Meni maku Lenita Airistosta: useita suhteita varattuihin miehiin (linkki)
http://www.iltalehti.fi/viihde/201703072200081096_vi.shtml
Olen aina kuvitellut naisen olen jonkinlainen tyylikäs leidi, eikä tuollainen ikuinen kakkosnainen. Mikä tuossakin on tunnepuolella pielessä jos kehtaa lehdessä retostella, miten oli "avoimesti 40 vuotta Max Jakobsonin kanssa yhdessä".
Minä ainakin ajattelen sitä naisparkaa, joka vihittiin Jakobsonin kanssa, ja jonka koko elämä varmaan tuhoutui tuossa Lenitan lemmenleikissä. Lenita kuvailee suhdetta:" Kun olin hänen kanssaan, meiltä ei puuttunut mitään."
Jotenkin tunnevammaisen oloinen tyyppi!
Kommentit (388)
Te, jotka arvostelette ja tuomitsette Lenitan elämäntavat niin lukekaa, mitä ihmiset eniten katuvat kuolinvuoteellaan.
Sen voisi kiteyttää pariin sanaan. Elämätön elämä kaduttaa eniten. Ei ole uskaltanut elää kun ajatellut mitä muut sanovat. Ei ole uskaltanut rakastaa jne...
Lenitan ei tarvii katua elämätöntä elämää.
En minä ainakaan olisi vaihtanut elämäni rakkautta minulle yhdentekevien ihmisten moraalisaarnojen välttämiseksi.
Ei tarvitse Lenitan nyt surra, että jäi rakkaus elämättä.
Melinin liitto Marian kanssa oli myös erikoinen. Eivät eronneet koskaan, mutta viettivät erillistä elämää ainakin viimeisinä vuosina. Maria eli jonkun ravintoloitsijan kanssa pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://www.iltalehti.fi/viihde/201703072200081096_vi.shtml
Olen aina kuvitellut naisen olen jonkinlainen tyylikäs leidi, eikä tuollainen ikuinen kakkosnainen. Mikä tuossakin on tunnepuolella pielessä jos kehtaa lehdessä retostella, miten oli "avoimesti 40 vuotta Max Jakobsonin kanssa yhdessä".
Minä ainakin ajattelen sitä naisparkaa, joka vihittiin Jakobsonin kanssa, ja jonka koko elämä varmaan tuhoutui tuossa Lenitan lemmenleikissä. Lenita kuvailee suhdetta:" Kun olin hänen kanssaan, meiltä ei puuttunut mitään."
Jotenkin tunnevammaisen oloinen tyyppi!
Meni maku? Vähän kuin purkasta jota jauhaa pitkään? MIllainen maku Lenitassa ennen oli? Maistelitko paljonkin?
Jollei abstrakti ajattelu vielä ole kehittynyt kielikuvien ymmärtämisen tasolle, aikuisten keskustelupalsta ei ole se oikea paikka postailla.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan olisi vaihtanut elämäni rakkautta minulle yhdentekevien ihmisten moraalisaarnojen välttämiseksi.
Niin. Loirin ja Jacobsonin vaimot ja lapset ovat todellakin yhdentekeviä, kun itseään täynnä olevan naisen alapää ohjaa valintoja. Tätähän ei tule katua siellä kuuluisalla kuolinvuoteellakaan, mitäs tulivat himojen tielle, vai mitä? Murskaksi vaan kaikki muut, koska minäminäminä.
Absurdia jos ne erään saunottajan kuulemat jutut ovatkin totta.
Itselleni on kyllä jäänyt aina epäselväksi, mitä Lenita itseasiassa tekee elääkseen. Substanssi asiassa kuin asiassa on jäänyt hämäräksi, pääasia on tuntunut olevan olla näyttävä, laiha ja kovaääninen.
Plussaa viinattomuudesta, tupakoimattomuudesta ja ulkoilun tärkeyden korostamisesta. Kyllähän pelkästään niissä riittää hyvää sanomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykopaatteja riittää. Niitä on kyllä ihan sama määrä kaikkien sukupuolien edustajissa.
Tämä tulee sinulle ehkä kalliiksi lähti Lenitalle.
Sut hakataan.
Hyvää syntymäpäivää 114-vuotiaalle Lenitalle!
Vierailija kirjoitti:
Niin, miksi välittää kenestäkään? Kerranhan täällä vain eletään. Ei pilata sitä miettimällä oikeaa tai väärää.
Vierailija kirjoitti:
Lukeekapa nyt se Kuukausiliitteenkin juttu aiheesta. Siitä selviää, että Lenita on aika kovatasoinen henkilö älyltään ja mieltymyksiltään. Ei ihme, ettei pelkkä rouvana oleminen oikein tuonut haasteita. Invar S. päättyi ottamaan peruskoulun käyneen ammattivaimon itselleen. Kaikki respect Lenitalle. Hänen tasoisensa ihmisen ei ole helppo löytää kumppania eikä hän ilmeisesti virallisia suhteita tai lapsia halunnutkaan.
Niin siis huhujen mukaan Melin löysi Lenitan sängystä naisen kanssa ja siksi tuli ero
Lenitalle ei jäänyt tästä elämästä muuta kuin luu käteen. Mikä retostelun aihe sänkykumppanien määrä tai lapsettomuus on ollut? Mitä elettyä elämää se muka on? Kuka häntä jää kaipaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka arvostelette ja tuomitsette Lenitan elämäntavat niin lukekaa, mitä ihmiset eniten katuvat kuolinvuoteellaan.
Sen voisi kiteyttää pariin sanaan. Elämätön elämä kaduttaa eniten. Ei ole uskaltanut elää kun ajatellut mitä muut sanovat. Ei ole uskaltanut rakastaa jne...
Ihan sama mulle, miten joku elämänsä elää. Sitä vaan en ymmärrä, miksi pitää tunkea lehtien palstoille kertoilemaan seksielämästään. En todellakaan olisi halunnut tietää, minkälainen rakastaja mm. Loiri on ollut. Samaa koskee sekä miehiä, että naisia. Tällaiset ihmiset ovat julkisuudenkipeitä seksiaddikteja. Muiden ihmisten tunteilla ei ole mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vain sanonta. Oikeasti kuolonvuoteella ei kaduta mikään.
Ai vieläkin katkerat rouvat panettelee täällä Lenitaa.
Onhan Lenita aina ollut tyylikäs nainen, ja 60-luvulla vielä muodikaskin: https://beta.lehtikuva.fi/haku?q=Lenita%20Airisto
Nykyisin sitten enemmänkin vain äänekäs ja paha suustaan.
Lenita on jo nuorena ollut poikkeuksellisen kaunis nainen (huom kuvat).
Varmasti on ollut varaa valita innokkaista seuralaisista.
Täysin toinen asia on pohtia suhteiden ylläpitoa varattuihin perheenisiin tai vastaaviin.
Itse en luota naisiin jotka tällaista pitävät hyväksyttävänä.
Sama kuin pystyttäisi ikioman teltan jonkun perheen puutarhaan isukkia varten , mielestäni yhtä röyhkeää ja häiritsevää. Toki perheen isällä on viimekädessä AINA vastuu käytöksestään perhettään ja puolisoaan johon on sitoutunut, kohtaan. He kyllä löytävät aina jonkun uuden naisen siihen päivystämään. Mutta tarinoita ja tilanteita on varmaan monia.
Vierailija kirjoitti:
Lukekaapa Milan Kunderan "Porvariston hillitty charmi". Siinä on kaikki oleellinen kerrottu...
"olemisen sietämätöntä keveyttä" ehkä tarkoitat?! "Porvariston hillitty charmi" on Bunuelin elokuva, käsittääkseni tehty suoraan elokuvaksi ...
Vierailija kirjoitti:
Mistä kautta voi lukea kattavasti siitä, mitä ihmiset sitten eniten katuvat kuolinvuoteellaan??! Onko jossain nettisivut, joissa ihmiset päivittää sanomisiaan kuolinvuoteeltä käsin vai??!! ...
Eihän häiriityneet kontrollifriikit muita etsikään kuin sellaisia jotka suostuvat kontrolloitavaiksi - älkää siis vaan suostuko. Tokaiskaa päin naamaa: no mutta yritätkö noin saada puheillasi kontrollisi alle? Tämä ällistyttää täysin tuollaisen henkilön kun toinen sen aikeen ääneen sanoo.