Meni maku Lenita Airistosta: useita suhteita varattuihin miehiin (linkki)
http://www.iltalehti.fi/viihde/201703072200081096_vi.shtml
Olen aina kuvitellut naisen olen jonkinlainen tyylikäs leidi, eikä tuollainen ikuinen kakkosnainen. Mikä tuossakin on tunnepuolella pielessä jos kehtaa lehdessä retostella, miten oli "avoimesti 40 vuotta Max Jakobsonin kanssa yhdessä".
Minä ainakin ajattelen sitä naisparkaa, joka vihittiin Jakobsonin kanssa, ja jonka koko elämä varmaan tuhoutui tuossa Lenitan lemmenleikissä. Lenita kuvailee suhdetta:" Kun olin hänen kanssaan, meiltä ei puuttunut mitään."
Jotenkin tunnevammaisen oloinen tyyppi!
Kommentit (388)
Lenitan matka pillulla kansakunnan kaapin päälle alkoi aikana jolloin varattujen metsästämistä paheksuttiin. Lenitan meriitit eli tavaransa pidäkkeetön hyödyntäminen uran rakentamisessa meni pois muodista jo 70-luvulla. Toki sitä vielä jotkut yrittävät mutta nykyään painotetaan osaamista ihan muissa asioissa kuin intiimeissä kohtaamisissa hyödyllisten henkilöiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No, itse asiassa minua ei häiritsisi aviovaimona jos joku Lenita levittelisi reisiään miehelleni, jos avioliitto muuten toimisi älyllisellä ja henkiselä tasolla.
Kautta aikojen ovat alemman luokan naiset olleet valmiina tyydyttämään miesten tarpeita omasta tahdostaan. Tämä on vain sen jatkumoa. Lenita tietenkin haluaa esittää, että suhteet olivat kovinkin henkisiä, mutta mutta. Totuus on, että miehet pysyivät liitoissaan.
Ja arvaan että se oli Lenita joka toppuutteli ukon juuri pysymään liitossa. Jos ukko ei pysynyt akkansakaaan luona ja Lenita teki hänet hulluksi niin eip ole vaikeaa arvata
Vierailija kirjoitti:
Lenitan matka pillulla kansakunnan kaapin päälle alkoi aikana jolloin varattujen metsästämistä paheksuttiin. Lenitan meriitit eli tavaransa pidäkkeetön hyödyntäminen uran rakentamisessa meni pois muodista jo 70-luvulla. Toki sitä vielä jotkut yrittävät mutta nykyään painotetaan osaamista ihan muissa asioissa kuin intiimeissä kohtaamisissa hyödyllisten henkilöiden kanssa.
Kyllä Lenita älykkäänä naisena tietää että mies on se joka metsästää. Rouva ei vissiin aina
Vierailija kirjoitti:
Kummallista spekulointia ja oletuksia täällä.
Ymmärrättekö, että jotkut eivät nimenomaan halua "kaikkea" vaan rusinat pullasta?
Sitähän rakastaja on, täysin rusinat pullasta-tilanne.Mulla on ollut jo vuosia rakastaja, ystävä jota rakastan ja himoitsen, mutta johon en ole ikinä halunnut sitoutua.
Tutustuessamme oltiin molemmat vapaita, nykyisin hän on parisuhteessa.
Nähdään säännöllisesti, hän on viikonloppuja luonani ja tehdään välillä pikku reissuja yhdessä.
Harrastetaan jumalaista seksiä (kemia välillämme on huikea), lemmitään, nauretaan ja keskustellaan.
Tiedän hänen lapsuustraumat ja vaikeat elämänvaiheet, kulloisetkin mielenliikkeet jne.
Joillain kun tuntuu olevan käsitys, että rakastaja ilman sitoutumista olisi jotenkin kylmää; ei ole.
Yhdessä vietetystä ajastamme noin 10% on seksiä, muuten toki ollaan paljon toistemme kainaloissa, silitellään ja suudellaan syvällisten keskusteluiden ja vitsailun lomassa.
Jos minulla on paha olla, hän tulee ja lohduttaa, hoitaa. On ystävä, lähimmäinen.En ole vielä koskaan halunnut sitoutua, mutta voi olla, että joku päivä sellainen ihminen tulee vastaan ja haluan.
Nykyisellään olen oikein onnellinen ja tyytyväinen elämääni, saan kaiken mitä tarvitsen ja haluan.
