Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Vierailija kirjoitti:
Anaalihamsua pantiin tänään edestä ja takaa rypäleiseen peppuun
Kiinnostaa ihan vitusti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa ihan vitusti
Levitä sinäkin rusinaruttu reikäsi minulle!! ;) uuh lääh täällä kieli pitkällä jo odotan!!!..,,
Miksi sulle pitäisi sanoa moi kun et tee sitä itsekään. Miksi vaatia muilta käytöstä jota ei tee itsekään?
Heh... olen monena päivänä tullut sanomaan moikkelis, huomenta, hyvää yötä ym. :)
Idiootti. Mä tein sen sun takia. Mä tein itsestäni pellen että flippaajalla olisi muurit ja jäät murtunut ja olisi helpompi eikä flippaja saisi toistakin flippaamaan. Mutta ei. Sain vastaani yrmeyttä suuttumusta ja vihaa, koska en käyttäytynyt "oikein" ja korrektisti. Mutta onhan se ihanaa kun on monta syytä miksi ei voi tehä mitään muuta kuin seistä kädet housujen taskuissa odottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Moneshan kerta tää oli, jos nyt sitten pysytään tässä
Ei vaikuta kovin hyvältä tiedän, mutta mulla on syyni. Katso peiliin!
Vierailija kirjoitti:
Idiootti. Mä tein sen sun takia. Mä tein itsestäni pellen että flippaajalla olisi muurit ja jäät murtunut ja olisi helpompi eikä flippaja saisi toistakin flippaamaan. Mutta ei. Sain vastaani yrmeyttä suuttumusta ja vihaa, koska en käyttäytynyt "oikein" ja korrektisti. Mutta onhan se ihanaa kun on monta syytä miksi ei voi tehä mitään muuta kuin seistä kädet housujen taskuissa odottamassa.
Miten teit itsestäsi pellen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moneshan kerta tää oli, jos nyt sitten pysytään tässä
Ei vaikuta kovin hyvältä tiedän, mutta mulla on syyni. Katso peiliin!
Niin, onhan kaikilla aina syynsä ja "syynsä".
Olemme elämän uhreja jokainen.
Mistäkähän saat vielä tyttöystävän? :)
No se oliki semmone ja en ole vaatinut mitään :( no moi moi moi moi VAAN
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena sanoisin, että vaikka miehet(kin) seksistä tykkää, niin eiköhän se mielummin vaikka vedä käteen ku nussi jotain totaalisen pakkomielteistä ihomato-ällötystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena sanoisin, että vaikka miehet(kin) seksistä tykkää, niin eiköhän se mielummin vaikka vedä käteen ku nussi jotain totaalisen pakkomielteistä ihomato-ällötystä.
En tarkoittanut ihomatoa... Onhan sitä muitakin, vaikka ulkomaan reissulta tai nettideiteistä. ;)
Ja luuletko että ihomato olisi edes antanut? Monta vuotta kuunneltu sellaisia haukkuja ettei kyllä pysty edes säälistä...
Vierailija kirjoitti:
Ja luuletko että ihomato olisi edes antanut? Monta vuotta kuunneltu sellaisia haukkuja ettei kyllä pysty edes säälistä...
No, jos koko on vrt. tampooni, niin eipä ihme, että kovin montaa ei huutanut lisää.
Toivon teistä jokaisen löytävän elämäänne sen mitä sieltä puuttuu.
Kannattaa alkaa pikku hiljaa naista etsimään. Menee sitä vaikeammaksi mitä enemmän ikää tulee.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sulle pitäisi sanoa moi kun et tee sitä itsekään. Miksi vaatia muilta käytöstä jota ei tee itsekään?
Näin sanoo varmaan moni muukin, mutta olen tosi helppo. Jos joku sanois moi niin varmasti lähtisin kahville. Edellyttäen ettei se joku näytä kirvesmurhaajalta.
uu la laa mikä ihanaisen kimakka pikkukiima kinkku odottaa rusina ruttu reikä valmiina nuoltavaksi ;;))) tässä ihan setällä touhu tippa tärähtää temmin nokkaan ja kuola meinaa valua leuka partaa pitkin kun tuollainen sexi kissa pikku tuhmassa pano asussa terhakkaat nännin näpykät sojossa kuin tatti sateella ;;;)))) lääh aah mahti miekka olen valmiina tunkeutumaan siihen kauniiseen pikku pimppiin mikä noitten gasellin koipien välistä löytyy lemmen viidakon kuuman kosteasta laaksosta ;)))