Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Vierailija kirjoitti:
Pusujako ei?
Olis niin hyvä jatkumo halaukselle
Mä en kyllä tyydy mihinkään pusuihin ja haleihin!
Olet ihanin mies maailmassa, J❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi, mä oon ihan rakastunut suhun. En kestä. :/
Turha sun on itkeä sitä täällä. Oletko kertonut sen Heidille? Ja luulen vähän että kukaan Heidi ei ota näitä terveisiä tosissaan. En minä ainakaan. :(
No ei sitten. :/
Sä varmaan kaipaat jotain lapsetonta ja menestyvää Heidiä, eikö niin?
Ei, kyllä Heidillä on lapsia. Ja miten se menestys mitataan? Hän tekee arvokasta työtä kyllä, mutta en tiedä kuinka menestynyt hän muuten on. :)
Ihana hymy ja ihana muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Aletaax taas olee? 🙈
en kaipaa apinaa.
Ei olla, mua haluttaa perseillä!
Iltavilli päällä.
Mulla. On. Niin. Ikävä.
Pohjaton ikävä.
Nää tunteet on niinku lähde, pulppuilee jostain syvältä enkä voi sille mitään.
Vierailija kirjoitti:
Helpotti. Vaikka harmittaa.
Mikä sua harmittaa?
Huh...... Suutuin eilen ihan tosissaan jostain naisvihaviesteistä ja päivä meni sitten pilalle (oma syyni, mitäs tulin palstalle). Yöllä heräsin ennen klo 5 enkä saanut enää unta. Voi pylly. :(
Hiljainen on olo.
Olen kyllä tottunut siihen, että kovin suurta jonoa ei ympärilleni koskaan synny. Ehkä joku joskus tulee, varmaankin ihan vain pelkästä kohteliaisuudesta tai säälistä.
Vierailija kirjoitti:
Hiljainen on olo.
Olen kyllä tottunut siihen, että kovin suurta jonoa ei ympärilleni koskaan synny. Ehkä joku joskus tulee, varmaankin ihan vain pelkästä kohteliaisuudesta tai säälistä.
Miten voisi tulla jonoa, jos olet koko ajan vain kotona tietsikalla? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi, mä oon ihan rakastunut suhun. En kestä. :/
Turha sun on itkeä sitä täällä. Oletko kertonut sen Heidille? Ja luulen vähän että kukaan Heidi ei ota näitä terveisiä tosissaan. En minä ainakaan. :(
No ei sitten. :/
Sä varmaan kaipaat jotain lapsetonta ja menestyvää Heidiä, eikö niin?
Ei, kyllä Heidillä on lapsia. Ja miten se menestys mitataan? Hän tekee arvokasta työtä kyllä, mutta en tiedä kuinka menestynyt hän muuten on. :)
Ihana hymy ja ihana muutenkin. <3
Tuskin sitten olen minä, koska olen "työtön luuseri" ja "kohta viisisataa kiloa" ja mies roikkuu perässäni "säälistä" vaikka totuus on jotain ihan muuta. Luoja päästä mut pois täältä!
rakastetulle halauksia ja monta pusua 🦄