Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle

Vierailija
03.03.2017 |

.

Kommentit (3565)

Vierailija
3041/3565 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuletko joku ilta samaan aikaan sinne?

Olisi kiva nähdä, vaikka harvoin me jutellaan, korkeintaan naljaillaan.;-)

Vierailija
3042/3565 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karataan täältä ja karataan kauas

sillä sydän sanoo mee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3043/3565 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan aina oltu vapaita,tuollaisesta, etkö tajua? Pihdeissä näyttää olevan kun korvien välissä.

Vierailija
3044/3565 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karataan täältä ja karataan kauas

sillä sydän sanoo mee...

Minne karataan?

Vierailija
3045/3565 |
23.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumaan hamsu! :)

Vierailija
3046/3565 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö tää taas näin että minä arvelen, että sinä ajattelet sitä toista ja sinä arvelet että minä ajattelen yhtä toista. Minulla ei ole ollut mitään erityisiä tunteita sitä yhtä toista kohtaan toisin kuin sinulla sitä toista kohtaan.

Vierailija
3047/3565 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitkohan mennyt kimppaan sen kaa, jos tilanteesi olisi ollut toinen.

Vierailija
3048/3565 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meneekö tää taas näin että minä arvelen, että sinä ajattelet sitä toista ja sinä arvelet että minä ajattelen yhtä toista. Minulla ei ole ollut mitään erityisiä tunteita sitä yhtä toista kohtaan toisin kuin sinulla sitä toista kohtaan.

Kuinka voit olla varma hänen tunteistaan sitä toista kohtaan?

Vierailija
3049/3565 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aktiiviset yhteydenotot häneen, flirttailu, kiinnostuksen osoittamiset häntä kohtaan, hänen ympärillään pörrääminen, pyrkiminen hänen luokseen, hänen peräänsä haikailemiset, heidän yhteiset mielenkiinnon kohteensa, pitkä ja liimauttava historiansa, heidän välinen oma yhteytensä, viihtymisensä yhdessä. Kiitos vaan, riittää.

Vierailija
3050/3565 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aktiiviset yhteydenotot häneen, flirttailu, kiinnostuksen osoittamiset häntä kohtaan, hänen ympärillään pörrääminen, pyrkiminen hänen luokseen, hänen peräänsä haikailemiset, heidän yhteiset mielenkiinnon kohteensa, pitkä ja liimauttava historiansa, heidän välinen oma yhteytensä, viihtymisensä yhdessä. Kiitos vaan, riittää.

I feel u sis!

Näissä tilanteissa on paras ottaa silmä käteen ja olla realisti.

Sitä toista ei vain kiinnosta tarpeeksi, eikä sille asialle ole yhtään mitään tehtävissä, koska kiinnostus alunperinkin joko tulee tai ei tule.

Että joo, suosittelen vaan hyväksymään tosiasian ja siirtymään elämässä eteenpäin.

Toki se tuntuu pahalta, mutta on pakko repäistä itsensä henkisestikin irti ja muistaa aina faktat, jotta voi jatkaa elämäänsä ja sydän on avoin esim. jollekin uudelle, jollekin joka tuntee samoin sua kohtaan.:)

Tsemppiä!

Vierailija
3051/3565 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla kimpassa ikuisesti. Kaiken täytyy vain järjestyä hyvin.

Vierailija
3052/3565 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olla kimpassa ikuisesti. Kaiken täytyy vain järjestyä hyvin.

Minäminäminä, ei kukaan halua mitään lennosta äijää/muijaa vaihtelevaa tuuliviiriä

Vierailija
3053/3565 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette punoneet juurianne jo vuosikausia. Jos haluat olla onnellinen elämässäsi, tee ratkaisu ja lähde hänen matkaansa.

Vierailija
3054/3565 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te olette punoneet juurianne jo vuosikausia. Jos haluat olla onnellinen elämässäsi, tee ratkaisu ja lähde hänen matkaansa.

Kai siihenkin joku syy on, miksi vuosien vehtailu ei ole koskaan johtanut sitoutumiseen..

Vierailija
3055/3565 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai siihenkin joku syy on, miksi vuosien vehtailu ei ole koskaan johtanut sitoutumiseen..

Tiedän syyn miksi eivät ole yhdessä. Ja kai siihenkin on joku syy, miksi vuosien, vuosien, vuosienkin päästä se ihminen jaksaa herättää kiinnostusta vaan edelleen siinä toisessa ja varmaan ihan molemminpuolin.

Vierailija
3056/3565 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule enää ottamaan sinuun yhteyttä. Olen kertonut jo sen mitä halusin. Sen kertominen ei ollut mitenkään helppoa.

Vierailija
3057/3565 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän syyn miksi eivät ole yhdessä. Ja kai siihenkin on joku syy, miksi vuosien, vuosien, vuosienkin päästä se ihminen jaksaa herättää kiinnostusta vaan edelleen siinä toisessa ja varmaan ihan molemminpuolin.

Seksuaalinen kemia, vetovoima ja intohimo siis.

Elämän aikana tapaa yleensä useamman kuin yhden sellaisen ihmisen, deal with it.

Rakkauden kanssa sillä ei välttämättä ole mitään tekemistä.

Vierailija
3058/3565 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämän aikana tapaa yleensä useamman kuin yhden sellaisen ihmisen, deal with it.

Mistä syntyy seksuaalinen kemia, vetovoima, intohimo?

Vierailija
3059/3565 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan pysty luottamaan sinuun. En koskaan pysty ajattelemaan, että oikeasti olisit ollut edes kiinnostunut minusta. Mikään ei pysty tätä korjaamaan, ei mikään. Osoitit huomiota siihen toiseen, vehtailit ja varmaankin vehtailet sen toisen kanssa edelleen. Olet menettänyt meidät, mutta tuskin sillä mitään merkitystä enää edes on.

Vierailija
3060/3565 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä syntyy seksuaalinen kemia, vetovoima, intohimo?

Jotain geneettistä sopivuutta luultavasti, eläimelliset vaistot.

Se syntyy jo yhdestä katseesta, ei tarvitse puhetta tai mitään.

Puhtaasti fyysistä siis, vaikka yleensä sellasten ihmisten kanssa on miellyttävää olla seksin ulkopuolellakin.

Miellyttävämpää siis, kuin muiden ihmisten. Toki sitäkin kokemusta voi sekoittaa se voimakas seksuaalinen mieltymys ja vetovoima.

Ketju on lukittu.