Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle

Vierailija
03.03.2017 |

.

Kommentit (3565)

Vierailija
3021/3565 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat piruja toisilleen. Todellisuudessa moni olisi ilman lakeja ja yhteiskunnan järjestelmiä niin alkukantainen, että kävisi käsiksi toisiinsa ja toisten lapsiin.

Ja tämä liittyi mihinkään miten?

Vierailija
3022/3565 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat piruja toisilleen. Todellisuudessa moni olisi ilman lakeja ja yhteiskunnan järjestelmiä niin alkukantainen, että kävisi käsiksi toisiinsa ja toisten lapsiin.

Kuten tämäkin palsta osoittaa. Seksuaalivietti voi olla niin voimakas, että kaikki muuta samaa sukupuolta edustavat ja heidän jälkeläiset ovat vihollisia.

Mistä te höpisette?

Miten tämä palsta osoittaa?

Valitkaa seuranne paremmin, jos tosiaan koette ympärillänne olevan vaan jotain ~vihollisia~ jotka näennäisesti kunnioittavat koskemattomuuttanne vain siksi, etteivät halua ongelmiin virkavallan kanssa.:DDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3023/3565 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan esim. edellisen sivun juttuihin, joissa toiset toivovat toisille kuolemaa (ellei niitä nyt ole poistettu). Ja tietty tämänkaltainen vivahde nyt aika muutenkin tuppaa näissä naisvaltaisissa keskusteluissa tulemaan esille. Olen ihan kokemuksesta huomannut.

Vierailija
3024/3565 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten tämäkin palsta osoittaa. Seksuaalivietti voi olla niin voimakas, että kaikki muuta samaa sukupuolta edustavat ja heidän jälkeläiset ovat vihollisia.

Mistä te höpisette?

Valitkaa seuranne paremmin, jos tosiaan koette ympärillänne olevan vaan jotain ~vihollisia~ jotka näennäisesti kunnioittavat koskemattomuuttanne vain siksi, etteivät halua ongelmiin virkavallan kanssa.:DDD

Tai sitten he itse aiheuttavat tuon reaktion lähipiirissä :D

Vierailija
3025/3565 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan esim. edellisen sivun juttuihin, joissa toiset toivovat toisille kuolemaa (ellei niitä nyt ole poistettu). Ja tietty tämänkaltainen vivahde nyt aika muutenkin tuppaa näissä naisvaltaisissa keskusteluissa tulemaan esille. Olen ihan kokemuksesta huomannut.

Lainatkaa tollot niitä viestejä johon vastaatte.

Vierailija
3026/3565 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä te höpisette?

Sitä ei tarkoitettu. Vaan esim. uroskarhut voivat tappaa karhunpoikasia päästäkseen parittelemaan naaraan kanssa. Monesti vaikuttaa siltä, että ihmisellä tämäntyylinen vietti on enemmän naisissa. Jos yhteiskunnassa ei olisi rajoittavaia tekijöitä, varmasti aika moni kävisi käsiksi toiseen naiseen ja/tai tämän jälkeläisiin päästäkseen olemaan miehen kanssa.

Vierailija
3027/3565 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se nyt oli yksittäinen tapaus. Tämä av-palsta on aivan täynnä esimerkkejä tuohon viittaavasta käytöksestä. Olen itsekin nainen ja ymmärrän kyllä, että biologia painaa ja naisen on tosi vaikea pitää toisesta naisesta.

Vierailija
3028/3565 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, no sä sitten koet niin.

Itse en muista ikinä kokeneeni toista naista millään tasolla uhkaksi, eikä normaalisti keskusteluihin sisälly mitään uhkaa tai uhkailua väkivallasta.

Toisaalta en pidä kyllä minään, jos joku joskus hermostuessaan puhuu semmosia tai kuvittele, että ne ihmiset tarkottaisivat sitä saati olisivat missään määrin vaarallisia.

Miksi muuten oletat, että toi hirttosilmukkatyyppi on nainen?

Tai se, jolle viestinsä kohdistaa on nainen?

Ja siis tosissasi väität, että väkivallalla uhkailu tai jopa toteutus on selkeästi naisten juttu, eikä miehet sitä harrasta tai harrastaa vähemmän?

