Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Tämä sulle, ole hyvä:
Vierailija kirjoitti:
Kesällä nähdään sitten.... :)
Missä?
Vierailija kirjoitti:
Tämä sulle, ole hyvä:
Kiitos. Sulla ei ole mitään käsitystä siitä millaisia miehiä on olemassa. Jutun mies oli kevyimmästä päästä.
No eihän kasva. Eikä tunnustella.
Vierailija kirjoitti:
Jos kädet tärisee liikaa (joko sinulla tai minulla tai molemmilla) ja kahvittelusta ei tule mitään, niin voidaan mennä coonien kanssa lenkille. ;D
Halittaisiinko? Jäisitkö myös yöksi? <3
Meni maku koko hommasta ny :)
Vierailija kirjoitti:
Meni maku koko hommasta ny :)
Miks
Vierailija kirjoitti:
Ja sulla on karvaa peppuvaossa! ;D
Totta helkatissa on, vaikka olen nainen. Roikupa vielä perässäni niin alan oksentaa, pysy kaukana! Todella kaukana.
Nämä teemaasi siveltuvat anti-kaipaukset. Katoa, täysin, nyt. Heilu täällä pizzaa / kahviseuraa vailla / persettä kaivaten, mutta oikeasti, katoa, kadun ikinä sinua elämässäni eniten, ymmärrätkö?
Saataisiin tämä ketju taas asialliseksi kun jokainen vaan ilmoittaisi asiattomaksi tuon kihiksen yksinpuhelut.
Vierailija kirjoitti:
Saataisiin tämä ketju taas asialliseksi kun jokainen vaan ilmoittaisi asiattomaksi tuon kihiksen yksinpuhelut.
Mutta kun Modena, eli viestiä päätoimittajalle, anna ruohonen nimeltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sulla on karvaa peppuvaossa! ;D
Totta helkatissa on, vaikka olen nainen. Roikupa vielä perässäni niin alan oksentaa, pysy kaukana! Todella kaukana.
Nämä teemaasi siveltuvat anti-kaipaukset. Katoa, täysin, nyt. Heilu täällä pizzaa / kahviseuraa vailla / persettä kaivaten, mutta oikeasti, katoa, kadun ikinä sinua elämässäni eniten, ymmärrätkö?
Tuota sekosikohan täällä joku toinenkin. Tuo Kihis on nainen joka on ihastunut mieheen, joten ei se voi olla joku sinun tuntema ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä sulle, ole hyvä:
Ei mitään uutta, mutta ihan hyvä kiteytys kyllä!
Elämme murroksen aikakautta ja kulttuurikin on muutoksessa, saa nähdä mitä tulee.
Henkilökohtaisessa elämässä en ole onneksi seksistisiin rakenteisiin törmännyt (enkä toisaalta kannata kolmannen aallon feminismiä, eli jonkun muun silmissä asia voi näyttäytyä toisin), mutta yhteiskunnallisesti ne ovat kyllä tosi.
Saatan itse silti olla hitusen seksisti, tai en tiiä. En vaan tykkää olla miesten kans tekemisissä, ellen halua siltä seksiä.
Perheen miehet toki erikseen, ne on upeita ihmisyksilöitä.
Eilisaamuiset terveiset täällä kuulosti ihan sinulta, mutta miksi sä ajattelisit vielä minua ja miksi oisit alkanut kirjoitella tänne. Kuvittelin siis varmaan vain.
Vierailija kirjoitti:
Eilisaamuiset terveiset täällä kuulosti ihan sinulta, mutta miksi sä ajattelisit vielä minua ja miksi oisit alkanut kirjoitella tänne. Kuvittelin siis varmaan vain.
Miksi en ajattelisi sua? Luulitko etten ollut tosissani? Jos et sitä ymmärtänyt kannattaisI jo uskoa että haluat sinut, en mitään tai ketään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi en ajattelisi sua? Luulitko etten ollut tosissani? Jos et sitä ymmärtänyt kannattaisI jo uskoa että haluat sinut, en mitään tai ketään muuta.
Tarkoitin niitä "Hello world! " terveisiä, ihan yhtä nörttiä kuin hän.
Omin tämän vaikka eihän tää mulle ole. Toivon että olisi:)
Rakastuin sinuun ensisilmäyksellä ja et todellakaan oo tylsä jeesmies.
Mä rakastan sua!! Haluan sut!! Miksi sun piti tulla mun elämään just nyt...ollaan kuitenkin niin erilaisia. Some paljasti susta asioita jotka särki mun sydämen taas uudelleen.