Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
.
Kommentit (3565)
Voisitko kirjoittaa lisää noita harhautusviestejä että me kaikki harhauduttais? :D
Ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy ti-tyy!
Olethan muistanut ulkoilla tänään? Mitäs jos lähtisit vaikka kävelylle. Puolen tunnin lenkkikin tekee hyvää näin aurinkoisella säällä. Itsekin aion kävellä koululle, niin olen sitten pirteämmällä mielellä.
Saat mut ihastumaan itsees aina uudelleen, mutta kerta kerralta vähemmän. Nykyään en roiku täällä jatkuvasti enkä stalkkaa sua somessa. Poissa silmistä, poissa mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Saat mut ihastumaan itsees aina uudelleen, mutta kerta kerralta vähemmän. Nykyään en roiku täällä jatkuvasti enkä stalkkaa sua somessa. Poissa silmistä, poissa mielestä.
No toi oli surullista 😢
Vierailija kirjoitti:
👧💕👨=👫
Mun lovestory menis näin:
😳😶🤓😏😍--> 👉👌👉👌💋📖
🌍✨⚡️💥🔥☀️🌈🌴🌊🌬❄️🏂🏺📖🔭💉🚬💌💃🏻🔥👉👌👉👌👉👌🚬💉💋✨👉👌👉👌👉👌💃🏻☀️🔥📖📝🎶💃🏻🏕🎢🌋☀️✨💉🚬👉👌👉👌👉👌🌈✨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toi oli surullista 😢
Haikeeta, juu. Mutta näin käy jos pysyttelee liian etäällä, oli syyt mitkä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Tähän olen pyrkinyt, että jättäisit JO RAUHAAN! Olit sitten kuitenkin ahdistelija vaikka muuta väitit :( Niin sitä erehdyin ihmisestä. Onneksi et päässyt kanssani pidemmälle.
Milloin oon muka väittäny sellasta? :D