Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te olette punoneet juurianne jo vuosikausia. Jos haluat olla onnellinen elämässäsi, tee ratkaisu ja lähde hänen matkaansa.
Kai siihenkin joku syy on, miksi vuosien vehtailu ei ole koskaan johtanut sitoutumiseen..
Tiedän syyn miksi eivät ole yhdessä. Ja kai siihenkin on joku syy, miksi vuosien, vuosien, vuosienkin päästä se ihminen jaksaa herättää kiinnostusta vaan edelleen siinä toisessa ja varmaan ihan molemminpuolin.
Seksuaalinen kemia, vetovoima ja intohimo siis.
Elämän aikana tapaa yleensä useamman kuin yhden sellaisen ihmisen, deal with it.Rakkauden kanssa sillä ei välttämättä ole mitään tekemistä.
Mistä syntyy seksuaalinen kemia, vetovoima, intohimo?
Jotain geneettistä sopivuutta luultavasti, eläimelliset vaistot.
Se syntyy jo yhdestä katseesta, ei tarvitse puhetta tai mitään.Puhtaasti fyysistä siis, vaikka yleensä sellasten ihmisten kanssa on miellyttävää olla seksin ulkopuolellakin.
Miellyttävämpää siis, kuin muiden ihmisten. Toki sitäkin kokemusta voi sekoittaa se voimakas seksuaalinen mieltymys ja vetovoima.Mieti tarkemmin, eikö tosiaan ole kyse rakkaudesta?
No mitä kettua? Seksuaalinen himo ja rakkaus ei liity lähtökohtaisesti mitenkään toisiinsa.
Toki rakkauteen toivottavasti sisältyy seksuaalinen himo, mutta ethän sä nyt RAKASTA lähes ketään ketä sä himoitset fyysisesti.
Tai ole edes ihastunut sillä tavalla kuin valtaosa sen määrittää (halu "edetä" "suhteessa").
Mukavaa päivää anaalihamsterille ja pepouystävälle! <3
Nukuin hyvin, tänään on touhupäivä. :)
pyy pyy
Eli: rakkauteen kyllä kuuluu seksuaalinen intohimo/kemia, mutta seksuaaliseen intohimoon harvemmin rakkaus.
Sun kohdalla
on minussa
halkeema.
Vierailija kirjoitti:
Eli: rakkauteen kyllä kuuluu seksuaalinen intohimo/kemia, mutta seksuaaliseen intohimoon harvemmin rakkaus.
Kiitos tiedosta ja tulkinnasta. Olen erilainen, siksi en osaa ajatella näin.
Olen tehnyt ratkaisun
mä päätin jotain kuolettaa
itsestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No yritä kuitenkin muistaa, ettei toisista kannata tehdä tulkintoja vain omien fiilisten perusteella.
Muistaa ajatella hieman objektiivisemmin niin huomaa, ettei ne omat tulkinnat ole muita kuin tulkintoja vailla todellisuuspohjaa (tämä pitäisi itsenikin välillä muistaa..).
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt ratkaisun
itsestäni.
Rest in light sun sielu 🙏
Siellä luultavasti voimistuu taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No yritä kuitenkin muistaa, ettei toisista kannata tehdä tulkintoja vain omien fiilisten perusteella.
Muistaa ajatella hieman objektiivisemmin niin huomaa, ettei ne omat tulkinnat ole muita kuin tulkintoja vailla todellisuuspohjaa (tämä pitäisi itsenikin välillä muistaa..).
Mitä on intuitio, mitä ovat tekstit, teot ja sanat (irl). Meillä on nyt vähän erilaiset näkemykset asioihin, mutta ei se mitään. Palstaillaan vaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt ratkaisun
itsestäni.
Siellä luultavasti voimistuu taas.
Ensin halkeaa ja sitten se osa kuolettuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt ratkaisun
itsestäni.
Siellä luultavasti voimistuu taas.Ensin halkeaa ja sitten se osa kuolettuu.
Railot ei kuole, ne voi ainoastaan täyttää tai saada järistyksellä umpeen.
Kirjoitan kirjeen.
Sinulle.
Kirjoitan siihen kaiken sen kauniin ja kaiken paskan.
Kirjoitan kaikki haavat auki.
Kirjoitan kaiken hyvänkin.
Sitten poltan kirjeen.
Kaivan tuhkille maahan haudan.
Ripottelen tuhkat hautaan.
Pidän hautajaiset.
Laulan haudalla hautajaisvirren
ja
sytytän kynttilän palamaan.
Laitan haudalle kukan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt ratkaisun
itsestäni.
Niin, railot. Kyseessä on muu halkeama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaa ajatella hieman objektiivisemmin niin huomaa, ettei ne omat tulkinnat ole muita kuin tulkintoja vailla todellisuuspohjaa (tämä pitäisi itsenikin välillä muistaa..).Mitä on intuitio, mitä ovat tekstit, teot ja sanat (irl). Meillä on nyt vähän erilaiset näkemykset asioihin, mutta ei se mitään. Palstaillaan vaan :)
Niin no mä en ole se ihminen jota pohdit.
Voihan se ollakin, että se sun tyyppi rakastaa sitä jotain toista, mutta ihmisten seksuaalikäsitys ja kokemukset rakkaudesta vaihtelee paljonkin.
Mutta jos ne _molemmat_ ois halunnu/haluais sitoutua toisiinsa, niin se olisi tapahtunut jo.
Vuosien vehtaaminen kielii jostain muusta.
Rakkauttakin ehkä, mutta ei sitoutumishalua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla kimpassa ikuisesti. Kaiken täytyy vain järjestyä hyvin.
Minäminäminä, ei kukaan halua mitään lennosta äijää/muijaa vaihtelevaa tuuliviiriä
Kiitos ärhäkästä tulkinnasta.
Tämä "äijä" ei vaihda lennosta yhtikäs mitään. Ajattelee muijan ja muidenkin parasta. Omaa siinä sivussa.
On alkuja, on loppuja. Joskus ne limittyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt ratkaisun
itsestäni.
Niin, railot. Kyseessä on muu halkeama.
Kuulostaa vakavalta.
Kaipaan sinua M. Rakkaat terveiset minulta sinulle <3.
Hei Sinä, kiva että olet päättänyt olla olematta yhteyksissä. Kaikkea hyvää Sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Hei Sinä, kiva että olet päättänyt olla olematta yhteyksissä. Kaikkea hyvää Sinulle.
Kiitos ihan itsellesikin samat sanat.
Mieti tarkemmin, eikö tosiaan ole kyse rakkaudesta?