Vierailija
3029/3565 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, anna anteeksi käytökseni. Jos se mitään sulle edes merkitsee. Pelkään ettet ole enää kiinnostunut, tai että mielessäsi on joku toinen, tai olet jopa oikeasti varattu. :/

Vierailija
3030/3565 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda piirejä jos ympärilläsi on noin sairasta väkeä.

Vierailija
3031/3565 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä te höpisette?

Sitä ei tarkoitettu. Vaan esim. uroskarhut voivat tappaa karhunpoikasia päästäkseen parittelemaan naaraan kanssa. Monesti vaikuttaa siltä, että ihmisellä tämäntyylinen vietti on enemmän naisissa. Jos yhteiskunnassa ei olisi rajoittavaia tekijöitä, varmasti aika moni kävisi käsiksi toiseen naiseen ja/tai tämän jälkeläisiin päästäkseen olemaan miehen kanssa.

Kyllä, olet selvästi oikeassa mutuilusi kanssa!

En ole koskaan kuullut miehistä, jotka käyvät kilpakosijoiden kimppuun, uhkailevat, tappelevat naisen vuoksi toisten miesten kanssa tai jopa murhaavat vaikkapa ex-naisensa uuden puolison....

Ihan selkeästi on naisten juttu, aivan.

Vierailija
3032/3565 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se nyt oli yksittäinen tapaus. Tämä av-palsta on aivan täynnä esimerkkejä tuohon viittaavasta käytöksestä. Olen itsekin nainen ja ymmärrän kyllä, että biologia painaa ja naisen on tosi vaikea pitää toisesta naisesta.

Ilmeisesti elämme aika erilaisessa todellisuudessa, koska mulle toi ei ole mikään normi.

Miksi ihmeessä naisen olisi vaikea pitää toisesta naisesta?

Kaikenlaisia typeryksiä ja inhottavia lieroja maa päällään kantaa, mutta ei niiden kanssa tarvitse olla tekemisissä.

Mulla ei itsellä ole ikinä ollut vaikeuksia tulla toisten naisten kanssa toimeen ja kaveeraankin mieluiten vain naisten kanssa.

Tykkään kyllä miehistäkin, mutta en koe tarvetta olla tekemisissä kuin perheen/suvun sisäisten miesten (veljet, isä, isoisät, sedät, serkut, tätien puolisot) ja naispuolisten ystävien kumppaneiden kanssa.

Perheen ulkopuolisten miesten kanssa olen tekemisissä vain, jos haluan ko. mieheltä seksiä tai olen ihastunut, mies on ystävän puoliso tai työ-/opiskelukaveri (niitäkin välttelen ja pysyn henkisesti etäällä enkä hengaile enempää kuin on pakko).

Mä oon sitä mieltä, että naisessa on jotain "vikaa" jos se ei tule toimeen muiden naisten kanssa eikä sillä ole ikinä onnistunut yksikään ihmissuhde toisen naisen kanssa.

Joku "hyvä jätkä" tai itse niin perseestä, ettei kukaan jaksa sitä.:D

Vierailija
3033/3565 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua ajattelen. <3

Vierailija
3034/3565 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko pysyä aiheessa.

Vierailija
3035/3565 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mahdollinen suoruuteni. Kehuin suoraan, kun olen oikeasti nauttinut ja mielenkiintoisena kokenut.

/Exit <--

-thj

Vierailija
3036/3565 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin ilmeisesti sattumuksia väärin? En tiedä, en tajunnut että flirttaat, ajattelin netin superkäyttäjäksi.

Hyvä tavaton, kuka sinä olet?

Vierailija
3037/3565 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi, en yksinkertaisesti tahdo uskoa, että et ole enää elämässäni. Kauheaa ajatella, että en näe sinua enää koskaan. Haluaisin tietää sinusta kaiken ja olla edes ystävä sinulle.

Ottaisit yhteyttä ja tulisit vaikka kahville. Tarjoan sulle Omar-munkin ja hyvää seuraa.

Ei tämä voi mennä näin. Sä oot liian ihana.

Vierailija
3038/3565 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin meillä menee, mutta antaa mennä vaan! :)

Vierailija
3039/3565 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
3040/3565 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voi, nyt se kihis sitten loukkaantui kun toivottiin narun jatkeeksi. Pysyisit sillä pepou turri-linjalla. Toi analysointi ei sovi sulle, kun et ole siinäkään hyvä. ;)

Ketju on lukittu.