Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Onx sul jotain synttäriherkkua siellä? :3
Huh.... känkkäränkpäivä........... :I
Ei ole tai no tässä muodossa 🍰
Rauhotutaan.... ;) Käy vaikka jotain herkkukakkua ja pullaa leipomosta! :3 (+ Köllikateille Sheba-rasiat) :3
En vainoa ketään mutta selkkis
Nyt vähän touhutaan ja illalla jutellaan taas! <3
Vierailija kirjoitti:
Viimeisessä viestissä minkä sulle laitoin, se kun vastasin viestiisi, valehtelin. Tai en koko viestissä, mutta siinä lopussa. Ajattelin että sitten pääset ehkä helpommin eteenpäin ja musta irti. Nyt oot sit kai päässyt.
Vähän kaduttaa.
Voi rähmä.
Jos tää olisi mulle, niin sanoisin, etten ole päässyt täysin irti ajatuksistani susta. Menen silti eteenpäin, kuten kaikki.
Vähän tietty häiritsee kuvitelma, että mentäis eteenpäin yhdessä.
Käy ulkona tuulettumassa ja leipomossa/kahvilassa sen jälkeen. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeisessä viestissä minkä sulle laitoin, se kun vastasin viestiisi, valehtelin. Tai en koko viestissä, mutta siinä lopussa. Ajattelin että sitten pääset ehkä helpommin eteenpäin ja musta irti. Nyt oot sit kai päässyt.
Vähän kaduttaa.
Voi rähmä.Aika tekee pikkuhiljaa tehtävänsä, niinhän se menee. On totta että sä olet painumassa haavemaailmaan pois konkreettisesta ja mahdollisesta. Ehkä mä aikani vielä räpiköin todellisuutta vastaan, kunnes myönnän sun menneen tavoittamattomiin. Koitan sitten unohtaa sut ja antaa olla. Mua ei silti kaduta mikään.
Tämä viesti voisi olla sulta. Ei ole, en tosiaan usko niin, mutta voisi. Ja haluan ajatella että on, se jotenkin sai olon vähän paremmaksi. Kiitos, kuka oletkaan.
Mietin sinua joka päivä, olit paras kaverini <3 Lepää rauhassa kissojen taivaassa.
Käy haukkaamassa raikasta ilmaa. :*
Vierailija kirjoitti:
Käy haukkaamassa raikasta ilmaa. :*
Mikä helvetin psykologi luulet olevasi?
Uih 🍰