Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Keitetään yhtä aikaa teekupilliset? :)
Terveiset suoraselkäisille ihmisille, jotka lähestyvät reilusti ja suoraan eivätkä juoruile ja selvittele asioita selän takana samulinkumminkaimansiskonkaverinhiirensyöneenkissamummonlapsenlapsenristiäisvieraiden kautta. Kunnioittaisin taivaisiin asti suoraselkäisyyttä.
keskityn huomisesta eteenpäin koulujuttuihin ja koitan unohtaa tämän. :)
sinä voisit lähteä jonnekin etelään lomalle. :)
Terveisiä sinulle Jyväskylän nuori mies ja kiitos ihanasta viime yöstä ;) T: Puuma Versosta.
Voi voi voi! Kyllä me naiset osataan ainakin juonitella. :)
Vierailija kirjoitti:
Terveiset suoraselkäisille ihmisille, jotka lähestyvät reilusti ja suoraan eivätkä juoruile ja selvittele asioita selän takana samulinkumminkaimansiskonkaverinhiirensyöneenkissamummonlapsenlapsenristiäisvieraiden kautta. Kunnioittaisin taivaisiin asti suoraselkäisyyttä.
Hiiri parka :´(
En ole huo**a, enkä ole kieroileva viettelijätär. Olin nainen, joka oli tulenpalavasti ja aidosti rakastunut suhun. Ja se oli vasta toinen kerta elämässäni. Olin vilpittömästi sekaisin rakkaudenhuumasta.
Kadun tosi syvästi, että menin paljastamaan tunteeni sinulle. Mutta olin typerä, sinisilmäinen ja typerän luottavainen. Tulinkin avanneeksi Pandoran lippaan, sain vihaa, halveksuntaa ja inhoa.
Tulkitset minua ihan väärin, tiedän tasan tarkkaan miten inhoat minua. Joten älä stressaa siitä asiasta, että minulla olisi harhaluuloja että pitäisit minusta. Siksi kerron nyt tämän asian, muuten olisin hiljaa.
Nauti vaan minun huonosta olosta, luultavasti olet sitä mieltä että ansaitsen kaiken paskan elämässäni, mistä et edes suurintaosaa tiedäkään.
Toivotan sulle hyvää ja onnellista loppuelämää, en toivo pahaa enkä inhoa, kuten sinä. Se ei ole minun luontoni. Inhoan itseäni, ja kadun että olin niin lapsellisen viaton sinisilmäisyydessäni, kun olen niin kokematon miesten kanssa. Vituttaa se, että luultavasti olet puhunut asiasta esimiehelle, toisin kuin minä. Mutta se on ihan sinun valinta, joka ei kuulu minulle. Nöyryytystä varmaan minulle haet sillä. No, en tiedä enää voitko enempää kostaa minulle, mutta sillehän en itse voi mitään. Olo on tosi haavoitettu ja nöyryytetty, joten tavoitteesi on saavutettu.
Olen oppinut läksyni.
Oikeesti sori turri... ;( on niin helppo suuttua netissä ja käsittää väärin... :I mitäs nyt?
Olipa kakka viikonloppu taas.............. ;-(
Ehrotus ehroitus annetaanko jo olla ja jääköön nuokin jutut sitten niin ja noin aamen, toivon pelkkää hyvää tästä eteenpäin elon tiellesi
Vierailija kirjoitti:
Ehrotus ehroitus annetaanko jo olla ja jääköön nuokin jutut sitten niin ja noin aamen, toivon pelkkää hyvää tästä eteenpäin elon tiellesi
Kiitos samoin. :)
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä sinulle Jyväskylän nuori mies ja kiitos ihanasta viime yöstä ;) T: Puuma Versosta.
yök! luulenpa että nuorella jannulla on morkkis tällä hetkellä
Just a dream.