Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Olet kateellinen 87 milj. lottovoitosta...... :I Keksi jotain muuta ajateltavaa! :)
Vierailija kirjoitti:
Kauhea halipula tuli taas ♡
Halaus turrille! <3
Säkin hymyilit suoraan mun sydämeen. Oon toivoton romantikko ja siksi luen näitä viestejä. Voi voi.
Olet ilmeisesti viimein saanut sen tytön jonka halusitkin, onnea!
Hän vaikuttaa varsin sopivalta sinulle; ulkoisesti vaatimattoman ja kiltin näköinen, mutta henkisesti sopivasti todellisuudesta irrallaan ja avoin persoona, jonka kanssa voitte varmasti olla henkisesti läheisiä ja pyöriä New Age-tyyppisessä hengellisyydessä toisianne ruokkien.
Hyväsydämiseltä ja hiukan hölmöltä ihmiseltä vaikuttaa myös, mikä on sinun kannaltasi positiivista ja helppoa (ei ainakaan räävi egoasi, vaan päinvastoin luultavasti salvaa ja vahvistaa sitä).
Varmasti sulle just paras ja tärkeintä tietysti, että sulle halutuin.
Kumma kyllä, mulla on tosi tyyni olo.
Jotenkin sellanen, että no niin, se oli sitten siinä - viimeinen naula arkkuun on konkreettisesti lyöty paikallensa.
Tiedostan, että se tyttö on paaaljon paljon parempi sulle kuin minä ikinä.
Ja että mun tunteet ja halut oli tosi itsekkäitä, eikä ollenkaan realistisia.
Anteeksi siitä, olin varmaan aika ahdistava.
Nauttikaa elämästä ja toisistanne, teille tulee varmasti sellanen upea ja lämmin lifetime journey.:)
Vierailija kirjoitti:
Oli hauska jutella. <3 Nyt stringit jalassa touhuamaan. ;)[/quot
Mustat. .?
Unohdetaan nyt tuo hurjaa kateutta aiheuttava 87 miljoonan voittopotti! Sen sijaan hiplataan ja maistellaan herkullisia pääsiäismunia, nyt kun on vielä pääsiäinen! <3
Hassua pääsiäistä kaikille! ;)
Jos haluat nähdä tänään samoissa porukoissa, siihen löytyisi helposti tilaisuus.
Touhutaan nyt muuta välillä. Käy vaikka ulkoilemassa, tekee hyvää mielelle ja pepulle. ;)
Nyt on aika päästää sinusta irti.. Ehkä vielä näemme jos niin oli tarkoitus.
Tosi kova ikävä sinua! Kaipaan sinua syliini. Olet erityinen ja rakas minulle <3
Aika monta ylänuolta....hmm :)
Huomenta muruseni miten on pääsiäinen mennyt? <3
Vierailija kirjoitti:
Huomenta muruseni miten on pääsiäinen mennyt? <3
Huomenta kulta! Hyvin on mennyt levätessä töistä ja nauttien vapaista. Suukkoja!
En saa sua mielestäni, en vain mitenkään saa. Oon vain niin lohduttoman ihastunut suhun. Eikä asiaa ainakaan yhtään lieventänyt ne pitkät katseet muutama päivä sitten. Tuntuu, että välillämme olisi jotakin suurempaa. Jotakin tarkoituksellista. Itse olen parisuhteessa, joka on tullut aikalailla tiensä päähän. En näe siinä tulevaisuutta. Miten ihmeessä voisin kertoa sinulle tunteeni, kun tiedät minun olevan suhteessa?
??