Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin että kohtaamisellamme oli tarkoitus..eipä ollut, olet samanlainen pleijeri kuin kaikki muutkin. Hyvää loppuelämää sulle ja kiitos elämäni sekoittamisesta!!
Miehelle? Naiselle?
Miehelle :)
Sellaiselle joka valehdellut minulle kaiken:( ja koska susta ei varmaan kuulu enää ikinä, niin kaikki on hyvin nyt. Loistavasti suorastaan. Tsemppiä niiden muiden --den kanssa.
Huomenta😊 vierelleni ikävöin sinua edelleen. Huomenna nähdään viimeistään. Ei ole mitään mikä ei olisi korjattavissa. Ihmiset on erehtyväisiä ja tekee virheitä. Jos on tunne tallella, se on se tärkein.
Keskittykäämme nyt siis oleellisiin asioihin
Niin keskityn ja unohdan sinut. :D
Vierailija kirjoitti:
Keskittykäämme nyt siis oleellisiin asioihin
Mitähän sinun oleelliset asiat on? Naisviha-aloitusten, tissi- ja pil*u-ketjujen tekeminen? :D
Olisit vain pysynyt lahkorouvasi kanssa älvsby-röttelö-panotalossa! xD Vähemmän harmia muille!!
Se olit muuten sinä joka aloitti sen teatterin.
Tuli vaan mieleen kun aiemmin kirjoitit, kuinka on ollut "aikamoista teatteria" ja ettei tule ainakaan paremmaksi muuttumaan.
Mutta alan kallistua sun kannalle, nyt kun olen pyrkinyt pohtimaan asiaa rationaalisesti enkä tunteilemalla.
Olen myös tehnyt mielessäni havaintoja tuntemistani pariskunnista, vertaillut niitä ja saanut aika hyvää osviittaa siitä, kuinka surkea todennäköisyys meillä on yhtään mihinkään.
Nuo mun rakkauden alkemiat ja muut ihme "väännän asian mieleisekseni"-analyysit on semmosta höttöä, ei niissä oo mitään järkeä.
Nyt mun pitää vaan alkaa tietoisesti vaientamaan sitä ns. sydämen ääntä ja pitää pää kylmänä, vaikka kuinka sattuis.
Se menee varmasti ohi joskus, ja tämmösiä suruja on ihan OK paeta vaan kaikkeen.
Se olisi vain hyväksi väitän näin.
Oikeastihan mä olin aivan saatanan typerä vatipää, kun koskaan edes aloin mitään tunteilemaan. Hävettää vähän nyt.
Voispa pyyhkiä ihan kaiken pois.:(
Hmm... Perustele. :)
Olen jo kauan ollut sitä mieltä ja sanonut vaikka kuinka monta kertaa, että meistä ei tule mitään. On liikaa ikäeroa, erilaiset elämäntilanteet, en halua naimisissa ollutta miestä, jolla on lapsia, meillä ei ole mitään yhteistä, olet sairas...........
Nytkö vasta sinulla alkaa raksuttaa?
Joo saattohan se olla antteeksi siitä
Tee iso palvelus itsellesi ja minulle: älä kirjoita enää.
Vierailija kirjoitti:
Hmm... Perustele. :)
Olen jo kauan ollut sitä mieltä ja sanonut vaikka kuinka monta kertaa, että meistä ei tule mitään. On liikaa ikäeroa, erilaiset elämäntilanteet, en halua naimisissa ollutta miestä, jolla on lapsia, meillä ei ole mitään yhteistä, olet sairas...........
Nytkö vasta sinulla alkaa raksuttaa?
EI VITTU SE OLLUT SULLE, urpo
Saatana sä oot TYHMÄ ihminen.
Ja luultavasti joku helvetin ruma ihomato-menkkuli-läski, ku sun mieselämä on joidenki puolet vanhempien, elähtäneiden setien kanssa pelehtimistä.
Alkaa meneen hermot ku lainailet jatkuvasti mun viestejä, tuntuu et jotenkin LIKAAT kaiken.
Teet kaikesta jotenkin tuhnua ja ällöä viesteilläsi.
Olen kaikki nämä vuodet kaivannut sinua T.
Vaikka kuinka yrittäisin, et lähde pois mielestäni ja sydämestäni.
Suunnitelma B. Voisit saada espanjasta jonkun 18 v tytön palvomaan sinua, kun ei tuo sun charmisi ja arvopaperisalkkusi minuun oikein pure. :)
Vierailija kirjoitti:
Suunnitelma B. Voisit saada espanjasta jonkun 18 v tytön palvomaan sinua, kun ei tuo sun charmisi ja arvopaperisalkkusi minuun oikein pure. :)
Okei, eli ajattelit pilata tämänkin päivän muilta kirjoittajilta, egoistipaskiainen.
Häivytä itsesi tältä palstalta ja vaikka koko planeetalta, kiitos.:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, eli ajattelit pilata tämänkin päivän muilta kirjoittajilta, egoistipaskiainen.
Häivytä itsesi tältä palstalta ja vaikka koko planeetalta, kiitos.:)
Voisit flirttailla tytöille espanjaksi. ;)
öitä kiusaaja.