Hänen nykyinen naisystävänsä ei tietenkään tiedä asiasta, muut (yhteiset kaverit ym.) kyllä.
Toisille viralliseen parisuhteeseen "pääseminen" ei vain ole tärkeätä, päinvastoin jopa kauhistus.Turhaa siis säälitte, ei ole mitään "kakkosta" vaan kahden ihmisen omat valinnat jotka he ovat halunneet tehdä, ei tyytyä. Ei kahlita.
Hyvä pointti. Mikä ykkönen aviovaimo muka automaattisesti miehelle olisi?
Noissa ylemmissä piireissä on sekin rouva välillä osingoilla varmaan :)! Kolmenkimppaa veikkaan , joskus .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, itse asiassa minua ei häiritsisi aviovaimona jos joku Lenita levittelisi reisiään miehelleni, jos avioliitto muuten toimisi älyllisellä ja henkiselä tasolla.
Kautta aikojen ovat alemman luokan naiset olleet valmiina tyydyttämään miesten tarpeita omasta tahdostaan. Tämä on vain sen jatkumoa. Lenita tietenkin haluaa esittää, että suhteet olivat kovinkin henkisiä, mutta mutta. Totuus on, että miehet pysyivät liitoissaan.
Missä on itsekunnioituksesi? Minua haittaisi aika paljon aviolupauksen jälkeen.
Mitä tekemistä tällä on itsekunnoituksen kanssa? Rouvalla oli omat viihdykkeensä. Näin asiat on aina hoidettu paremmissa piireissä. Romantiikka kuuluu roskavväelle, yläluokka ei lue harlekiineja.
On se dementiakin autuus. Eipä lasten ja lastenlasten tarvitse kuunnella mummon miesjuttuja menneiltä ajoilta. No tosin Lenitahan on lapseton, joten sitä ongelmaa ei ole...
Noloa, noloa, noloa. Lenita on kehunut olevansa sivistynyt ja hyvä yrittäjä jne jne. Tuo vie kyllä pohjan pois kaikelta. Toki miehet saavat pökkiä kaikkia vastaantulevia, mutta sitähän ei lasketa. Hyvä rakasta on kuin rikkinäinen laskukone: jakaa, vaan ei kerro!
Lukekaapa Milan Kunderan "Porvariston hillitty charmi". Siinä on kaikki oleellinen kerrottu...
Minusta tekee oikein hyvää nähdä naisenkin kerrankin tasa arvoisesti leveilevän valloituksillaan :)! Tekee oikein hyvää vaihteeksi nähdä ettei kerrankaan joku nainen nuoleskelekaan äijien sääntöjä. Voi voi naiset on vielä pitkä matka tasa arvoon koska itse juuri kynsin hampain pidätte pahimmista sovinistisikojen tavoista kiinni ne pimittelette ja jäätte varjoon . Lenita ei jää varjoo sillä ei pelkää miehiä eikä ottaa omaa paikkaansa heidän rinnalla. Siinä on nainen joka valitsee ja se on hyvä. Tämä on vahvojen naisten Pohjola eikä minkään lattialuuttujen!
Vierailija kirjoitti:
On se dementiakin autuus. Eipä lasten ja lastenlasten tarvitse kuunnella mummon miesjuttuja menneiltä ajoilta. No tosin Lenitahan on lapseton, joten sitä ongelmaa ei ole...
Noloa, noloa, noloa. Lenita on kehunut olevansa sivistynyt ja hyvä yrittäjä jne jne. Tuo vie kyllä pohjan pois kaikelta. Toki miehet saavat pökkiä kaikkia vastaantulevia, mutta sitähän ei lasketa. Hyvä rakasta on kuin rikkinäinen laskukone: jakaa, vaan ei kerro!
Hahah olet vain katellinen koska hän on ollut aidosti itsenäinen nainen ja valinnut ketä ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekemistä tällä on itsekunnoituksen kanssa? Rouvalla oli omat viihdykkeensä. Näin asiat on aina hoidettu paremmissa piireissä. Romantiikka kuuluu roskavväelle, yläluokka ei lue harlekiineja.
