Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Onx pakko vastata nyt ei varmaa ☻
Tää o iha lagissa joo tajuan..
Vierailija kirjoitti:
Tää o iha lagissa joo tajuan..
Etkä tajua
Vierailija kirjoitti:
Miltä susta tuntuisi jos kertoisin että mä oon susta tosi kiinnostunut?
Sekoisin täysin. Sitten ottaisin susta kiinni, suutelisin enkä päästäisi irti. Toki jos sä tahtoisit niin. Mä tahdon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelet musta nyt, mies?
Että sä oot ihana, paras, kaunein ja mä haluan sut. Ihan siis tämmöistä tavallista:)
Kenelle? Nimikirjain edes...
Ei kukaan vihaa, ihmisillä on vaan hetkiä. Ja joskus on vaan väsyny ja nälkäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelet musta nyt, mies?
Että sä oot ihana, paras, kaunein ja mä haluan sut. Ihan siis tämmöistä tavallista:)
Kenelle? Nimikirjain edes...
L
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä susta tuntuisi jos kertoisin että mä oon susta tosi kiinnostunut?
Sekoisin täysin. Sitten ottaisin susta kiinni, suutelisin enkä päästäisi irti. Toki jos sä tahtoisit niin. Mä tahdon.
Olisipa sulta mulle. ♡ Kaipaan sua hirveästi. Tuntuu siltä kuin olisit mennyt eteenpäin - niin kuin kuuluukin. Olisinpa kääntänyt katseeni suhun kun paljastit tunteesi ja odotit mun vastausta. Sen sijaan, että teeskentelin, etten tajunnut. Sun sanat soi mun mielessä.
Voi adolf hitler.. Kuinka kaipaan huuliasi.. Haluaisin rakastella kanssasi kuin bunkkerissa -1945
Rakastan ja kaipaan sinua! Ota vielä yhteyttä. Ei anneta tämän päättyä näin. Haluaisin, että voidaan tavata ja jutella. Anna anteeksi, jos olen pahoittanut mielesi. Olet minulle rakas ja tärkeä <3
(tämä siis mieheltä naiselle)
Vierailija kirjoitti:
Rakastan ja kaipaan sinua! Ota vielä yhteyttä. Ei anneta tämän päättyä näin. Haluaisin, että voidaan tavata ja jutella. Anna anteeksi, jos olen pahoittanut mielesi. Olet minulle rakas ja tärkeä <3(tämä siis mieheltä naiselle)
Ota itse siihen naiseen yhteyttä jos kaipaat, miksi oot noin munaton ja saamaton? Pyydä myös anteeksi, jos olet pahoittanut toisen mielen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan ja kaipaan sinua! Ota vielä yhteyttä. Ei anneta tämän päättyä näin. Haluaisin, että voidaan tavata ja jutella. Anna anteeksi, jos olen pahoittanut mielesi. Olet minulle rakas ja tärkeä <3(tämä siis mieheltä naiselle)
Ota itse siihen naiseen yhteyttä jos kaipaat, miksi oot noin munaton ja saamaton? Pyydä myös anteeksi, jos olet pahoittanut toisen mielen.
Rakas ei vastaa ja en tiedä oikeasti miksi, koska kaikki oli hyvin. Arvailen vaan syytä.
Mulla tulee aina surullinen olo ku luen tämmösiä, koska niissä hetkissä tajuan tosi kouriintuvasti, ettei kukaan tuu koskaan ajatteleen musta mitään tuon suuntaistakaan.