Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä 50-v. Yksin jätetyn naisen elämä taitaa olla ohi?

Vierailija
04.03.2017 |

Jos on kaikkensa panostanut rakkauteen ja jää petetyksi ja jätetyksi. Ei ole ulkonäköön panostanut eikä ulkoiseen habitukseen. Eikö niin?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, siitä se vasta alkaa!

Vierailija
22/32 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et sä varmaan miestä enää löydä, mutta voit tehdä elämästäsi elämisen arvoista muilla asioilla. Ala esim. harrastamaan jotain mitä olet aina halunnut harrastaa, matkustele, tapaa ystäviä jne. Tsemppiä! :)

LOL

Kyllä minä löysin viisikymppisenä elämäni miehen. Upean, raittiin, seksikkään. Ihan netistä.

-ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama kuin 30v miehellä, joka tuli jätetyksi.

Jospa nämä kaksi löytäisivät toisensa...?

:)

Vierailija
24/32 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän se elämä vasta alkaakin. Olet siinä iässä, että mitään lastentekopaineita ei ainakaan enää ole, työelämäkin saattaa olla mallillaan ja nyt on paljon vapaa-aikaa. Reissaa sinne minne itse haluat, ota viikonlopputraditioksesi tehdä vierailuja itseäsi kiinnostaviin paikkoihin, ala käymään säännöllisesti kampaajalla ja kosmetologilla, aloita uusi harrastus, hanki lemmikki, tutustu uusiin ihmisiin. Älä ainakaan jumitu sohvan pohjalle niinkuin monet parisuhteessa olevat kaiken ikäiset. 

Vierailija
25/32 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vieläkin naisia, joille elämä=parisuhde? Ymmärrän toki, että suhdetta voi kaivata, mutta että elämä olisi ohi jos ei ole miestä?

Kyllä monille parisuhde ja perhe on tärkeitä, miksi muuten ihmiset edes pariutuisi? Tietenkin tilanne on eri niiden kohdalla jotka ovat omasta halustaan yksin, silloinhan kyse on omasta valinnasta, mutta kyllä vastentahtoinen sinkkuus on kaukana sellaisesta elämästä mitä haluaa elää. Lisäksi se vasten tahtoaan sinkuksi jäänyt on yleensä ystäväpiirinsä ainoa sinkku joka muiden perustaessa perheet jää ihan yksin. Pidemmän päälle se on oikeasti tylsää tehdä kaikki yksin eikä vaikka kahvilla viitsi yksin käydä, sen idea kun on vaihtaa kuulumisia ystävän kanssa.

Vierailija
26/32 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan nyt, tietty virheellisesti, että aloittaja olisi itse ko. tilantessa. 

Ensin pitää määrittää, mitä elämä tarkoittaa. Vaikuttaa siltä, että elämä tarkoittaa sinulle lähinnä parisuhde-elämää. Uuden sopivan kumppanin löytäminen tai kohtaaminen on aika haastavaa oli minkä ikäinen tahansa. Sen voi kuitenkin löytää missä iässä tahansa, joten myös parisuhde-elämää voi sinulla olla edessä. 

Olen itse ollut aina sinkku. Olen myös viiskymppinen. Elämä on minulle tietysti jotain aivan muuta kuin parisuhde. Sinunkin kannattaisi löytää elämääsi muutakin merkitystä kuin elämä miehen kanssa. 

Sitten tietysti parisuhteeseen panostamiseen kuuluu itsestä huolehtiminen. Minäkin olen aina huolehtinut itsestäni, vaikka olen sinkku, enkä ole miestä etsimässä. Olen ollut aina lähes mallinmittainen, vaikka itse sanonkin. Olen äärettömän kiitollinen, että olen myös vielä perusterve. Syön terveellisesti jne. Toivon että voi nauttia elämän lahjasta vielä pitkään terveenä. 

