Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
.
Kommentit (3565)
Miks v**ussa mun asialliset, täysin neutraalit viestit poistetaan?!
Täytyy varmaan reklamoida suoraan Sanomalle näistä moderaattoreista, tai kyselen eka Sanomalla projektipäällikkönä työskentelevältä ystävältä, et mitä kautta saa selville kuka luuseri siellä äpäröi ja kuinka kauan sellainen saa jatkaa "työssään".
Pelkään että saan vielä jonkun pakkomielteen, kun on tuntunut niin hyvältä sen jälkeen kun vastasit sittenkin vielä mun viestiin. Ajattelin että ainakin sen hetken kun vastasit, saatoit ajatella mua samalla. Toivottavasti oikeasti tiedät, miten tärkeä asia olit mulle silloin. Toivottavasti voimme jatkaa elämiämme onnellisina ja ehkä vielä törmätä joskus, moikata ja hymyillä ja toivottavasti silloinkin muistat ja tiedät, miten tärkeä olit, miten kiitollinen olen aina, miten sisälläni läikähti ja miten maailman ihanimmin hymyilit. Haluan aina muistaa sut.
Mielialani niin ailahteleva. Eilen vihasin, tänään taas rakastan. Ei kai tällaista kukaan jaksa. Silti haluan olla kanssasi, upota ihmeellisiin silmiisi. Nuku hyvin <3
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se mies on murheissaan ja pahoillaan mutta ei saa umpisolmua yksin auki.
Ei varmasti, jos ei edes yritä.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että tästä olisi voinut tulla jotain enemmän. Kurja juttu, että niin ei tainnut käydä. Jutellaan, kun nähdään. Toivon, että olen väärässä.
Tämä voisi olla minulle. Jos tarkoitat eilistä niin ympärillä oli liikaa ihmisiä, jotka tarkkailevat. Älä luovuta yhden jäätymisen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se mies on murheissaan ja pahoillaan mutta ei saa umpisolmua yksin auki.
Ei varmasti, jos ei edes yritä.
On se yrittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Mielialani niin ailahteleva. Eilen vihasin, tänään taas rakastan. Ei kai tällaista kukaan jaksa. Silti haluan olla kanssasi, upota ihmeellisiin silmiisi. Nuku hyvin <3
En itse ainakaan haluaisi rinnalleni tunne-elämältään noin epävakaata persoonaa kuin sä. Hyi. Ongelmasäkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse ainakaan haluaisi rinnalleni tunne-elämältään noin epävakaata persoonaa kuin sä. Hyi. Ongelmasäkki.
Ketä kaipaat?
Sun kaikista satuttavista sanoista huolimatta uskon, että oot pohjimmiltas lämmin ihminen. Suloinen päältä ja kultainen sisältä. Mutta sä et kuulu mulle ja mun on pakko lopullisesti irrottaa näistä ajatuksista ja kaikesta tästä. Ei romanttista rakkautta saa jakaa, eikä mun tarvitse enää paeta todellisuutta. Mun lähimmäiset ansaitsee mut kokonaan. Tää olkoon mun viimeinen kirjoitus tänne. Nyt oon valmis, nyt mä pystyn siihen.
Teit sitten hassun provon minusta......