Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle

Vierailija
03.03.2017 |

.

Kommentit (3565)

Vierailija
1021/3565 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on rikollista kun ei nimiä eikä muutakaan ole paljastettu...? 

Niin! Meidän kollektiivi kyllä osaa nämä hommat. :)

Vierailija
1022/3565 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää sunnuntain jatkoa sinulle ja anteeksi, että vihaan sinua niin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/3565 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan nyt lopettaa yhteydenpidon enkä kuulla sinusta enää ikinä mitään. :)

Vierailija
1024/3565 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hei a ja kaikkea hyvää sinulle jatkossa.

Vierailija
1025/3565 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihis on sairaan ihmisen mielen tuotos. Ei ole mitään A:ta olemassakaan. Eikä kihis ole nuori nainen vaan keski-ikäinen mies, joka haluaa ärsyttää ja tuhota kauniit ja aidot kaipuuviestit.

Vierailija
1026/3565 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaadit minua koko ajan tänne kun mulla on niin paljon muutakin tekemistä? :I En pysty tekemään molempia yhtä aikaa. 

Vierailija
1027/3565 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalta sä todella vaikutatkin, mies taikka nainen. Huoh.

Vierailija
1028/3565 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksesi voin ilmoittaa että olen viimein pääsemässä tästä ketjusta kokonaan eroon! Ennen oli pakko lukea tätä vähän väliä, mutta nyt ole enää viikkoon jaksanut vilkaistakaan tätä ketjua ja äsken kun päätin pitkästä aikaa vilkaista, niin tää alkoi jopa oksettaa kun luin noita viimeisimpiä juttuja. Hyvä merkki siis että pääsen vielä kokonaan eroon tästä tyhmästä riippuvuudesta! Sinusta tykkään silti edelleen ja ikävöin, mutta vain oman pääni sisällä. Vie valitettavasti varmaan aika kauan aikaa unohtaa. Luen aina välillä kertauksen vuoksi sen sinun tosielämässä lähettämän vastauksen mun viestiin ja muistutan itselleni ettet halua olla tekemisissä. Ehkä se ajan myötä auttaa unohtamaan.

Vierailija
1029/3565 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kihis on sairaan ihmisen mielen tuotos. Ei ole mitään A:ta olemassakaan. Eikä kihis ole nuori nainen vaan keski-ikäinen mies, joka haluaa ärsyttää ja tuhota kauniit ja aidot kaipuuviestit.

Kyllä se nainen on. Oon seurannut näitä ketjuja pari vuotta ja muistan kihiksestä uskomattoman paljon faktoja ja oon mielestäni tosi hyvä ihmistuntija, joten olen 100% varma siitä että kihis on oikea naishenkilö, sekaisin kylläkin. Ei kukaan trolli edes jaksais olla täällä koko ajan joka päivä vuosia.

Vierailija
1030/3565 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No daa. Olishan se kiva kirjoitella jotain mitä mieleen juolahtaa joskus ja ehkä kaivata jotain joka on jo liian etäällä, mutta kun toi hörhö on sekoittanut koko ketjun.

Vierailija
1031/3565 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun psykologinen ihmistuntemus sanoo, että kihis on kyllä nuori nainen.

Vierailija
1032/3565 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se nainen on. Oon seurannut näitä ketjuja pari vuotta ja muistan kihiksestä uskomattoman paljon faktoja ja oon mielestäni tosi hyvä ihmistuntija, joten olen 100% varma siitä että kihis on oikea naishenkilö, sekaisin kylläkin. Ei kukaan trolli edes jaksais olla täällä koko ajan joka päivä vuosia.

"Faktoja" tarkoitat varmaan. Kihis on aspegerpiirteinen. Pakkomielteet ovat tyypillisiä. Tuo ihminen jatkaa floodaamistaan hamaan loppuun saakka, koska tietää sen ärsyttävän.

Vierailija
1033/3565 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, että olen sanonut rumasti r:sta ja penskoistasi. Ehkä se johtuu siitä, ettei minusta ole sinulle tyttöystäväksi eikä kumppaniksi. Sinulle pitäisi olla sellainen nainen, joka hyväksyy sinut ja jo olemassa olevan perheesi, koko eletyn elämän. Minä en siihen pysty. 

Vierailija
1034/3565 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minä huolisi ukkoa, joka halukkuu minua, lyttää täysin sen mitä opiskelen ja etten ole tarpeeksi hienossa koulussa... haukkuu mistä olen kotoisin, haukkuu vielä vanhempani ja niiden ammatin..... Sitten kuvittelee itse olevansa jotenkin parempi, peritörahoja saanut nuorempana, joiden avulla p.r. pystyyn.. Yksityissairaalassa perustöissä... tosi hienoa... Sitten facebookissa esiityy "filosofisena pohtijana", todellisuudessa puhuu lähinnä vain pil*uista ja pieruista. 

Vierailija
1035/3565 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi se edelliskertainen, vaikken syypää exäni käyttäytymiseen olekaan.

Joka tapauksessa oli kiva nähdä, vaikka vilaukseksi se näkeminen jäikin. <3

Vierailija
1036/3565 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi se edelliskertainen, vaikken syypää exäni käyttäytymiseen olekaan.

Joka tapauksessa oli kiva nähdä, vaikka vilaukseksi se näkeminen jäikin. <3

Enpä nyt tiedä oliko se nyt niin kivaa..... Lähinnä vain paskan maku jäänyt koko jutusta.

Vierailija
1037/3565 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetetaan tähän päivään yhteydenpito? 

Vierailija
1038/3565 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksesi voin ilmoittaa että olen viimein pääsemässä tästä ketjusta kokonaan eroon! Ennen oli pakko lukea tätä vähän väliä, mutta nyt ole enää viikkoon jaksanut vilkaistakaan tätä ketjua ja äsken kun päätin pitkästä aikaa vilkaista, niin tää alkoi jopa oksettaa kun luin noita viimeisimpiä juttuja. Hyvä merkki siis että pääsen vielä kokonaan eroon tästä tyhmästä riippuvuudesta! Sinusta tykkään silti edelleen ja ikävöin, mutta vain oman pääni sisällä. Vie valitettavasti varmaan aika kauan aikaa unohtaa. Luen aina välillä kertauksen vuoksi sen sinun tosielämässä lähettämän vastauksen mun viestiin ja muistutan itselleni ettet halua olla tekemisissä. Ehkä se ajan myötä auttaa unohtamaan.

Näitä viestejä kun lukee niin huomaa kuinka samantyyppisiä asioita ihmiset ovat kokeneet. Esim. tämä lainaamani viesti voisi olla pääosiltaan minun kirjoittamani. Myös minä usein katson saamaani vastausta sinulta ja mietin tarkoititko kirjaimellisesti joka sanaa jonka minulle kirjoitit? Välillä uskon sen mitä kirjoitit ja välillä taas pohdin olitko vain pakotettu vastaamaan siten. Sinänsä se on ihan yhdentekevää, sillä lopputulema on lopulta sama. Silti se tosiasia ei poistu että minulla on sinua edelleen kova ikävä.

Vierailija
1039/3565 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti ku mulla on taas niin kova ikävä, et menee vilunväreitä sarjoina ympäri kehoa.:(

Vierailija
1040/3565 |
19.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan kakka fiilis ja pääkipeä. :I 

Ketju on lukittu.