Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle

Vierailija
03.03.2017 |

.

Kommentit (3565)

Vierailija
1501/3565 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan ja kaipaan sinua! Ota vielä yhteyttä. Ei anneta tämän päättyä näin. Haluaisin, että voidaan tavata ja jutella. Anna anteeksi, jos olen pahoittanut mielesi. Olet minulle rakas ja tärkeä <3

(tämä siis mieheltä naiselle)

Ota itse siihen naiseen yhteyttä jos kaipaat, miksi oot noin munaton ja saamaton? Pyydä myös anteeksi, jos olet pahoittanut toisen mielen.

Rakas ei vastaa ja en tiedä oikeasti miksi, koska kaikki oli hyvin. Arvailen vaan syytä.

Sitä ei kiinnosta, se ahdistu tai säikähti jotain.

Piti sua ehkä vähän semmosena tylsyyden tappajana, huvikseen hengaili jonkun "ihan jees"-tyypin kanssa ja katosi kun kyllästyi tai löysi mielenkiintoisemman.

Realistisesti jos miettii.

Pitäis kyllä aina olla reilu, eikä vaan hävitä ku pieru Saharaan.

Yhteys ja vetovoima oli molemminpuolista ja vahvaa. Hän oli aloitteellinen. En ole mikään tylsä jeesmies.

Omin tämän vaikka eihän tää mulle ole. Toivon että olisi:)

Rakastuin sinuun ensisilmäyksellä ja et todellakaan oo tylsä jeesmies.

Mä rakastan sua!! Haluan sut!! Miksi sun piti tulla mun elämään just nyt...ollaan kuitenkin niin erilaisia. Some paljasti susta asioita jotka särki mun sydämen taas uudelleen.

Vierailija
1502/3565 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sulle, ole hyvä:

http://yle.fi/uutiset/3-9528157

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1503/3565 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesällä nähdään sitten.... :)

Missä?

Vierailija
1504/3565 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihhih jujuu

Vierailija
1505/3565 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
1506/3565 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä sulle, ole hyvä:

Kiitos. Sulla ei ole mitään käsitystä siitä millaisia miehiä on olemassa. Jutun mies oli kevyimmästä päästä.

Vierailija
1507/3565 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh.. joo okei

Vierailija
1508/3565 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän kasva. Eikä tunnustella.

Vierailija
1509/3565 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kädet tärisee liikaa (joko sinulla tai minulla tai molemmilla) ja kahvittelusta ei tule mitään, niin voidaan mennä coonien kanssa lenkille. ;D

Halittaisiinko? Jäisitkö myös yöksi? <3

Vierailija
1510/3565 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni maku koko hommasta ny :)

Vierailija
1511/3565 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meni maku koko hommasta ny :)

Miks

Vierailija
1512/3565 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sulla on karvaa peppuvaossa! ;D

Totta helkatissa on, vaikka olen nainen. Roikupa vielä perässäni niin alan oksentaa, pysy kaukana! Todella kaukana.

Nämä teemaasi siveltuvat anti-kaipaukset. Katoa, täysin, nyt. Heilu täällä pizzaa / kahviseuraa vailla / persettä kaivaten, mutta oikeasti, katoa, kadun ikinä sinua elämässäni eniten, ymmärrätkö?

Vierailija
1513/3565 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saataisiin tämä ketju taas asialliseksi kun jokainen vaan ilmoittaisi asiattomaksi tuon kihiksen yksinpuhelut.

Vierailija
1514/3565 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saataisiin tämä ketju taas asialliseksi kun jokainen vaan ilmoittaisi asiattomaksi tuon kihiksen yksinpuhelut.

Mutta kun Modena, eli viestiä päätoimittajalle, anna ruohonen nimeltään.

Vierailija
1515/3565 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle

Vierailija
1516/3565 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sulla on karvaa peppuvaossa! ;D

Totta helkatissa on, vaikka olen nainen. Roikupa vielä perässäni niin alan oksentaa, pysy kaukana! Todella kaukana.

Nämä teemaasi siveltuvat anti-kaipaukset. Katoa, täysin, nyt. Heilu täällä pizzaa / kahviseuraa vailla / persettä kaivaten, mutta oikeasti, katoa, kadun ikinä sinua elämässäni eniten, ymmärrätkö?

Tuota sekosikohan täällä joku toinenkin. Tuo Kihis on nainen joka on ihastunut mieheen, joten ei se voi olla joku sinun tuntema ihminen.

Vierailija
1517/3565 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä sulle, ole hyvä:

Ei mitään uutta, mutta ihan hyvä kiteytys kyllä!

Elämme murroksen aikakautta ja kulttuurikin on muutoksessa, saa nähdä mitä tulee.

Henkilökohtaisessa elämässä en ole onneksi seksistisiin rakenteisiin törmännyt (enkä toisaalta kannata kolmannen aallon feminismiä, eli jonkun muun silmissä asia voi näyttäytyä toisin), mutta yhteiskunnallisesti ne ovat kyllä tosi.

Saatan itse silti olla hitusen seksisti, tai en tiiä. En vaan tykkää olla miesten kans tekemisissä, ellen halua siltä seksiä.

Perheen miehet toki erikseen, ne on upeita ihmisyksilöitä.

Vierailija
1518/3565 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisaamuiset terveiset täällä kuulosti ihan sinulta, mutta miksi sä ajattelisit vielä minua ja miksi oisit alkanut kirjoitella tänne. Kuvittelin siis varmaan vain.

Vierailija
1519/3565 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilisaamuiset terveiset täällä kuulosti ihan sinulta, mutta miksi sä ajattelisit vielä minua ja miksi oisit alkanut kirjoitella tänne. Kuvittelin siis varmaan vain.

Miksi en ajattelisi sua? Luulitko etten ollut tosissani? Jos et sitä ymmärtänyt kannattaisI jo uskoa että haluat sinut, en mitään tai ketään muuta.

Vierailija
1520/3565 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi en ajattelisi sua? Luulitko etten ollut tosissani? Jos et sitä ymmärtänyt kannattaisI jo uskoa että haluat sinut, en mitään tai ketään muuta.

Tarkoitin niitä "Hello world! " terveisiä, ihan yhtä nörttiä kuin hän.

Ketju on lukittu.