Demarit olisi ok jos keskittyisivät duunarien asioihin
Mutta ovat muuttuneet maailman sosiaalitoimiston kannattajiksi. Eivät aja duunareiden asiaa
Kommentit (50)
Että sellainen satu taas persulta.
Vierailija kirjoitti:
Ok. Sinähän et töissä olekaan.
Mistä niin päättelet? Ap
Eikös ne aja lakkoja näille huonotuloisille ahtaajille ja paperimiehille joka kevät?
Demarit vaihtoivat duunarit Kela-Asiakkaisiin. Mutta kohta sinäkin olet Kela-asiakas. Siitä Demarit pitävät huolen kun pääsevät valtaan.
Koska suomessa on kohta miljoona työtöntä/tukien nauttijaa, niiltä saa mukavasti ääniä
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne aja lakkoja näille huonotuloisille ahtaajille ja paperimiehille joka kevät?
Minä ainakin sain tänä keväänä rahamääräisen korotuksen jolla vältetään se että parempipalkkainen olisi saanut isomman korotuksen. Toki se paikkaa epäsuhdan vain pienipalkkaisen ja melkopienipalkkaisen välillä.
Eikä se pelkän sdp:n ansiota ole. Liitoissa vaikuttaa lähinnä kaksi puoluetta. Muutkin olisi tervetulleita mutta ne ovat työnantajapuolueita eli eivät halua nostaa palkkoja neuvottelemalla työnantajaa vastaan.
Onhan se totta että paperimies sai isomman korotuksen, mutta ei se ole "demarien" vika että joillain liitoilla on neuvotteluvoimaa enemmän. Se on niiden vika jotka ei ole missään liitossa neuvottelemassa kenenkään palkoista.
Tee se itse kaupat kertoo jo että työttömiä tulee koneet hoitaa asiakkaat tee se itse . Kaikille vaan kasvimaa tee se itse ja päivän ruoka . Tee se itse .
Vierailija kirjoitti:
Demarit vaihtoivat duunarit Kela-Asiakkaisiin. Mutta kohta sinäkin olet Kela-asiakas. Siitä Demarit pitävät huolen kun pääsevät valtaan.
Täh? 100 000 työllistä tuli lisää demarihallituksen aikana. Nyt saman verran on siirtynyt kortistoon perskokkareiden aikana.
Vastaanottokeskukset on ilmaisia hotelleja kaikille muille paitsi suomalaisille.
Kai siinä joku ero on kun saa käteen 1600 kuin 6000€ kk ?
Demarit haluaa olla herroja itse. Ei niitä duunarit kiinnosta työttömistä puhumattakaan. Sanna Marinkin heti kun kykeni lähti livohkaan. Vasemmistoliitossa ollaan samanlaisia ja vihreissä.
Muttakun kaasuputkimiehet on keskittyneet korruptiorahaan
Joku kusettaa ; kirkon vero on vain 1-2% mutta YLE vero lähes 3%. Kai nyt kirkko sentään paitsi työllistää niin hoitaa suuren määrän henkistä ja opetustyötä kuin palvelee ihmisjoukkoja hautajaiset ja häät vielä. Kuolemat. Hautausmaat. Parasta pienentää YLE vero ja poistaa kokonaan alle 2000€ kk saavilta. Kuin tuota PROPAKANDAA suoltaa TV ruudulta.
Hyvä esimerkki on hangossa hengaileva shamppanjasosialisti Kumpula-Natri,ei mitään tekemistä duunarin suuntaan,eliittiä kun on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? 100 000 työllistä tuli lisää demarihallituksen aikana. Nyt saman verran on siirtynyt kortistoon perskokkareiden aikana.
Marinin hallitus loi julkiselle 55000 työpaikkaa,tehdyt tunnit kasvua 0-tuntia,alijäämä kasvoi yli 4% tälläiseen ei ole varaa.
Vierailija kirjoitti:
Demarit ei ole missään nimessä ok. He tavoittelevat tosissaan väestönvaihtoa ja islamisaatiota.
Hyvä kysymys on miksi he niin tekevät? En oikein ymmärrä syytä
Vierailija kirjoitti:
Että sellainen satu taas persulta.
Ärsyttääkö muslimidemaria, kun joku yrittää pitää suomalaisen duunarin puolta?
Purra lupasi ennen vaaleja ettei duunareiden työoloja heikennetä. Heti kun sai hömöiltä valheilla äänet niin Orpon kyljessä heikensi duunareiden työolot . Saatanan akka. Siksipä persujen kannatus romahti rökääleesti pohjamutiin. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Purra lupasi ennen vaaleja ettei duunareiden työoloja heikennetä. Heti kun sai hömöiltä valheilla äänet niin Orpon kyljessä heikensi duunareiden työolot . Saatanan akka. Siksipä persujen kannatus romahti rökääleesti pohjamutiin. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Olet sairas kun ajattelet persuja 24/7, hae apua
Ok. Sinähän et töissä olekaan.