Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Olisiko se aivan mahdoton ajatus, että kerran olisit sexy, kun tulen töistä kotiin."

Vierailija
07.03.2017 |

Vihaan välillä tuota miestä niin perkeleesti. Että minun pitäisi illalla laittautua sexyksi ukkoa varten, koska mies sattuu haluamaan sitä rankan työpäivänsä jälkeen... Käyn itsekin töissä, ja ei mies koskaan esim. vapaapäivinä ole laittautunut mitenkään minua varten. Ei ole edes tehnyt mitään kotitöitä, kun saavun töistä.

Kommentit (273)

Vierailija
121/273 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinänsä aloitusta vaikka se provo onkin, ajattelen itsekin noin, ja olen asiasta vaimon kanssa keskustellutkin ihan sivistyneesti, ilman mitään tuollaisia yksittäisiä heittoja. Seksielämä tökkii todella pahasti, lapsenhoito ja kotityöt jakautuu aikalailla 50/50, välillä tuntuu että mä teen enemmän (esim. viikonloppuisin herään aina lapsen kanssa ja vaimo saa nukkua). Seksi ei tunnu vaimoa kiinnostavan, ja siitä tulee väkisin sellainen olo ettei hän halua minua, vaikka sanookin haluavansa. Vajaan 1,5kk tauko tällä hetkellä, läheisyyttä on, halaan ja pussaan ilman taka-ajatuksia ja ehkä 2vko välein yritän tilanteen mukaan viedä asiaa pidemmälle, laihoin tuloksin. On kohtalaisen masentavaa aina joutua toteamaan että eipä se taaskaan innostunut spontaanisti, vaikka ois lapsi hoidossa ja tilaa ja aikaa.

En haluaisi että hän minun pyyntöni takia tekee seksiin liittyviä asioita (esim. jokin uus juttu mitä kokeilla seksissä), vaan omasta halustaan haluaisi yllättää minut ja samalla tietysti itsensäkin jos kokeiltais jotain uutta. Tämä on ehkä se suurin ongelma tässä, kun se että pyytää jotakin ei tunnu vaan yhtään samalta kuin se että toinen oma-alotteisesti keksisi jotain. Vaimo sanoo yrittävänsä kovin, mutta valittavasti mulla ei oo yhtään sellanen olo. Pitää taas keskustella ajan kanssa uudestaan lähiaikoina, koska tilanne raastaa mua aika pahasti.

Hemmottelu on jäänyt viime aikoina aika vähälle, mutta motivaatio siihen on hieman kadoksissa koska tuntuu ettei siitäkään ole mitään apua aiemminkaan ollut, okei, kyllähän nautin suuresti yhteisestä ajasta ravintolassa ja konsertissa/teatterissa/jne., ja ihan vaan lähekkäin olemisesta. Mutta siitä jää jotenkin valju maku jos sitten ei kotona enää tapahdukaan mitään enempää. Saattaa olla että vaimo aistii jotenkin että seksi mielessä vien häntä ulos, ja osittain onkin oikeassa sen suhteen, se on ihan totta.

Kun seksiä on, se on ihan ok, mutta siitä monesti puuttuu kuitenkin vaimolta sellainen kiihko ja intohimo, jota minun puoleltani olisi tarjolla todella paljon, mutta vastakaikua en saa. Ja ennen kuin ehditte sanomaan, niin seksi ei todellakaan ole mitään 3min sisään-ulos-sisään-ja se on siinä meininkiä, vaan esileikkiä on,  ja minulle on erityisen tärkeää että nainen nauttii.

Jos joku - niin tämä - on provo ja selvästi naisen kirjoittama.

Koskaan ei miehessä ole muka vikaa kun nainen ei halua seksiä. Sinäkin selvästi itse nautit seksistä, mutta et osaa tyydyttää naistasi siten, että hänellä on hyvä ja kiireetön olo lähelläsi. Seksinne on varmaan päämäärätietoista suorittamista, jossa tehdään aina samat jutut ja kosketetaan samoja kohtia aina samassa järjestyksessä. Ei millään pahalla, mutta ei sellainen innosta.

Vierailija
122/273 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies sanoi mulle (olen 42v kolmen raskauden ruhjoma nainen) just viime viikolla kun menin illalla pesemään hampaita että "laitapas jotain sexyä päälle". Tuli tunne että sitä on joku esine. Normaalisti käytän yöasuna stringejä ja jotain pitsipyjamua eli ei nyt mitään hirvityksiä sentään. Teki mieli sanoa miehelle että "sillä ehdolla jos sinäkin laitat jotain sexyä".

Ja mies käyttää aina niitä perus sloggin alkkareita ja aina mustia. Tosi sexyä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/273 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan käsittämatontä miten jotkut naiset yhdistää aina seksin ja siivoamisen. Mitä tekemistä niillä on keskenään? Jos seksi on palkinto siivoamisesta niin taitaa olla enemman sellainen hyötyliitto kuin rakkausliitto.

Hyötyliitto? En koe hyötyväni millään tavalla siitä että aikuinen ihminen hoitaa itse omaan elämäänsä liittyviä huoltotoimenpiteitä.  Avioliitto/avoliitto ei ole yhtä kuin ilmainen kodinhoitaja.

Seksiin en kykene vihaisena, miten syttyä toisesta jos tuntee sillä hetkellä vihaa tai kiukkua ja takana on selvittämättömiä erimielisyyksiä? Siihen kai tämä kotitöiden ja seksin välinen yhteys liittyy. Kun toinen osapuoli tuntee tulevansa kohdelluksi epätasa-arvoisesti, ei antautuminen olekaan enää helppoa ja kierre on alkanut. 

Valitettavan usein tuntuu siltä, että mies tukee ja osallistuu perheen elämän siihen arkiseen puoleen vain saadakseen hyväntuulisemman vaimon, jotta saisi itse seksiä. Se on valitettavasti läpinäkyvää eikä toimi kuin hetken...

Vierailija
124/273 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei mitä ihmettä?? 

Eikö teillä sitten saa toivoa mitään seksiin liittyvää? Eikö tuokin fantasia ole aika kevyt ja helppo, että puet vaikka stay upit ja alusvaatteet joku päivä ja yllätät miehen?

Meillä ainakin saa toivoa puolin ja toisi ja ne myös toteutetaan useimmiten (kolmekimppaa ei olla toteutettu vielä, kun ei olla uskallettu :) ). EI tulisi todellakaan mieleenkään haukkua miestä siaksi tai suuttua, jos miehellä on omia fantasioita ja haluja. Ihan hirveä tuollainen suhde. ja hirveinsuhde on sellanen, jossa sitä seksiä pitää ostaa jollain mielistely/kotityöhommilla. Ettekö te naiset sitten halua yhtään? Eroisin heti, jos seksistä tulisi meillä kauppatavaraa. 

Olet varmaan eksäni nyksä. Odota kun se eka muksu syntyy.

Vierailija
125/273 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua lukiessani tajuan olevani unelma-aviomies: vien roskat imuroin, täytän ja tyhjennän tiskikonetta, imuroin, pesen ikkunat, hoidan pyykjejä, enkä vilkaisekaan vaimoon päin ainakaan seksi mielessä.. En ole vuosikausiin vaivannut häntä sellaisella, mistä ei selvästikään ole kiinnostunut. No niin, nyt yläpeukkujen tulva, kiitoksia!

Ootko mittautanut testoarvoja? Ehkä kannattaisi

Et sitten osannut lukea tuota oikein? Mies siinä sanoo sarkasmiin verhottuna tekevänsä hyvinkin paljon asioita, mutta siitä huolimatta lähesty rouvaansa koska rouvaa ei vaan kiinnosta. Siinä vaiheessa on aivan yhdentekevää mittautella testoja ja pyytää lääkitystä, jos niille ei ole käyttöä rouvan haluttomuuden vuoksi. Joten jatketaan sitten imurointia, siivousta yms yleisiä naisten toiveiden toteuttamisia, mutta ei myöskään vainota seksin kera?

Vierailija
126/273 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti sitä haikailee +20 vuoden jälkeen sen exän perään joka duunista tultuani odotti eteisen matolla peba pystyssä lukemassa jotain Cosmoa tms ja päällä vain ohut keltainen kesämekko, joka antoi varsin selvästi ymmärtää ettei alusvaatteita ole...

5 min myöhemmin eteisen matolla läähätti hyvinkin saanut pariskunta vannoen ikuista rakkauta...harmi, ikuinen jäi siihen kesään :/

Vierailija
127/273 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tajua miksi tuo on niin mahdoton vaatimus. On näköjään niin, että kaikkiin miesten toivomuksiin suhtaudutaan vihamielisesti ja siihen oikein kannustetaan. Olen minäkin elämäni aikana toteuttanut lukemattomia naisten toiveita ja on varmasti mukava ja kiva juttu olla vastaanottavana osapuolena, miehille jotkut ei samaa iloa haluaisi suoda.

Olen ihan samaa mieltä siitä, että on luultavasti parempi miestenkin elää yksin kun naisen kanssa joka lähtökohtaisesti suhtautuu miehiin vihamielisesti.

Vierailija
128/273 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan käsittämatontä miten jotkut naiset yhdistää aina seksin ja siivoamisen. Mitä tekemistä niillä on keskenään? Jos seksi on palkinto siivoamisesta niin taitaa olla enemman sellainen hyötyliitto kuin rakkausliitto.

Mutta mistä hemmetistä se mies haluaa palkinnoksi seksiä ja seksikkään muijan odottamassa kun tulee töistä? Ihan vaan siitä että on mies ja käy töissä. Ei se nyt kyllä niin mene kuin miesten harhaisessa päässä.

Kokeilisi viedä muijansa joskus ulos tai toisi kukkia kun tulee sieltä töistä. Ei voi vain VAATIA.

Vierailija
129/273 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein tajua miksi tuo on niin mahdoton vaatimus. On näköjään niin, että kaikkiin miesten toivomuksiin suhtaudutaan vihamielisesti ja siihen oikein kannustetaan. Olen minäkin elämäni aikana toteuttanut lukemattomia naisten toiveita ja on varmasti mukava ja kiva juttu olla vastaanottavana osapuolena, miehille jotkut ei samaa iloa haluaisi suoda.

Olen ihan samaa mieltä siitä, että on luultavasti parempi miestenkin elää yksin kun naisen kanssa joka lähtökohtaisesti suhtautuu miehiin vihamielisesti.

Ei se mahdoton ole kuin kyseiselle. Ap ei saa tarpeeksi motivaatiota seksikkyyteen eikä mitään omia toiveitaan toteutetuksi. Ja kun mies noin tylysti vaatii ja suorastaan haukkui apeen että 'mikset ole toisenlainen!', niin kerro miten hemmetissä silloin haluaisi muuttua miehen mieleiseksi.

Vierailija
130/273 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

huokaava mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Voidaan miettiä asiaa sitten, kun täällä on jotain kotihommia tehty, kun minä tulen töistä kotiin."

Tai sitten näin:

"Juu, heti kun sinä näytät sexyltä kun tulen töistä kotiin. "

Ahh, uusfeminismi. Tuo maaginen salaisuus tuhoutuneiden liittojen takana.

"Mä en oo saanu sulta, joten kostoks säkään et saa multa"

Way to go, ladies. Pysykää lujina ja pitäkää puolenne niitä arvottomia paskiaisia vastaan joiden kanssa elämänne olette päättäneet viettää.

Naisvihaajat pois! Mene pois!

Vierailija
131/273 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jaa-a. Se taitaa olla yhtä mahdoton ajatus kuin se, että sinä olisit joskus siivonnut koko kodin, kun tulen töistä kotiin."

Laittautuminen: 15 min

Koko kodin siivous: 2 tuntia

Varmaan siksi.

Vierailija
132/273 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että ap laittautuisi sexyksi ihan oma-aloitteisesti, jos mies joskus töistä tullessaan toisi kukkia ja sulkaarasian ja sanoisi, että nyt mennään hyvään ravintolaan koti-illallisen sijaan. Monestiko mies on kunnostautunut?

Just, eli miksikäs taas kutsuttiinkaan naista, joka antaa materiaa vastaan seksiä?

Säälin kaikkien palstamammojen miehiä.

Jos on aina aukomassa jalkoväliään niin on jakorasia. Miksi sanotaan miestä joka väkisin haluaa seksiä?

Vierailija
133/273 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan välillä tuota miestä niin perkeleesti. Että minun pitäisi illalla laittautua sexyksi ukkoa varten, koska mies sattuu haluamaan sitä rankan työpäivänsä jälkeen... Käyn itsekin töissä, ja ei mies koskaan esim. vapaapäivinä ole laittautunut mitenkään minua varten. Ei ole edes tehnyt mitään kotitöitä, kun saavun töistä.

Vastaavasti kai nainen joka toivoo, että mies joskus ottaisi naisen hellästi, mutta vaativasti syliin naisen tullessa töistä ja kantaisi makuuhuoneeseen rakastelemaan, on samalla logiikalla ällöttävä sika?

Vai ehkä niin, että eri standardit. Nainen saa olla rohkea ja voimaantunut, miehen pitää vain odottaa koska tätä tarvitaan. Jos ilmaisee halunsa, on se irstasta ja naista alistavaa?

Vierailija
134/273 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, riitti kun luki pari riviä. Näette sexyksi laittautumisen vastenmielisenä suoritteena ja yhdistätte seksin kotitöiden tekemiseen. Eiköhän tossa jo tullutkin pari sellaista perustavanlaatuista ongelmaa joilla saa tapettua intohimon mistä tahansa suhteesta. 

Vierailija
135/273 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua lukiessani tajuan olevani unelma-aviomies: vien roskat imuroin, täytän ja tyhjennän tiskikonetta, imuroin, pesen ikkunat, hoidan pyykjejä, enkä vilkaisekaan vaimoon päin ainakaan seksi mielessä.. En ole vuosikausiin vaivannut häntä sellaisella, mistä ei selvästikään ole kiinnostunut. No niin, nyt yläpeukkujen tulva, kiitoksia!

Taidat olla minun mieheni ja minä olen kuollut sisäisesti jo vuosia sitten. Ei tarvitse siivota eikä tarvitse katsoa kohti edes. Ihan sama. Olen sitä seksiä joskua halunut mutta mies ei ole sanonut mitään rakastavaa vuosiin, niin ei se kai edes halua, minulta siis.

Vierailija
136/273 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanat suomimuijat. Uuuh.

Tämä saattaa johtua siitä. että suomessa sitä omaa ei kehuta vaikka laittautuisi pitkässä suhteessa. Siksi niin moni nätti/kaunis nainen hakee huomion muualta.

Vierailija
137/273 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas kerran yhden miehen viaton tokaisu sai palstan miesvihakiimaliemet kiehumaan.

Tietääkö aloittajan mies kuinka paljon hänen naisensa häntä halveksii ja vihaa? Vastaatko?

Miksi olet hänen kanssaan yhdessä?

Niin? Odotan aloittajan vastausta.

Aina täälläpn noita tyyppejä jotka kiehuvat ajatellessaan av-mammojen kiimaliemiä. Menisivät pois.

Vierailija
138/273 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huokaava mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Voidaan miettiä asiaa sitten, kun täällä on jotain kotihommia tehty, kun minä tulen töistä kotiin."

Tai sitten näin:

"Juu, heti kun sinä näytät sexyltä kun tulen töistä kotiin. "

Ahh, uusfeminismi. Tuo maaginen salaisuus tuhoutuneiden liittojen takana.

"Mä en oo saanu sulta, joten kostoks säkään et saa multa"

Way to go, ladies. Pysykää lujina ja pitäkää puolenne niitä arvottomia paskiaisia vastaan joiden kanssa elämänne olette päättäneet viettää.

Tää on itseasiassa ihan totta ja valitettavaa. Luin myös tovi sitten muistaakseni hesarista jutun, jossa seksuaali- ja parisuhdeterapeutti kertoi siitä, että joskus sitä seksiä kannattaa antaa myös vaikkei itseä niin innostaisi tai huvittaisi. Sekin on sitä toisen tarpeiden huomioonottamista.

Äkkiä pilattua touhua, kun käytetään kaupankäynnin tai vallan välineenä...

Miksi sitten miehet eivät aina tee kotitöitä vaikkei innostaisi tai huvittaisi? Sekin on sitä toisen tarpeiden huomioonottamista. Tasa-arvoisessa maailmassa nainenkaan ei tee mitään mitä itse ei halua, ei vaikka jokin terapeutti paskaa puhuisi. Koska kenenkään ei tarvitse laittaa toisen tarpeita omiensa edelle kuin omasta tahdostaan.

Vierailija
139/273 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh, riitti kun luki pari riviä. Näette sexyksi laittautumisen vastenmielisenä suoritteena ja yhdistätte seksin kotitöiden tekemiseen. Eiköhän tossa jo tullutkin pari sellaista perustavanlaatuista ongelmaa joilla saa tapettua intohimon mistä tahansa suhteesta. 

Ap koki vastenmielisenä vain miehensä ja hänen asenteensa. Ap voi odottaa sexynä kun JOKU UUSI mies tulee kotiin töistä, mies joka ei ole vaatimalla vaatinut jotain mitä ei ansaitse.

Vierailija
140/273 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siisti koti menee hikisen seksin edelle. Jos töistä kotiin tullessa ei ole kotona siistiä, niin sitä alkaa enemmän himottaa siivoaminen kuin seksin harrastaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme