Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Sitä saa mitä tilaa? Jos kohtaa ihmisen suoraan suoraselkäisesti niin saa samaa käytöstä?
Ei helvetti ku ahistaa.
Mun sydän meni vähän rikki ja tyhmänä äkkiä hommasin jonkun paikkaamaan, ja nyt joudun viettään aikaa ihmisen kanssa josta tiedän, etten hyvin luultavasti halua nähdä sitä jatkossakaan yhtään sen enempää kuin tähän asti.
Oikeastaan ihan sama, vaikka ei nähtäisi enää ikinä.
Ja olen myös vastuuton tollo, koska saatan satuttaa sitä ku käytän sitä itseni pönkitykseen.
Oikeasti en halua ees nähä sitä nyt, voi vittu.
Miks ihminen on näin loputtoman typerä??????
Enkä voi sanoa edes kellekään, että tein näin, koska aina suureen ääneen halveksin kaikkia jotka toimii näin. :DDDDDDD
Mitä ajattelisit jos et enää ikinä kuulisi minusta?
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti ku ahistaa.
Mun sydän meni vähän rikki ja tyhmänä äkkiä hommasin jonkun paikkaamaan, ja nyt joudun viettään aikaa ihmisen kanssa josta tiedän, etten hyvin luultavasti halua nähdä sitä jatkossakaan yhtään sen enempää kuin tähän asti.
Oikeastaan ihan sama, vaikka ei nähtäisi enää ikinä.Ja olen myös vastuuton tollo, koska saatan satuttaa sitä ku käytän sitä itseni pönkitykseen.
Tämä palstailu on tehokkaampaa kuin yksikään terapia.
Vierailija kirjoitti:
Enkä voi sanoa edes kellekään, että tein näin, koska aina suureen ääneen halveksin kaikkia jotka toimii näin. :DDDDDDD
Erinomainen itsetutkiskelun tulos. Etenet hyvin näissä pohdinnoissasi.
Vierailija kirjoitti:
Tietäisin syyn, en ihmettelisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietäisin syyn, en ihmettelisi.
Mikä syy on?
Vierailija kirjoitti:
Otan etäisyyttä sinuun enkä häiritse sinua enää. Ei tule enää lisää haavoja. Näin on parempi.
Tämäkö "terveinen kaipaamallesi ihmiselle"?
Vierailija kirjoitti:
Surullista se olisi, mutta täysin ymmärrettävä valinta.
Harmittaisi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista se olisi, mutta täysin ymmärrettävä valinta.
Harmittaisi paljon.
Minusta se voisi olla kummankin kannalta parempi. Olen tänään järkyttävän väsynyt vaikka nukuin päivällä n. 4 tuntia. Joskus kun ei olla juteltu niin en ole samalla lailla väsynyt. Joskus on ollut jopa viikon tauko ja tuntuu että olen kuin eri ihminen silloin. Sinä voisit kokea samoin, jos jättäisit palstan ja meidän keskustelut eli riitelyt.
Jussi moi nähdään vuoden päästä
Olen samaa mieltä, riitely ei ole kivaa ja kuluttaa huomattavasti voimavaroja
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä, riitely ei ole kivaa ja kuluttaa huomattavasti voimavaroja
Mutta kun meidän keskustelu menee jatkuvasti riitelyksi. Tänä aamuna ihmettelin kun oli mennyt peräti muutama päivä ettei ollut riitaa mutta vähän ajan päästä alkoi taas.
Olen huomannut sen eikä se ole normaalia
Mitä sä kuvittelet tietäväsi toisten elämästä :○