Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Ulkoilin, kävin pesulla ja vaihdoin vaatteet, kaikki puhtaita pikkareista alkaen. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Näin" sut "kaukaa", tarkkailin hetken ja tuli niiiiiin niin niiiiiiiin kova ikävä, etten tiedä miten päin olisin!
Joka solu on ainakin elossa nyt ja muistaa elävästi sun ihon, äänen, tuoksun, kaiken.Huh, ihan mahtava tunne tavallaan.
Kun tekee vaan mieli lentää ja laulaa, vaikka samalla voi jopa pahoin ja kuitenkin tuntuu, kuin kevät virtaisi suoniin.Oot vähän semmonen Uljas Kotka.
Kotka? Joo kiitti vaan.
No ei ollut sulle, ei naiset ole kotkia.
Vierailija kirjoitti:
Ulkoilin, kävin pesulla ja vaihdoin vaatteet, kaikki puhtaita pikkareista alkaen. ;)
Miltä tuntuu, kun päässä viiraa?
Keskiviikkona nähdään, enkä millään malttais "odottaa" siihen asti. :)
Jutellaan illalla! Touhuan nyt. :)
Hei sinä,
Et tietenkään lue tätä, tiedän sen. Ja niin on hyvä.
Olen edelleen ihastunut sinuun. Koko sydämestäni. Syytä siihen en tiedä enkä ymmärrä, mutta olet olet ajatuksissani joka ikinen päivä. Minä pysyn hiljaa ja odotan, että ikävä katoaa. Että jonain päivänä sinusta tulee minulle yhtä yhdentekevä kuin minä olen sinulle. Sinä halusit sen toisen ja minä hyväksyn valintasi. Enkä minä enää edes näe sinua elämässäni tai tulevaisuudessani - kaipaan muuten vain.
Ja minä olen nainen. Niin kuin olet sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti virittelet itsellesi silmukkaa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ERITTÄIN ilkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ERITTÄIN ilkeä.
Jos joku on ilkeä, niin tämä k***pää joka sabotoi ketjua jatkuvasti, ja vie ilon sadoilta ihmisiltä jotka pitivät ennen tästä ketjusta.
Toivon samaa, mitä tämä edellinen kirjoittaja.
Täytyy olla itsekin sairas jos toivoo toisen kuolemaa.
Turrilla känkkäränkkäpäivä.... :)
Vierailija kirjoitti:
Paljon silmukoita sulle! ;)
Naiset ovat piruja toisilleen. Todellisuudessa moni olisi ilman lakeja ja yhteiskunnan järjestelmiä niin alkukantainen, että kävisi käsiksi toisiinsa ja toisten lapsiin.
Uskomaton tunne! Olen vapaa susta! Tästälähin olen sullekin parempaa seuraa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon silmukoita sulle! ;)
:*
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat piruja toisilleen. Todellisuudessa moni olisi ilman lakeja ja yhteiskunnan järjestelmiä niin alkukantainen, että kävisi käsiksi toisiinsa ja toisten lapsiin.
Kuten tämäkin palsta osoittaa. Seksuaalivietti voi olla niin voimakas, että kaikki muuta samaa sukupuolta edustavat ja heidän jälkeläiset ovat vihollisia.
Mieli piristyy ulkoilusta. Käy sinäkin lenkillä turriseni. <3