Meni maku Lenita Airistosta: useita suhteita varattuihin miehiin (linkki)
http://www.iltalehti.fi/viihde/201703072200081096_vi.shtml
Olen aina kuvitellut naisen olen jonkinlainen tyylikäs leidi, eikä tuollainen ikuinen kakkosnainen. Mikä tuossakin on tunnepuolella pielessä jos kehtaa lehdessä retostella, miten oli "avoimesti 40 vuotta Max Jakobsonin kanssa yhdessä".
Minä ainakin ajattelen sitä naisparkaa, joka vihittiin Jakobsonin kanssa, ja jonka koko elämä varmaan tuhoutui tuossa Lenitan lemmenleikissä. Lenita kuvailee suhdetta:" Kun olin hänen kanssaan, meiltä ei puuttunut mitään."
Jotenkin tunnevammaisen oloinen tyyppi!
Kommentit (388)
Vierailija kirjoitti:
Minä en itse alentuisi koskaan olemaan "rakastaja". Mä haluan kaikki tai ei mitään.
Rakastajana voi saada kaiken mitä haluaa, mutta ei tarvitse ottaa mitään mitä ei halua. Eli älä nyt ole noin naivi. Kaikille se vaimous ei ole mikään päämäärä, rakkaudesta voi nauttia muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
http://www.iltalehti.fi/viihde/201703072200081096_vi.shtml
Olen aina kuvitellut naisen olen jonkinlainen tyylikäs leidi, eikä tuollainen ikuinen kakkosnainen. Mikä tuossakin on tunnepuolella pielessä jos kehtaa lehdessä retostella, miten oli "avoimesti 40 vuotta Max Jakobsonin kanssa yhdessä".
Minä ainakin ajattelen sitä naisparkaa, joka vihittiin Jakobsonin kanssa, ja jonka koko elämä varmaan tuhoutui tuossa Lenitan lemmenleikissä. Lenita kuvailee suhdetta:" Kun olin hänen kanssaan, meiltä ei puuttunut mitään."
Jotenkin tunnevammaisen oloinen tyyppi!
"Kun olin hänen kanssaan meiltä ei puuttunut mitään".
Paitsi selkäranka ja omatunto...?
Itsekkyys on in.
Ei Lenita välitä mammojen paheksunnasta ja rutinoista.
Minä tyttö se oon kuulkaas elämässäin pannunna Lennarttia, Marttia, Kaarloa, Tapania, Ilkkaa ja sitten yhtä alfa-börjeä nelikytävuotta sen tunnevammaasen muijan selän takana.
Meiltei puuttununna mittää.
Usotteko että jytinä kävi kun tämmönen matami pääs tykittämmää.
Muitaki oli. Ja lystiä piisas.
Kas minä tyttö se oon elämässäin ehtiny iskeä ku paikka oli.
Mie se en kelttään luppaa pyyvä.
Ne on muut joka kyssyy saakko pluvan.
Mulla on sutinaa ollu ja se varmaan kaikkiva kiinnostaa . Mun sutinat.
Mut siit lopusta mie kirijoitan sitte teille paljastuskirjan ku en ennee rimpsalle piäse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tässä nähdään, miten naiset hyökkäävät toisen naisen kimppuun, vaikka oikea osoite vihalle olisivat nämä petturimiehet. Ja ainoastaan miehet.
En ole koskaan ymmärtänyt tätä selitystapaa: miten se toinen nainen voi olla viaton, jos kerran tietää, että juuri hän tekee pettämisen mahdolliseksi? Kerrotko tämän minulle?
Tietenkin se on viattomampi, joka ei ole pettänyt eli Lenita, sanomattakin selvää.
Lenita on Ekonomi, tainnut käydä vielä Hankenin joten on osannut aikanaan sijoittaa viisaasti.
Voin sieluni silmin nähdä kuinka Lenita hykertelee tyytyväisenä. Vielä mummuiässäkin saa vauhkoontumista ja paheksuntaa aikaiseksi! On se kieltämättä saavutus.
Lenita on aina ollut ja tulee olemaan alfanaaras. Nussii ketä huvittaa ja nauraa päälle. Samanlaisiahan ne ovat alfauroksetkin. Muiden tehtävä on paheksua ja motkottaa.
En ole koskaan sen kummemmin Lenitasta pitänyt, vaikka muistan hänet jo sieltä Ilkamista asti. Mutta ihailen hänen energiaansa ja taitoa jättää ikävät ja katkeratkin asiat taakse. Tämä nainen ei ole jäänyt jähmettyneenä tuleen makaamaan. Se on hieno taito ajatella, että voi vttu tämä meni nyt vtuiksi, mut näin on, joten 'mitäs mulla olikaan sitä ommaisuutta ...' (sitaatti Simpauttajalta) Ja eikun uutta matoa koukkuun, niin bisneksessä, yksityiselämässä ja vähän kaikessa.
jaaa....sepä tais loiro laulaa "ronttosaurusta" ku täytelliseen ekstaasiin moisen alffaperuukin saatteli....????
Vierailija kirjoitti:
Voin sieluni silmin nähdä kuinka Lenita hykertelee tyytyväisenä. Vielä mummuiässäkin saa vauhkoontumista ja paheksuntaa aikaiseksi! On se kieltämättä saavutus.
Lenita on aina ollut ja tulee olemaan alfanaaras. Nussii ketä huvittaa ja nauraa päälle. Samanlaisiahan ne ovat alfauroksetkin. Muiden tehtävä on paheksua ja motkottaa.
En ole koskaan sen kummemmin Lenitasta pitänyt, vaikka muistan hänet jo sieltä Ilkamista asti. Mutta ihailen hänen energiaansa ja taitoa jättää ikävät ja katkeratkin asiat taakse. Tämä nainen ei ole jäänyt jähmettyneenä tuleen makaamaan. Se on hieno taito ajatella, että voi vttu tämä meni nyt vtuiksi, mut näin on, joten 'mitäs mulla olikaan sitä ommaisuutta ...' (sitaatti Simpauttajalta) Ja eikun uutta matoa koukkuun, niin bisneksessä, yksityiselämässä ja vähän kaikessa.
Säälittävä vanhus se on, ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen nähnyt Lenitan, häntä ei voi olla huomaamatta. Näyttävä ilmestys myös vähän vanhempanakin.
Varsinkin hänen miellyttävä ääni on suorastaan vangitseva hyväillessään kuulijan korvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen Airistohan oli se vapaa nainen omassa elämässään MUTTA äijät avioliitoissaan omassa elämässään lupauksineen. Että kuka siinä oikein pettää? Tai on kakkonen? ROuva vai se vapaa?
Eihän vapaa. Oi pettää toista mutta se joka on oman lupauksensa jollekin antanut sehän siinä pettää antamansa lupaukset. Eli se äijä.
Aika erikoinen logiikka ;) Kun se, joka on antanut lupauksensa olla uskollinen, eikä sitten olekaan, ei kuitenkaan ole pettänyt? Vai miten se meni: "Tahdotko ottaa NN:n aviomieheksesi ja osoittaa hänelle uskollisuutta ja rakkautta myötä- ja vastoinkäymisissä"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen Airistohan oli se vapaa nainen omassa elämässään MUTTA äijät avioliitoissaan omassa elämässään lupauksineen. Että kuka siinä oikein pettää? Tai on kakkonen? ROuva vai se vapaa?
Eihän vapaa. Oi pettää toista mutta se joka on oman lupauksensa jollekin antanut sehän siinä pettää antamansa lupaukset. Eli se äijä.
Aika erikoinen logiikka ;) Kun se, joka on antanut lupauksensa olla uskollinen, eikä sitten olekaan, ei kuitenkaan ole pettänyt? Vai miten se meni: "Tahdotko ottaa NN:n aviomieheksesi ja osoittaa hänelle uskollisuutta ja rakkautta myötä- ja vastoinkäymisissä"?
Sorry, tuo mitä kirjoitin yllä meni väärään viestiin vastaukseksi, enkä löydä enää sitä mihin piti vastata :)
Noloa noloa. Onneksi hänellä ei ole lapsia...
Kyllä petyin minäkin. Olen tykännyt aina Lenitasta ja hänen solidaarisuudestaan muita naisia kohtaan, ja rohkeasti hän on pitänyt tasa-arvoasiaa esillä.
