöi. Mielenkiintoinen "testamentti".

Vierailija
327/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nimikin jo kerro, että on kyse hepsankeikasta, Lenita. En ollut arvostanut koskaan minäkään, joten pudotusta ei tapahtunut. Ainakaan korkealta. Vaimoa en osaa sääliä, miksei eronnut.

Vierailija
328/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallista spekulointia ja oletuksia täällä.

Ymmärrättekö, että jotkut eivät nimenomaan halua "kaikkea" vaan rusinat pullasta?

Sitähän rakastaja on, täysin rusinat pullasta-tilanne.

Mulla on ollut jo vuosia rakastaja, ystävä jota rakastan ja himoitsen, mutta johon en ole ikinä halunnut sitoutua.

Tutustuessamme oltiin molemmat vapaita, nykyisin hän on parisuhteessa.

Nähdään säännöllisesti, hän on viikonloppuja luonani ja tehdään välillä pikku reissuja yhdessä.

Harrastetaan jumalaista seksiä (kemia välillämme on huikea), lemmitään, nauretaan ja keskustellaan.

Tiedän hänen lapsuustraumat ja vaikeat elämänvaiheet, kulloisetkin mielenliikkeet jne.

Joillain kun tuntuu olevan käsitys, että rakastaja ilman sitoutumista olisi jotenkin kylmää; ei ole.

Yhdessä vietetystä ajastamme noin 10% on seksiä, muuten toki ollaan paljon toistemme kainaloissa, silitellään ja suudellaan syvällisten keskusteluiden ja vitsailun lomassa.

Jos minulla on paha olla, hän tulee ja lohduttaa, hoitaa. On ystävä, lähimmäinen.

En ole vielä koskaan halunnut sitoutua, mutta voi olla, että joku päivä sellainen ihminen tulee vastaan ja haluan.

Nykyisellään olen oikein onnellinen ja tyytyväinen elämääni, saan kaiken mitä tarvitsen ja haluan.

Hänen nykyinen naisystävänsä ei tietenkään tiedä asiasta, muut (yhteiset kaverit ym.) kyllä.

Toisille viralliseen parisuhteeseen "pääseminen" ei vain ole tärkeätä, päinvastoin jopa kauhistus.

Turhaa siis säälitte, ei ole mitään "kakkosta" vaan kahden ihmisen omat valinnat jotka he ovat halunneet tehdä, ei tyytyä. Ei kahlita.

Hyvä pointti. Mikä ykkönen aviovaimo muka automaattisesti miehelle olisi?

Ketä tahansa jaksaa painaa silloin tällöin. Kiitti, kivaa oli taas ja heippa.

Arjen ja elämän jakamiseen tarvii sen erityisen jota jaksaa kattella päivittäin.

Tai sitten sen hyväuskoisen hölmön, joka ei häivy siitä, vaikka miten sikailet.

Vierailija
329/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenita on ollut ja on oman tiensä kulkija. Silloin kun avioliitto on kunnossa niin ei kukaan väliin tule. Lenitahan oli vapaa. 

No ei tule, mutta säälittävää, ettei se Jacobsson vai mikä se nyt oli, voinut erota. Ja Lenitalle vain kelpaa tuollainen petturi. No, se on hänen tasonsa.

330/388 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on outoa, että kukaan koskaan on pitänyt Lenitaa tyylikkäänä leidinä tai edes arvostanut millään tasolla. Menis pisteet sellaiselta, jos naamatusten tunnettais. ;)

Lenitaa olen joutunut kuulemaan ja seuraamaan kasarilta. Sehän on täysilkiö ollut aina. Kova arvostelemaan ja haukkumaan myös. Varsinainen palstamamma afronsa alla.

Vierailija
331/388 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera vanhapiika joka kirjoittaa historian itselleen mieleiseksi. Eikä edes mikään feministi vaan juuri sellainen nainen jonka maintsemisesta Donald Trump sai kauhean määrän ihmisiä vastaansa. Lenita on juuri näitä naisia jotka antavat miehen tehdä itselleen kaikenlaista kun vaan on mainetta ja mammonaa. Onhan se aikanaan julkisesti nähty  että hän antaa miesten lääppiä ja kouria itseään ihan julkisesti. 

Suhteen laadusta Max Jacobsoniin ei voi sanoa mitään Lenitan kirjan perusteella. Vastapuoli on kuollut eikä ole eläessään sanallakaan maininnut julkisesti että hänellä olisi ollut rakkaussuhde kymmeniä vuosiin Lenitaan. Totuus saattaakin olla aivan erilainen kuin mitä Lenita antaa ymmärtää. Ajatellaan vaikkapa Dannyä ja Armia. 

Kyllä se varmaan Lenitaa korpeaa kun häntä ei mitenkään virallisesti yhdistetä Max Jacobsoniin. 

Vierailija
332/388 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs Katri-Helenan miehet, olisi hänelläkin muisteltavaa!

Vierailija
333/388 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä Ike Kanerva?

Siinä vasta muistelmat. Voisi tehdä yksityiskohtaisia paljastuksia ketä kaikkia on vongannut avioliittonsa aikana

Vierailija
334/388 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa se tänne linkattu Hesarin haastattelu Lenitasta. Siinäkin oli matkalla New Yorkiin.

Lenita ei todellakaan elä mitään katkeran vanhanpiian elämää. Mielekästä tekemistä tuntuu riittävän. Sitä paitsi Lenita osaa nauraa myös itselleen.

Mutta Lenita toki ärsyttää monia katkeroituneita rouvia, jotka jumittaa pystyynkuolleissa liitoissaan. 

Vierailija
335/388 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä Ike Kanerva?

Siinä vasta muistelmat. Voisi tehdä yksityiskohtaisia paljastuksia ketä kaikkia on vongannut avioliittonsa aikana

Tää ois kyllä semmonen best seller!

Vierailija
336/388 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa todella ikävää huomata, että tämäkin nainen osoittautui vain pelkäksi huoraksi. Se vesittää kaiken hyvän mitä hän on elämässään tehnyt. Ilmeisesti itse ei ymmärrä tätä. Vielä kehuskelee rikoksillaan! Ja minä kun olen ollut siinä harhaluulossa, että tämä nainen on älykäs, mutta hänhän on kaikkea muuta! Todella ällöttävää, Lenita. HÄPEÄ! Ei voi muuta kuin toivoa, että kaikki pettämäsi ihmiset pystyvät joskus jollain tapaa antamaan anteeksi.

Vierailija
337/388 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Airistosta meni maku jo silloin, kun tämä hienohelma paljasti heilastelleensa Uuno Turhapuron kanssa.

Taitaa ne tennissukatkin brutaalin maskuliinisessa junttiudessa oikeasti vain kiihottaa??

Vierailija
338/388 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin surullista kirjoitti:

Onpa todella ikävää huomata, että tämäkin nainen osoittautui vain pelkäksi huoraksi. Se vesittää kaiken hyvän mitä hän on elämässään tehnyt. Ilmeisesti itse ei ymmärrä tätä. Vielä kehuskelee rikoksillaan! Ja minä kun olen ollut siinä harhaluulossa, että tämä nainen on älykäs, mutta hänhän on kaikkea muuta! Todella ällöttävää, Lenita. HÄPEÄ! Ei voi muuta kuin toivoa, että kaikki pettämäsi ihmiset pystyvät joskus jollain tapaa antamaan anteeksi.

Rikoksillaan?

Pitäisiköhän rikoksentekoväline takavarikoida valtiolle?

Vierailija
339/388 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo nyt älykäs ole, sehän on paistanut ja kuulunut kilometrien päähän. Käytännössä pelkkä kikattava hupakko. Edelleenkin, mikä on ikäihmisen arvolle hieman noloa.

Vierailija
340/388 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisiin rikoksiin Lenitan kanssa viihtyneet miehet ovat syyllistyneet? Vai ovatko miehet kenties uhreja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme