Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Jonnekin ulkomaille missä on kauniita naisia. :)
Lähden jossain vaiheessa, mutta reissutkin on sellasta tekohengitystä monesti.
Nautin kyllä siitä vapauden tunteesta, kun saa yksin vaan haahuilla ja tehdä mitä huvittaa eikä kukaan odota multa mitään, aurinko paistaa, trooppinen lämpö hellii ihoa ja kaikkialla on värejä.
Sitten haluan taas kotiin.
Mä oon niin syrjäänvetäytyvä loppupeleissä, että reissussa on välillä to-del-la raskasta diilata niiden kaikkien ylisosiaalisten ihmisten ja jatkuvan small-talkin kanssa.:D
Mutta siis joo kohta vois lähtee, ahdistaa koko elämä ja vastuu painaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinä parrakas komistus. Tuli tänään ensimmäistä kertaa ikävä sinua. Olet yllättäen tullut uniini.
Luin ensin, että "uuniini" xDDDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Heidi, mä oon ihan rakastunut suhun. En kestä. :/
Minnepäin menee? Kirjoita joku sana josta tiedän että olet juuri sinä..
Vierailija kirjoitti:
Lähden jossain vaiheessa, mutta reissutkin on sellasta tekohengitystä monesti.
Nautin kyllä siitä vapauden tunteesta, kun saa yksin vaan haahuilla ja tehdä mitä huvittaa eikä kukaan odota multa mitään, aurinko paistaa, trooppinen lämpö hellii ihoa ja kaikkialla on värejä.
Sitten haluan taas kotiin.Mä oon niin syrjäänvetäytyvä loppupeleissä, että reissussa on välillä to-del-la raskasta diilata niiden kaikkien ylisosiaalisten ihmisten ja jatkuvan small-talkin kanssa.:D
Mutta siis joo kohta vois lähtee, ahdistaa koko elämä ja vastuu painaa.
Mutta ei kaikki niistä ole ylisosiaalisia... Sieltä löytyy kyllä vähemmän sosiaalisiakin. Ja vaikka tapaisit jonkun unelmien naisen, joka sattuu olemaan ylisosiaalinen, niin rakastuessaan ihminen kuitenkin pyrkii olemaan vähän toisen kaltainen - ylisosiaalinen sinun ja sinä sen. :)
Vierailija kirjoitti:
Joo luotan vielä kohtalooni siltä osin että löydän, sitä ennen "tappelen" vielä kaikkien kanssa kun en taida muuta osata :(
Osaisit vaikka mitä, jos vaan haluaisit.:)
Ja olisit vähemmän jääräpäinen.
Varaat vaan itsellesi jonkun reissun. :)
Meidän välille syntyi kaunis yhteys syksyn aikana. Ajattelen sua edelleenkin ja nään susta unia. Toivottavasti nähdään vielä.
T. Sielunkumppanisi R
Mä oon valmis tuleen vastaan, jos haluat.
Mulla on ikävä sun ihoa, ei muulla oo oikeastaan merkitystä.
Ai myös siinä, että ei nähdä eikä tarvitse ryhtyä seksiin? :)
Vierailija kirjoitti:
Ei ollu sulle, vaan miehelle.
Ja ikävä ihoa ei ehkä viittaa seksittömyyteen..
Miks muuten ees kaipaat ja jauhat täällä ihmisestä, jota et halua nähdä etkä halua seksiä sen kanssa?
Joku platoninen pakkomielle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ikävä ihoa ei ehkä viittaa seksittömyyteen..
Vastaisin tuolle, joka saoin että voit joustaa kaiken suhteen. En ollut lukenut tuota "ihon" (eli pippelin/pimpin) kaipaajan viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ikävä ihoa ei ehkä viittaa seksittömyyteen..Vastaisin tuolle, joka saoin että voit joustaa kaiken suhteen. En ollut lukenut tuota "ihon" (eli pippelin/pimpin) kaipaajan viestiä.
Pippeli ja pimppi :D
Vierailija kirjoitti:
Miks muuten ees kaipaat ja jauhat täällä ihmisestä, jota et halua nähdä etkä halua seksiä sen kanssa?
Joku platoninen pakkomielle?
Ajauduin aamupäivällä palstalle väsyneenä. Olisi pitänyt lähteä ulos, mutta sitä ennen olisi pitänyt käydä pesulla ja se ei houkutellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi, mä oon ihan rakastunut suhun. En kestä. :/
Turha sun on itkeä sitä täällä. Oletko kertonut sen Heidille? Ja luulen vähän että kukaan Heidi ei ota näitä terveisiä tosissaan. En minä ainakaan. :(
No ei sitten. :/
Sä varmaan kaipaat jotain lapsetonta ja menestyvää Heidiä, eikö niin?
Joo luotan vielä kohtalooni siltä osin että löydän, sitä ennen "tappelen" vielä kaikkien kanssa kun en taida muuta osata :(