Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Ei väsyttäisi enää niin paljon jos lopettaisi yhteydenpidon.
Minulla on tosi paljon tehtäviä kirjoitettavana ja väsyn muutenkin aika helposti. En jaksa mitään, jos olen täällä osan päivästä. Nyt voisin sopivasti lopettaa palstailun kun uusi kuukausikin vaihtui.
Vierailija kirjoitti:
Lopetetaanko yhteydenpito? Saanko lopettaa, löydätkö muualta juttuseuraa? Voisin jatkossa keskittyä muihin asioihin, niin sinäkin. :)
Vaikka toimivan parisuhteen luomiseen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetetaanko yhteydenpito? Saanko lopettaa, löydätkö muualta juttuseuraa? Voisin jatkossa keskittyä muihin asioihin, niin sinäkin. :)
Vaikka toimivan parisuhteen luomiseen :)
Keskityn koulujuttujen tekoon. Etsi sinä uusia ihmissuhteita.
Miksi sanot että olen haiseva ja likainen, en vaihda vaatteita tai huolehdi hygieniasta? En siivoa enkä tee muutenkaan mitään? Näytän homssuiselta enkä meikkaa?
Et ole edes nähnyt minua......
Miksi sun mato pitää tehdä tästä sun palstailun lopettamisesta aina tällainen numero. Lukemattomia sivuja viestejä aiheesta ja jopa lukemattomia päiviä ja haukkuja päälle ja sitten et kuitenkaan edes lopeta, vaan sama lopettamisrituaali toistuu joka toinen viikko. Ei ole yhtään kiva muista ihmisistä lukea tätä sun chattia. Ois kiva lukea muidenkin viestejä välillä. Yksi lähtöilmoitus riittää ja pitäydy kerrankin siinä.
Odotan ystävyydeltä jotain muuta kuin mitä sinä annat..nykyisin. Tuntuu ettemme ole enää niin läheisiä..joudun jatkuvasti pettymään, joten ehkä on parempi että annan olla.
Olisiko täysin kohtuutonta jos latvakeissi poistuisit ilman draamaa? Sinut äänestetty satoja kertoja lopettamaan häiriköintisi.
Tämä olisi ihan kiva ketju, kunhan tähän ei kirjoitettaisi sopimatonta tekstiä ja kaikkea roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko täysin kohtuutonta jos latvakeissi poistuisit ilman draamaa? Sinut äänestetty satoja kertoja lopettamaan häiriköintisi.
Tunnistaa tästä, ihana ajatus, että ao. älynjätti vastaa palstasta? Voisihan se, mutta, kun niin palkkaa vailla ( kävijämäärä) ja niin syrjäytynyt " taitelia ", jolle tämä ainoa mukaduuni;). Lähtee tietenkin, moderoimaan..
Ajattelen kaipauksella sinua ja sydämeni on täynnä rakkautta. Hyvää yötä, ihanin nainen <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelisit jos et enää ikinä kuulisi minusta?
Tietäisin syyn, en ihmettelisi.
Mikä syy on?
Erilaiset.
Yksi jos toinen pelaa liikennevaloilla ja palloilla ja toinen ja yksi olisi ihmiselle ihminen.