Mutta eihän tuo ole mitään solidaarisuutta olla välittämättä toisen tunteista! Kellepä miehelle ei kelpaisi salasuhde jonkun miss suomenneidon kanssa. Ihan kuin vaimon tunteilla ei olisi mitään väliä. Jos mun täytyis päättää, että pettävä kumppani vai miehiä alempi palkkataso, niin ottaisin ilmanmuuta jälkimmäisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä erikoinen logiikka ? Eihän vapaa voi toista pettää ( ketä ei edes tunne) vaan sehän siinä pettää joka oman aviolupauksensa pettää.
Tuossa vihkikaavasssa oli lähtöoletuksena että jos tekee aviorikoksen se ei ole mikään " vastoinkäymisen piikkiin menevä" asia vaan niin raskas asia että sai tuomion jopa avioeroon.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä petyin minäkin. Olen tykännyt aina Lenitasta ja hänen solidaarisuudestaan muita naisia kohtaan, ja rohkeasti hän on pitänyt tasa-arvoasiaa esillä.
Mutta eihän tuo ole mitään solidaarisuutta olla välittämättä toisen tunteista! Kellepä miehelle ei kelpaisi salasuhde jonkun miss suomenneidon kanssa. Ihan kuin vaimon tunteilla ei olisi mitään väliä. Jos mun täytyis päättää, että pettävä kumppani vai miehiä alempi palkkataso, niin ottaisin ilmanmuuta jälkimmäisen.
Oletpa tekopyhä! Sinun ukkosisko saa olla välittämättä toisen tunteista muttei pelkästään Lenita? Nimenomaan itse käyt naisia vastaan näin!
Vierailija kirjoitti:
Noloa noloa. Onneksi hänellä ei ole lapsia...
Nolompia olette kuulkaa kaikki te aniset jotka annatte ukon itseänne vetää nenästä! Se ukko teille on tilivelvollinen eikä joku Lenita joka elää omaa elämäänsä . Jos ukkonne twkisi samoin ja eläisi kanssanne vaan sitä omaa elämää niin ei olisi Lenitaakaan siinä sotkemassa.
Sovinistisikojen nuolijoita olette. Hävetkää naiset naistenpäivänä käytte naisten kimppuun! Pankaa ne ukkonne kuriin tai lähtekää alennustiloista pois! Jotain rotia !
No, itse asiassa minua ei häiritsisi aviovaimona jos joku Lenita levittelisi reisiään miehelleni, jos avioliitto muuten toimisi älyllisellä ja henkiselä tasolla.
Kautta aikojen ovat alemman luokan naiset olleet valmiina tyydyttämään miesten tarpeita omasta tahdostaan. Tämä on vain sen jatkumoa. Lenita tietenkin haluaa esittää, että suhteet olivat kovinkin henkisiä, mutta mutta. Totuus on, että miehet pysyivät liitoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vastenmielistä lesoilla varattujen miesten valloituksillaan.
Kuolisin silkasta häpeästä jos oma mies olisi haksahtanut, onneksi ukko on todellinen alfa joka arvostaa aidosti vaimoaan. Helkkari sentään kuinka hölmöä settiä maiskutella tuollaisilla julkisesti. Miltä tuntuu heidän vaimoistaan ja lähipiiristään nyt , ei paljoa taida mielessä käydä kun on tarve paljastella.
Herrasmiehet ja hienot naiset eivät huutele valloituksistaan.
Mutta nyt ei liene kyseessä kumpaisetkaan.
No ne miehet ne eivät leveilekään valloituksillaan :)? Helvetti miten sovinistista porukkaa onkin ykskaks täällä. Mutta jos nainen tekee samaa niin kaikki akat kimpussa . Kylläpä nyt nuollaan munaa joukolla ja Naistenpäivänä.
Naistenhan tässä yhtä pitäisi pitää eikä käyttäytyä kuin nartut Lenitaa kohtaan.
Vastenmielistä lesoilla varattujen miesten valloituksillaan.
Kuolisin silkasta häpeästä jos oma mies olisi haksahtanut, onneksi ukko on todellinen alfa joka arvostaa aidosti vaimoaan. Helkkari sentään kuinka hölmöä settiä maiskutella tuollaisilla julkisesti. Miltä tuntuu heidän vaimoistaan ja lähipiiristään nyt , ei paljoa taida mielessä käydä kun on tarve paljastella.
Herrasmiehet ja hienot naiset eivät huutele valloituksistaan.
Mutta nyt ei liene kyseessä kumpaisetkaan.