Vierailija
27/32 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö ap. Minulla alkoi paljon parempi elämä viisikymppisenä, kun ei ollut enää se pallo jalassa valittamassa ja tissuttelemassa. Ehtii ja on varaa käydä kampaajalla, laitattamassa kynnet, salilla, harrastamassa, ystävien kanssa.. mahtavaa.

Se nyt on ihan omaa tyhmyyttä pilata elämänsä jonkun valittavan tissuttelijan kanssa. Kyllä mulla ainakin on aikaa ja varaa käydä kampaajalla, laitattaa kynsiä, harrastaa liikuntaa ja tavata ystäviä vaikka olenkin parisuhteessa. Ei parisuhde ole vankila eikä edes pallo jalassa jos ei itse niin halua.

Ja silti ymmärrän hyvin näitä jotka tuntevat elämänsä olevan tyhjää ilman parisuhdetta.

Vierailija
28/32 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vieläkin naisia, joille elämä=parisuhde? Ymmärrän toki, että suhdetta voi kaivata, mutta että elämä olisi ohi jos ei ole miestä?

Kyllä monille parisuhde ja perhe on tärkeitä, miksi muuten ihmiset edes pariutuisi? Tietenkin tilanne on eri niiden kohdalla jotka ovat omasta halustaan yksin, silloinhan kyse on omasta valinnasta, mutta kyllä vastentahtoinen sinkkuus on kaukana sellaisesta elämästä mitä haluaa elää. Lisäksi se vasten tahtoaan sinkuksi jäänyt on yleensä ystäväpiirinsä ainoa sinkku joka muiden perustaessa perheet jää ihan yksin. Pidemmän päälle se on oikeasti tylsää tehdä kaikki yksin eikä vaikka kahvilla viitsi yksin käydä, sen idea kun on vaihtaa kuulumisia ystävän kanssa.

Sä puhut nyt kolmi-nelikymppisten elämästä. Viisikymppiset on tuon kaiken jo tehneet, eikä ole enää paineita. Lapset on kasvaneet isoiksi ja lähteneet maailmalle. Hyvin monet ystävät ovat eronneet ja vapaita seikkailemaan. Miesten kanssa voi pitää kivaa ja harrastaa hyvää seksiä, ei tarvitse mennä naimisiin eikä muuttaa yhteen. Kaikki muut elää samalla lailla, joten ei paineita.

Vierailija
29/32 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aikamoinen järkytys, jos on pitänyt parisuhdetta varmana juttuna. Sitähän se ei kuitenkaan koskaan ole. Nykyään myös 60-70-vuotiaat eroavat ja jopa löytävät uusia kumppaneita. 

Vierailija
30/32 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kauan kestä hankkia pukevat vaatteet, sopiva hiusleikkaus ja kasvojen hyviä puolia korostava meikkaus. Jos on niinku seuraa vailla...

Vierailija
31/32 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kauan kestä hankkia pukevat vaatteet, sopiva hiusleikkaus ja kasvojen hyviä puolia korostava meikkaus. Jos on niinku seuraa vailla...

Mutta aloittaja tarvitsisi kyllä myös henkistä kasvua. Hän on ollut nähtävästi ripustautuneena parisuhteeseen. On ehkä jättänyt itsensä kehittämisen vähälle jne. Nyt pitäisi lähinnä löytyä sisäistä ryhtiä. Viiskymppiset miehet etsivät viisaita naisia, näin vaikka aina väitetään että he etsivät nuoria naisia, mutta se ei pidä paikkaansa. 

Vierailija
32/32 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen parisuhteessa, ja se on tarkeä osa elämääni juuri nyt, mutta elämäni on tosi paljon muutakin kuin parisuhde. Olimme vähän alle kolmekymppisiä kun tutustuimme, joten kerkesin elää aika pitkään ilman parisuhdetta. Mieheni on niin paljon lyhytikäisempää sukua kuin minä, että jään hyvin suurella todennäköisyydellä ennemmin tai myöhemmin taas ilman parisuhdetta. Se nyt vaan on elämä sellaista. Me emme omista puolisoitamme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi