"Olisiko se aivan mahdoton ajatus, että kerran olisit sexy, kun tulen töistä kotiin."
Vihaan välillä tuota miestä niin perkeleesti. Että minun pitäisi illalla laittautua sexyksi ukkoa varten, koska mies sattuu haluamaan sitä rankan työpäivänsä jälkeen... Käyn itsekin töissä, ja ei mies koskaan esim. vapaapäivinä ole laittautunut mitenkään minua varten. Ei ole edes tehnyt mitään kotitöitä, kun saavun töistä.
Kommentit (273)
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla erikoinen nainen, kun laittaudun mielelläni seksikkääksi ja vielä passaan miestäkin. Vien vaikka oluen käteen työpäivän päätteeksi ja otan suihin. No, ei ole kyllä koskaan kukaan mies paljoa valittanutkaan..
Mä olen seksikäs, mutta en passaa miestä. Ei ole valittanut.
Ps. Pitäisikö suikkarista antaa joku mitali, vai laskitko senkin noihin kototöihin mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh, riitti kun luki pari riviä. Näette sexyksi laittautumisen vastenmielisenä suoritteena ja yhdistätte seksin kotitöiden tekemiseen. Eiköhän tossa jo tullutkin pari sellaista perustavanlaatuista ongelmaa joilla saa tapettua intohimon mistä tahansa suhteesta.
Ap koki vastenmielisenä vain miehensä ja hänen asenteensa. Ap voi odottaa sexynä kun JOKU UUSI mies tulee kotiin töistä, mies joka ei ole vaatimalla vaatinut jotain mitä ei ansaitse.
Naisen logiikalla on normaalimpaa antautua uikuttaen vieraalle jännämiehelle kuin omalle aviomiehelle.
Näinhän se on. Suhteen alussa saa persettä heti eteisessä oli kukat kädessä tai ei. Parin vuoden päästä kymppitonnin hemmottelumatkalla, ehkä.
Niinpä. No tosin oma vaimo on aika hyvä antamaan (vaikka ei huvittaisi). Ihmettelen vaan palstamammojen asennetta omalle miehelle seksin antamisessa. Sinkkuelämässä suurin osa naisista antaa heti ekoille treffeilläkin, sitten kun mies on oma ja tuttu niin ääni on kellossa "vastentahtoinen seksi sattuu ja tulee vaginismi". Vieraalle miehelle toimitaan kyntövakona kyllä!
Sitä kutsutaan tylsistymiseksi. Tutkittu juttu, että naiset kyllästyvät puolisoihinsa nopeammin kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Kummasti sitä haikailee +20 vuoden jälkeen sen exän perään joka duunista tultuani odotti eteisen matolla peba pystyssä lukemassa jotain Cosmoa tms ja päällä vain ohut keltainen kesämekko, joka antoi varsin selvästi ymmärtää ettei alusvaatteita ole...
5 min myöhemmin eteisen matolla läähätti hyvinkin saanut pariskunta vannoen ikuista rakkauta...harmi, ikuinen jäi siihen kesään :/
5min myöhemmin? No enpä ihmettele että jäi yhteen kesään 😂.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jaa-a. Se taitaa olla yhtä mahdoton ajatus kuin se, että sinä olisit joskus siivonnut koko kodin, kun tulen töistä kotiin."
Laittautuminen: 15 min
Koko kodin siivous: 2 tuntia
Varmaan siksi.
Niin, se koko kodin siivous ei käy ihan hetkessä. Mutta sitä JA seksiä voi toki odottaa siltä työpäivän jälkeen kotiin päiväkodin ja kaupan kautta raahautuvalta vaimolta, vaikka se itselle ihan liikaa olisikin.
Hohhoijjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se niin on, että halut ois vähän eri tasolla jos mieheltä sais edes joskus kiitosta ja kehuja (=arvostusta) tekemästäni työstä. Ja osallistuisi kotitöihin edes jollain tavalla. Mutta kun EI. Kaikki on väärin tehty tai tekemättä.. Ja minä oon kuulemma sairas kun ei haluta, todellakin haluttaa vaan tuollaista urpoa en päästä lähellekään.. Miehen käsitys parisuhteesta on, että hän käy töissä ja panemassa ja vaimo hoitaa KAIKEN muun, työn lisäksi
Huh, tulipahan vuodatettua..enkä ole miesvihaaja, tapasin jokin aika sitten yhden, jota alkaa olla vaikea vastustaa..
Ps. Miehet vois vaan joskus vilkaista sinne peiliin.Mikset sano sille miehelle, että kyllä mä seksiä haluaisin, mut en sun kanssas!
Arvaas oonko sanonut..?
-edellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh, riitti kun luki pari riviä. Näette sexyksi laittautumisen vastenmielisenä suoritteena ja yhdistätte seksin kotitöiden tekemiseen. Eiköhän tossa jo tullutkin pari sellaista perustavanlaatuista ongelmaa joilla saa tapettua intohimon mistä tahansa suhteesta.
Ap koki vastenmielisenä vain miehensä ja hänen asenteensa. Ap voi odottaa sexynä kun JOKU UUSI mies tulee kotiin töistä, mies joka ei ole vaatimalla vaatinut jotain mitä ei ansaitse.
Naisen logiikalla on normaalimpaa antautua uikuttaen vieraalle jännämiehelle kuin omalle aviomiehelle.
Näinhän se on. Suhteen alussa saa persettä heti eteisessä oli kukat kädessä tai ei. Parin vuoden päästä kymppitonnin hemmottelumatkalla, ehkä.
Niinpä. No tosin oma vaimo on aika hyvä antamaan (vaikka ei huvittaisi). Ihmettelen vaan palstamammojen asennetta omalle miehelle seksin antamisessa. Sinkkuelämässä suurin osa naisista antaa heti ekoille treffeilläkin, sitten kun mies on oma ja tuttu niin ääni on kellossa "vastentahtoinen seksi sattuu ja tulee vaginismi". Vieraalle miehelle toimitaan kyntövakona kyllä!
Koska nainen on lähtökohtaisesti halukas, mutta paska mies tappaa halut!
Jep, tämän takia suhteen alussa ollaan himokkaita ja valmiita toteuttamaan miehen toiveita, kuvitellaan että saadaan jotain takaisinpäin. Sitten tajutaan ettei mies anna mitään ja ruvetaan itsekkin vaatimaan ja mies ei oleen tyytyväinen kun vaimo ei saamatta itse mitään toteutakkaan enää miehen toiveita..
Voi teitä väärinkäsittäjiä! UUSI MIES eli hanki ap uusi mies vanhan ja huonon tilalle! En ehdottanut pettämistä tai jännämiestä, se ajatus tuli teidän omasta kierosta mielestä.
Öö missäköhän kohtaa kommenttiani kehotan pettämään...?
Tuo joka puhui vieraasta jännämiehestä... eli kaikille kun alkuperäiseen UUSI MIES kommenttiini jotain kommentoi niin niille kommenttini. (Menipä vaikeaksi 😀)
No eihän siinä muuta kuin eteisen lattialle selällesi ja torttu levälleen.
Vierailija kirjoitti:
En kans tajua mitä kamalaa tuossa pyynnössä on. Mä oon monta kertaa yllättäny mun miehen joko stay-upeissa tai joku mekko päällä :) se on kivaa antaa toiselle hyvä mieli! Just tänään ku se tuli töistä nii odotin valmiiks sängyssä alasti <3
On ihanaa kun ei oo (vielä) lapsia. Tästä ajasta pitää nauttia!
Jatkan vielä: kerran meinas käydä vähä nolosti ku ootin miestä kotiin ja mulla oli stay upit ja rintsikat ja sit se tuliki yhen työkaverinsa kanssa :D sain siepattua äkkiä aamutakin päälle mut mies tajus heti mitä meinas käydä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan välillä tuota miestä niin perkeleesti. Että minun pitäisi illalla laittautua sexyksi ukkoa varten, koska mies sattuu haluamaan sitä rankan työpäivänsä jälkeen... Käyn itsekin töissä, ja ei mies koskaan esim. vapaapäivinä ole laittautunut mitenkään minua varten. Ei ole edes tehnyt mitään kotitöitä, kun saavun töistä.
Meillä sentään isäntä tyhjentää ja täyttää tiskikoneen, kun haluaa seksiä. Siitä sen tietääkin, että mitä on mielessä, kun huomaa, että tiskit on hoidettu.
"Sentään"? Ihan kivikautista meininkiä. Meillä kotityöt on aina tehty puoliksi ilman että asiasta on tarvinnut edes keskustella. Seksiäkin on ihan säännöllisesti ilman, että siihen kuuluisi jotain ihmeellisiä taloshommien kautta suoritettuja soidinmenoja.
Näillä asioilla saattaa olla yhteys. Siis kotitöiden tasaisella jakautumisella ja tyydyttävällä seksielämällä.
Niin on. Sitä on ihan tutkitukkin. Niissä suhteissa on eniten seksiä missä mies ei tee lainkaan tai hyvin ns. perinteisiä naisten töitä.
Näissä toimivissa machomies-liitoissa mies myös elättää perheen ja nainen on kotona. Suomalainen mies poimisi rusinat pullasta; nainen on yhtä lailla työelämässä kuin mies, työpäivän jälkeen nainen hoitaa lapset ja kotityöt, illalla pitäisi vaimon olla vielä olla tuhma ja tulinen viettelijätär. Ei kuule jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä sentään isäntä tyhjentää ja täyttää tiskikoneen, kun haluaa seksiä. Siitä sen tietääkin, että mitä on mielessä, kun huomaa, että tiskit on hoidettu.
"Sentään"? Ihan kivikautista meininkiä. Meillä kotityöt on aina tehty puoliksi ilman että asiasta on tarvinnut edes keskustella. Seksiäkin on ihan säännöllisesti ilman, että siihen kuuluisi jotain ihmeellisiä taloshommien kautta suoritettuja soidinmenoja.
Näillä asioilla saattaa olla yhteys. Siis kotitöiden tasaisella jakautumisella ja tyydyttävällä seksielämällä.
Niin on. Sitä on ihan tutkitukkin. Niissä suhteissa on eniten seksiä missä mies ei tee lainkaan tai hyvin ns. perinteisiä naisten töitä.
Näissä toimivissa machomies-liitoissa mies myös elättää perheen ja nainen on kotona. Suomalainen mies poimisi rusinat pullasta; nainen on yhtä lailla työelämässä kuin mies, työpäivän jälkeen nainen hoitaa lapset ja kotityöt, illalla pitäisi vaimon olla vielä olla tuhma ja tulinen viettelijätär. Ei kuule jaksa.
Jep, suomalaiset miehet käyttää muutenki argumenttina näitä "Venäjällä vaan naiset tekee kotityöt JA näyttää hyvältä!" juu totta, tosin unohdetaan se että se nainen ei käy töissä ja mies maksaa ne kynnet ja meikitkin.
Vierailija kirjoitti:
Aivan käsittämatontä miten jotkut naiset yhdistää aina seksin ja siivoamisen. Mitä tekemistä niillä on keskenään? Jos seksi on palkinto siivoamisesta niin taitaa olla enemman sellainen hyötyliitto kuin rakkausliitto.
Tähän.
- ja ap. Mitä sillä on väliä että sinä tulet töistä? Niin se mieskin tulee töistä.
onko siitä nyt oikeasti niin helvetisti haittaa ja vaivaa laittautua miestä, ja itseä, varten? Tuo työjuttu on huono ja vanha selitys.
Mies haluaisi nähdä sut edelleen seksiobjektinaan, ja nähdä sinut kiihottuneena. Ja sehän se on ihan perseestä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan käsittämatontä miten jotkut naiset yhdistää aina seksin ja siivoamisen. Mitä tekemistä niillä on keskenään? Jos seksi on palkinto siivoamisesta niin taitaa olla enemman sellainen hyötyliitto kuin rakkausliitto.
Tähän.
- ja ap. Mitä sillä on väliä että sinä tulet töistä? Niin se mieskin tulee töistä.
onko siitä nyt oikeasti niin helvetisti haittaa ja vaivaa laittautua miestä, ja itseä, varten? Tuo työjuttu on huono ja vanha selitys.
Mies haluaisi nähdä sut edelleen seksiobjektinaan, ja nähdä sinut kiihottuneena. Ja sehän se on ihan perseestä..
Jos haluaa nähdä kiihottuneena, eikö kannattaisi kiihottaa eikä pyytää toista kiihottamaan itseään. Sitten jossain vaiheessa, kun on ensin kiihottanut toista ja saanut sille vastakaikua, voi alkaa pyytää toistakin rapsuttamaan välillä omaa selkää, jos se toinen ei tajua sitä ihan itse.
Osaisiko joku kertoa mitä tuollainen seksikkääksi laittautuminen pitää sisällään? Ei sillä, että edes haluaisin kokeilla, mutta kiinnostaa mitä tuo ylipäätään tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Osaisiko joku kertoa mitä tuollainen seksikkääksi laittautuminen pitää sisällään? Ei sillä, että edes haluaisin kokeilla, mutta kiinnostaa mitä tuo ylipäätään tarkoittaa.
Se tarkoittaa sitä, että miehestä olisi mahtavaa, että joku seksikäs ilmestys olisi ovella vastassa, heittäisi puvun takin nurkkaan, ottaisi kiinni kravatista (no, harvan miehellä enää on duunissa kravattia) ja taluttaisi makuuhuoneeseen, tönäisisi miehen sängylle ja aloittaisi strippaamalla ja suuhoidolla.
Oikeasti se menee niin, että juuri sinä päivänä miestä ei huvita, on väsynyt, ärtynyt tms. ja miehen mielestä nainekaan ei nyt oikeasti ole niin kovin hemaiseva kuin hänen kuvitelmissaan olisi ollut ja nainen saa vaihtaa vaatteet ja siirtyä keittiöön laittamaan iltaruokaa, kun mies lepää hetken.
Yllä mainittu ei koske pareja, joilla oikeasti menee hyvin ja on säpinämeininki puolin ja toisin.
Entä jos kokeilisit laittautua? Mitä jos siitä seuraakin jotain hyvää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti sitä haikailee +20 vuoden jälkeen sen exän perään joka duunista tultuani odotti eteisen matolla peba pystyssä lukemassa jotain Cosmoa tms ja päällä vain ohut keltainen kesämekko, joka antoi varsin selvästi ymmärtää ettei alusvaatteita ole...
5 min myöhemmin eteisen matolla läähätti hyvinkin saanut pariskunta vannoen ikuista rakkauta...harmi, ikuinen jäi siihen kesään :/
Normisessio oli sellainen 30-45 min, mutta kun typykkä niin halusi "nopeasti ja kovaa" niin tokihan sille annettiin täsmälleen sitä mitä halusi...muutenkin kyseisen neidin kanssa 6 kertaa päivässä (viikonloppuisin) ei ollut temppu eikä mikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normisessio oli sellainen 30-45 min, mutta kun typykkä niin halusi "nopeasti ja kovaa" niin tokihan sille annettiin täsmälleen sitä mitä halusi...muutenkin kyseisen neidin kanssa 6 kertaa päivässä (viikonloppuisin) ei ollut temppu eikä mikään.
No olisko se tykännyt, jos olisit sanonut, että lähdetkin treeneihin, että katotaan illalla sitten. Eli tuo toisaalta asettaa myös kiusalliseen tilanteeseen "yllätyksen" vastaanottajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin myös tovi sitten muistaakseni hesarista jutun, jossa seksuaali- ja parisuhdeterapeutti kertoi siitä, että joskus sitä seksiä kannattaa antaa myös vaikkei itseä niin innostaisi tai huvittaisi. Sekin on sitä toisen tarpeiden huomioonottamista.
Äkkiä pilattua touhua, kun käytetään kaupankäynnin tai vallan välineenä...
Sen kyseisen terapeutin neuvoilla ei ole mitään arvoa.Seksin "antaminen" jos itseä ei huvita on väärin omaa itseä kohtaan ja sillä saa pilattua halut ihan lopullisesti.
Siis mitä hittoa?! Itse olen mies ja suhteessa toisen miehen kanssa. Seksiä meillä on paljon, mutta mieheni on vielä innokkaampi kuin minä. Silloin tällöin hän herättää mut, kun haluaa pikaisen varvin. Vaikka olen puolinukuksissa, eikä oma viisari jaksa heilahtaa, niin kertaakaan en ole vielä kieltäytynyt antamasta. Ei ole iso vaiva, eikä todellakaan ole "pilannut haluja lopullisesti". Suhde naisen kanssa kuulostaa painajaismaiselta, jos se on yleisemminkin tällaista kuin tämän ketjun kirjoittajilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin myös tovi sitten muistaakseni hesarista jutun, jossa seksuaali- ja parisuhdeterapeutti kertoi siitä, että joskus sitä seksiä kannattaa antaa myös vaikkei itseä niin innostaisi tai huvittaisi. Sekin on sitä toisen tarpeiden huomioonottamista.
Äkkiä pilattua touhua, kun käytetään kaupankäynnin tai vallan välineenä...
Sen kyseisen terapeutin neuvoilla ei ole mitään arvoa.Seksin "antaminen" jos itseä ei huvita on väärin omaa itseä kohtaan ja sillä saa pilattua halut ihan lopullisesti.
Siis mitä hittoa?! Itse olen mies ja suhteessa toisen miehen kanssa. Seksiä meillä on paljon, mutta mieheni on vielä innokkaampi kuin minä. Silloin tällöin hän herättää mut, kun haluaa pikaisen varvin. Vaikka olen puolinukuksissa, eikä oma viisari jaksa heilahtaa, niin kertaakaan en ole vielä kieltäytynyt antamasta. Ei ole iso vaiva, eikä todellakaan ole "pilannut haluja lopullisesti". Suhde naisen kanssa kuulostaa painajaismaiselta, jos se on yleisemminkin tällaista kuin tämän ketjun kirjoittajilla.
No milläs panet, jos ei viisarisi värähdä? Vastaa naisen elimistön tilaa, jos ei ole valmis.
En kans tajua mitä kamalaa tuossa pyynnössä on. Mä oon monta kertaa yllättäny mun miehen joko stay-upeissa tai joku mekko päällä :) se on kivaa antaa toiselle hyvä mieli! Just tänään ku se tuli töistä nii odotin valmiiks sängyssä alasti <3
On ihanaa kun ei oo (vielä) lapsia. Tästä ajasta pitää nauttia!