Niissä paremmissa piireissä on väliä itsekunnioituksella mutta roskapiireissasi ei tuon vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tekee oikein hyvää nähdä naisenkin kerrankin tasa arvoisesti leveilevän valloituksillaan :)! Tekee oikein hyvää vaihteeksi nähdä ettei kerrankaan joku nainen nuoleskelekaan äijien sääntöjä. Voi voi naiset on vielä pitkä matka tasa arvoon koska itse juuri kynsin hampain pidätte pahimmista sovinistisikojen tavoista kiinni ne pimittelette ja jäätte varjoon . Lenita ei jää varjoo sillä ei pelkää miehiä eikä ottaa omaa paikkaansa heidän rinnalla. Siinä on nainen joka valitsee ja se on hyvä. Tämä on vahvojen naisten Pohjola eikä minkään lattialuuttujen!
Kun miehet on olleet kusipäitä, niin naistenkin pitää tasa-arvon nimissä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun miehet on olleet kusipäitä, niin naistenkin pitää tasa-arvon nimissä olla.
Ei välttämättä olisi kummankaan oltava mutta miehet vaan johtaneet tuota settiä ihan liikaa joten aika huonoa on mennä naulaamaan nyt se ainoa nainen joka tekee samaa!
Pieniä aivosoluja nyt kehiin ja valoja päälle! Lenitasta ette muuten syntipukkia tee niin kauan kun ukkonne ovat munan kuljettelemia. Tämä on tasa arvoinen asenne tähän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niissä paremmissa piireissä on väliä itsekunnioituksella mutta roskapiireissasi ei tuon vertaa.
Kyllä ne ns paremman piirin tyypit on pahimpia pervoja ja friikkejä. Mun tuttu oli taksikuski ja sanoi että pahimmat ja humalaisimmat asiakkaat oli rikkaat rouvat.Vonkasivat seksiä ja muuta kivaa.
Jokainen tyylillään.
Onhan oopperan aulassa aina tasaisin väliajoin esim. tällaisiakin koomisia kolmikoita:
omahyväisyydessään pullisteleva mies käsi aviovaimon uumalla, toinen käsi puristelee pokkana muka salavihkaa selän takaa jonkun tupeeratun "vapaan alfanaaraan" persettä.
Alfanaaras siinä häpeämättömänä maireana leveä hymy voittajan naamallaan kun vaimon aikana tässä kehdataan olla jännän äärellä yhteisen salakivan merkeissä .
Huisin jänskä näky.
Ja kyllä me naiset ollaan kateellisia joka kerta, siis miettikää, siinä on nainen joka uskaltaa nauttia elämästä.
Toinen nainen joka oli blondi on kaikkien mielestä aivan ihana kun nai kaikkia kakslahkeisia mutta hän oli sellainen joka kuitenkin alistui niitten ukkojen eteen ja totteli . Nimi oli Marilyn. Hän saa kunnioitusta kun ei lärvinyt ketkä häntä käyttivät hyväksi. Ja juuri päinvastoin tulisi tehdä ettei kerään naista käyetttäisi ikinä noin väärin . Mutta akat ne vaan lutkuttaa munia ja tottelevat pikkurouvat antavat luututa lattiaa itsellään.
Suuttukaa! Vapautukaa tuosta hyväksikäytöstänne!
Lenita on ollut ja on oman tiensä kulkija. Silloin kun avioliitto on kunnossa niin ei kukaan väliin tule. Lenitahan oli vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Toinen nainen joka oli blondi on kaikkien mielestä aivan ihana kun nai kaikkia kakslahkeisia mutta hän oli sellainen joka kuitenkin alistui niitten ukkojen eteen ja totteli . Nimi oli Marilyn. Hän saa kunnioitusta kun ei lärvinyt ketkä häntä käyttivät hyväksi. Ja juuri päinvastoin tulisi tehdä ettei kerään naista käyetttäisi ikinä noin väärin . Mutta akat ne vaan lutkuttaa munia ja tottelevat pikkurouvat antavat luututa lattiaa itsellään.
Suuttukaa! Vapautukaa tuosta hyväksikäytöstänne!
Ja koettakaa tajuta että nainen joka määrää suuntansa ei kuole 36 vuotiaana hämärissä oloissa todellakaan. Sensijaan Lenita elää ja hengittelee varsin virkeänä yhä. Että jos haluaa elää pitkään...
Kyllä Lennu-mummo kalpenis mikäli Aira-mummeli avaisi muistojensa lippaan.
Veikkaan että kohta alkaa romanssimuistelot hälläkin ?