Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle

Vierailija
03.03.2017 |

.

Kommentit (3565)

Vierailija
501/3565 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai myös siinä, että ei nähdä eikä tarvitse ryhtyä seksiin? :)

Ei ollu sulle, vaan miehelle.

Ja ikävä ihoa ei ehkä viittaa seksittömyyteen..

Vastaisin tuolle, joka saoin että voit joustaa kaiken suhteen. En ollut lukenut tuota "ihon" (eli pippelin/pimpin) kaipaajan viestiä.

Pippeli ja pimppi :D

Kun ei mulla tee yhtään mieli seksiä. Tänä aamuna kun heräsin, mietin että miten outo mahdollisesti olen kun en muista milloin viimeksi on tehnyt mieli. Mulla ei ole oikeastaan minkäänlaisia haluja. Ei kiinnosta edes nähdä ja jutella (siis riidellä). :)

Vierailija
502/3565 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritän tässä psyykata itteäni siihen, että et varmaan huomenna halua mua tai ole muistavinasi sitä mitä meillä oli. Ahdistaa, mutta ei kai kannata pitää yllä mitään turhaa toivoa. Vai...?

Tää päivä on yksi  muiden joukossa, ei mitään merkitystä siis. Joo että jatkaa elämääsi, ei ole mitään ollutkaan jos tarkemmin ajattelet asioita. 

Paitsi että olin väärässä, liian pessimistinen. Psyykkasin pelkän oman pelon takia ja nyt näyttää siltä että turhaan!  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/3565 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä nyt tarkoita, että toinen a kiinnostaisi enemmän. Yhtä vähän. Ei huvita yhtään jutella tai pitää yhteyttä siihenkään. En tiedä yhtään mistä edes juteltaisiin.  

Vierailija
504/3565 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko joutunut hyväksikäytetyksi lapsena? Kuulutko johonkin uskonlahkoon? Niissä piireissä lasten hyväksikäyttö on aivan liian yleistä.

Lahkot myös vähättelevät näitä rikoksia ja suojelevat tekijöitä. Hyväksikäyttö on pahinta, mitä lapsi voi joutua kokemaan. Tunnen syvää halveksuntaa näitä tekopyhiä jeesustelijoita kohtaan ja toivon heille paitsi ikuista kadotusta, myös rikosoikeudellisia seuraamuksia.

En ole enkä ole ikinä kuulunut mihinkään lahkoon.

Vierailija
505/3565 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaisin tuolle, joka saoin että voit joustaa kaiken suhteen. En ollut lukenut tuota "ihon" (eli pippelin/pimpin) kaipaajan viestiä.

Kun ei mulla tee yhtään mieli seksiä. Tänä aamuna kun heräsin, mietin että miten outo mahdollisesti olen kun en muista milloin viimeksi on tehnyt mieli. Mulla ei ole oikeastaan minkäänlaisia haluja. Ei kiinnosta edes nähdä ja jutella (siis riidellä). :)

Ehkä olet aseksuaali, tai muuten vaan erittäin matalan libidon omaava?

Olen kuullut myös naisista, joilla ei ole seksuaalisia haluja muuten kuin rakastuneena.

Ei varmaankaan ole olemassa yhtä tiettyä tapaa olla seksuaalisesti "normaali", vaikka toki biologisesti ajateltuna "terve" ihminen haluaa edes jossain määrin seksiä.

Mä olen sitten toinen ääripää, kun tekee käytännössä aina mieli seksiä.:D

Helpompaa olisi, jos olisi tuollainen kuin sinä, ettei haluttaisi about koskaan.:)

Olisi tavallaan "vahvempi" ihminen, ei niin viettiensä armoilla.

Vierailija
506/3565 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko joutunut hyväksikäytetyksi lapsena? Kuulutko johonkin uskonlahkoon? Niissä piireissä lasten hyväksikäyttö on aivan liian yleistä.

Lahkot myös vähättelevät näitä rikoksia ja suojelevat tekijöitä. Hyväksikäyttö on pahinta, mitä lapsi voi joutua kokemaan. Tunnen syvää halveksuntaa näitä tekopyhiä jeesustelijoita kohtaan ja toivon heille paitsi ikuista kadotusta, myös rikosoikeudellisia seuraamuksia.

Jäisikin sinne lapsuuteen se pahuus.

Pahimmillaan muutama lapsiseksinhimoinen, empatiakyvytön egoistimies saa pilattua about koko elämän.

Et kykene parisuhteeseen, et vanhemmuuteen, et olemaan tuottava osa yhteiskuntaa jne.

Hirveätä räpiköintiä ja tuskaa samaan aikaan kun tekijät elää onnellisena elämäänsä, eikä niiltä puutu mitään.

Toki monilla käy paremmin, ehkä se on tuuristakin kiinni.

Harvemmin tekijöitä kyllä yhteisötasolla suojellaan, useammin uhrit ei vaan uskalla kertoa ainakaan ajoissa kenellekään - ihan kuten "tavistenkin" keskuudessa.

Valitettavasti pedofilian, väkivallan, raiskausten ym. uhrit pyrkivät usein salaamaan tapahtuneet.

Ja ymmärrän täysin, miksi (julkitulo on uhrille aivan käsittämättömän raskasta, joutuu kohtaamaan kaiken uudelleen, kuunteleen ihmisten hyväntahtoista kommentointia jne.).

Oikeasti haluaa vaan unohtaa, mutta käytäntö ei anna armoa. Keho muistaa ja tunnejälki on jos ei ikuinen, niin ainakin pitkäkestoinen.

Vierailija
507/3565 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olet aseksuaali, tai muuten vaan erittäin matalan libidon omaava?

Olen kuullut myös naisista, joilla ei ole seksuaalisia haluja muuten kuin rakastuneena.

Ei varmaankaan ole olemassa yhtä tiettyä tapaa olla seksuaalisesti "normaali", vaikka toki biologisesti ajateltuna "terve" ihminen haluaa edes jossain määrin seksiä.

Mä olen sitten toinen ääripää, kun tekee käytännössä aina mieli seksiä.:D

Helpompaa olisi, jos olisi tuollainen kuin sinä, ettei haluttaisi about koskaan.:)

Olisi tavallaan "vahvempi" ihminen, ei niin viettiensä armoilla.

Ehkä mulla on vaan lähes olematon libido. En halua tutstua keneenkään normaaliin tai varsinkaan miehekkäisiin miehiin, kun ne haluaa seksiä paljon ja usein. Olis ihan mahdotonta mun kanssa. 

Vierailija
508/3565 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua käydessäni nukkumaan.. Kun ymmärrän että emme edes nuku samaan aikaan, eikä meillä ole enää mitään muutakaan yhteistä. 

Vierailija
509/3565 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä halua nähdä sinua kesällä (aikaisemmin se oli talvella, sitten keväällä, nyt kesällä..) Kesällä se on syksyllä..... Minusta ei ole viisasta tavata, koska en halua halua sinun kanssa parisuhdetta. Eikä huvita nähdäkään, mitä se sitä paitsi hyödyttäisi? Ja ihan samaa voin sanoa toisesta x.sta. Varmasti tosi kiva, mutta ei minulla ole isompia tunteita. Joskus mietin, että pääsisipä ajassa taaksepäin ja kummankin tapaamiset pyyhittyä pois. 

Vierailija
510/3565 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii just!!!

Vierailija
511/3565 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan tässä voi nyt perua kesän tapaamisen. Tiedän 100 % varmasti, ettei sitä tule.

Vierailija
512/3565 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään palstailutauolle.

Vierailija
513/3565 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tiedät no jos sykzyllä sitten? Joo.. ehkä nyt näin

Vierailija
514/3565 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan pois syksyllä. Pakko saada koulujutut valmiiksi sitä ennen. En halua olla täällä enää yhtään pidempään.

Vierailija
515/3565 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa no jymmärrän

Vierailija
516/3565 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙊

Vierailija
517/3565 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun piti olla niin kusipää mutta samalla niin ihana? =)

Vierailija
518/3565 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maija!

Vierailija
519/3565 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos taas haukuista. tuli tosi hyvä olo.

Vierailija
520/3565 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kiitos taas haukuista. tuli tosi hyvä olo.

Miten sua on haukuttu?:(

Ketju on lukittu.