Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
"Näin" sut "kaukaa", tarkkailin hetken ja tuli niiiiiin niin niiiiiiiin kova ikävä, etten tiedä miten päin olisin!
Joka solu on ainakin elossa nyt ja muistaa elävästi sun ihon, äänen, tuoksun, kaiken.
Huh, ihan mahtava tunne tavallaan.
Kun tekee vaan mieli lentää ja laulaa, vaikka samalla voi jopa pahoin ja kuitenkin tuntuu, kuin kevät virtaisi suoniin.
Oot vähän semmonen Uljas Kotka.
Säkin oot kultainen ja tärkeä. Tai siis hän, koska hän ei ikinä kirjoittaisi mulle noin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen outo tunne, että sua ois ehkä aiheellista onnitella. Et tosin lue nyt näitä varmaan aikoihin, mutta jos joskus myöhemmin satut lukemaan niin: Onnea!
Joo kiitti. Tunnen itseni keijukaiseksi. Not.
Vierailija kirjoitti:
Säkin oot kultainen ja tärkeä. Tai siis hän, koska hän ei ikinä kirjoittaisi mulle noin.
Mihin tämä oli vastaus?
Vierailija kirjoitti:
En ole tuntenut mitään sellaista kenenkään muun kanssa kuin sun kanssa tunsin. Tulen kaipaamaan sua koko elämäni. Olen pahoillani, että meillä oli niin vaikeaa ja että loukkasimme toisiamme niin paljon.
Mitä teille tapahtui? Miten loukkasitte toisianne?
Luulin hölmö olevani rakastunut, mutta olikin vain ohimenevä ihastus. Anteeksi.
Et varmasti tajua, miten iloinen olin kuullessani äänesi. Olet niin maan makee tyyppi ja toivon sulle pelkkää aurinkoa ja kaikkea ihanaa.
Hullu, sun piti lopettaa täällä
Tuntuu että tää juttu vaan syvenee koko ajan, vaikka epävarmuus tekijöitä on niin paljon <3
Mietin tässä että menisinkö aamulenkille? :)
Vierailija kirjoitti:
"Näin" sut "kaukaa", tarkkailin hetken ja tuli niiiiiin niin niiiiiiiin kova ikävä, etten tiedä miten päin olisin!
Joka solu on ainakin elossa nyt ja muistaa elävästi sun ihon, äänen, tuoksun, kaiken.Huh, ihan mahtava tunne tavallaan.
Kun tekee vaan mieli lentää ja laulaa, vaikka samalla voi jopa pahoin ja kuitenkin tuntuu, kuin kevät virtaisi suoniin.Oot vähän semmonen Uljas Kotka.
Kotka? Joo kiitti vaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole tuntenut mitään sellaista kenenkään muun kanssa kuin sun kanssa tunsin. Tulen kaipaamaan sua koko elämäni. Olen pahoillani, että meillä oli niin vaikeaa ja että loukkasimme toisiamme niin paljon.
Vuosi?
Lenkki tekisi hyvää sullekin Turriseni. <3
Nyt olisi hyvä aika lähteä ulkoilemaan. :)
Lähden kohta lenkille. Lenkin jälkeen käyn pesulla ja laitan päälle vasta pestyt vaatteet. <3
:*