Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua. Oho, kirjotin sen. Apua😬
Laita vielä nimikirjain ja tee muutamat onnelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat mut ihastumaan itsees aina uudelleen, mutta kerta kerralta vähemmän. Nykyään en roiku täällä jatkuvasti enkä stalkkaa sua somessa. Poissa silmistä, poissa mielestä.
Tähän olen pyrkinyt, että jättäisit JO RAUHAAN! Olit sitten kuitenkin ahdistelija vaikka muuta väitit :( Niin sitä erehdyin ihmisestä. Onneksi et päässyt kanssani pidemmälle.
Sori mä olin ihan hirveä, mutta en mä enää sua ahdistele.
Enhän mä enää ees voi laittaa mitään viestiä sulle, niin ei sun tarvi senkään puolesta pelätä.
Eikä kukaan muukaan mun läheltä laita.
Käsi sydämellä siis vannotan, että saat elää jatkossa rauhassa.:D
Anteeksi vielä, kun olin sellanen ahdistava tyyppi. Ei ollu tarkoitus, ts. en tietoisesti ahdistellut. Lähti vaan lapasesta ja tiedän sen, olen oikeasti tosi pahoillani.
Joku päivä ei enää satu enkä inhoa itseäni niin paljoa, tai sitten vaan syrjäydyn rauhassa, mut annan sun elää omaa elämääsi enkä tuppaudu enää.
Lupaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa, ei huvita tehdä ketään onnelliseksi. Oon kyllästyny oleen joku muiden juoma-astia jota kukaan ei koskaan täytä tai täyttää niin harvoin, et väsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Nähtiin viimeksi sun syntymäpäivänä, selvisi sattumalta.
Kellehän tää menee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa, ei huvita tehdä ketään onnelliseksi. Oon kyllästyny oleen joku muiden juoma-astia jota kukaan ei koskaan täytä tai täyttää niin harvoin, et väsyttää.
Et siis usko, että kaipaamasi kirjoittelisi täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis usko, että kaipaamasi kirjoittelisi täällä.
No en sitäkään. Ja totta puhuen sillä ei ole mitään merkitystä, käykö se täällä vai ei. Ei vaikuta asioihin mitenkään.
Haista paska, S.
toivoo: sinulta erityisesti kielletty hedelmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat mut ihastumaan itsees aina uudelleen, mutta kerta kerralta vähemmän. Nykyään en roiku täällä jatkuvasti enkä stalkkaa sua somessa. Poissa silmistä, poissa mielestä.
Tähän olen pyrkinyt, että jättäisit JO RAUHAAN! Olit sitten kuitenkin ahdistelija vaikka muuta väitit :( Niin sitä erehdyin ihmisestä. Onneksi et päässyt kanssani pidemmälle.
No ei selvästi ollut sulle.
Mä näin sut viimeks sun synttärijuhlissa. Paistoi kuuhun saakka kuin rakastunut olen. Sä et sitä tainnut kuitenkaan nähdä.
Ois kiva hengata pitkästä aikaa sun ja veljies kanssa. Ollaan monen vuoden mittaan vaan erkaannuttu ja välillä ei nähty vuosiin, mut nyt jotenki ku ei enää olla niin kaukana toisistamme, nii ois jees jotenki yrittää palauttaa sitä kaikkea hauskaa mitä meil muksuina oli. Ja huomaan et teil kaikilla - etenki isoveljelläs - on ollu omat törttöilyvaiheensa täs välissä, mut jos seki vaa antais sen egonsa pudota ja näyttäis todellisen hyväsydämisen itsensä taas meille pitkästä aikaa, nii ois ihanaa viettää aikaa yhessä. Sekä mä et sisko haluttais olla taas yhteyksissä teihin, ja ollaan sen kaa mietitty et satutko sä olee kaapissa? Meinaa jos et nii ok, mut jos oot nii ei siin ois sillee mitää ihmeellistä, me tottakai tuettais sua ja uskon kyl et sun veljeski ja muu perhe ois iha ok sen asian kaa. Sun isäs mielipiteellä ei oo vittuukaa väliä.
Pliis kerro mulle et ei oo liian myöhästä saada sukua kasaan. Me kaikki viis oltiin joskus niin läheisiä, haluisin et oltais taas. Se tekis meille kaikille hyvää.
Oli ihanaa halata sua tänään. Mutta se saa mut haluamaan enemmän, aina vain enemmän. En voi sille mitään.
Tämä on vain kiusoittelua sinulta, ja tiedät sen. Se kasvattaa halua ja himoa. Sekä rakkautta, joka on kasvanut salassa jo niin kauan. ❤
Suloinen kidutus. Vapauta minut...
Kaipaava serkku kirjoitti:
Ois kiva hengata pitkästä aikaa sun ja veljies kanssa. Ollaan monen vuoden mittaan vaan erkaannuttu ja välillä ei nähty vuosiin, mut nyt jotenki ku ei enää olla niin kaukana toisistamme, nii ois jees jotenki yrittää palauttaa sitä kaikkea hauskaa mitä meil muksuina oli. Ja huomaan et teil kaikilla - etenki isoveljelläs - on ollu omat törttöilyvaiheensa täs välissä, mut jos seki vaa antais sen egonsa pudota ja näyttäis todellisen hyväsydämisen itsensä taas meille pitkästä aikaa, nii ois ihanaa viettää aikaa yhessä. Sekä mä et sisko haluttais olla taas yhteyksissä teihin, ja ollaan sen kaa mietitty et satutko sä olee kaapissa? Meinaa jos et nii ok, mut jos oot nii ei siin ois sillee mitää ihmeellistä, me tottakai tuettais sua ja uskon kyl et sun veljeski ja muu perhe ois iha ok sen asian kaa. Sun isäs mielipiteellä ei oo vittuukaa väliä.
Pliis kerro mulle et ei oo liian myöhästä saada sukua kasaan. Me kaikki viis oltiin joskus niin läheisiä, haluisin et oltais taas. Se tekis meille kaikille hyvää.
Mihin päin suomea tää menee?
Hyvää yötä, kauniita unia. Tulen näkymättömänä sinun kainaloosi. <3
No höh, en heti tunnistanu... 😧
Mä vaadin! Sua olemaan tekemisissä. Et ymmärrä mikä onni siitä aukeaisi meille ❤
ei tämä voi näinkään jatkua..revin vaatteet sun päältä kun seuraavaksi nähdään.