Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Luulin, että tästä olisi voinut tulla jotain enemmän. Kurja juttu, että niin ei tainnut käydä. Jutellaan, kun nähdään. Toivon, että olen väärässä.
En ymmärrä taas yhtään mitään mistään. Että valehtelet minulle ja muutenkin tuntuu, että olen sinulle melko yhdentekevä. Kiitos vaan, asiat voi sanoa myös suoraan.
Hemmetin hyvää pääsiäistä vaan sullekin.
Vierailija kirjoitti:
Elämä mennyt sellaiseksi idiootin välttelyksi ettei tosikaan :(
Ikävä aikaa jolloin sai mennä ja tehdä ilman pelkoa että yks tietty idiootti väijyy jossain kytiksellä hyökkii heti iholle.
Täällä on ollut tänään niin ikävä meininki, että lähetän teille yhden halauksen. Oikein sellaisen jättirutistuksen. Parempaa fiilistä kaikille! 🌞
Kulta hyvää yötä <3
Olet minulle rakas ja tärkeä. Kaipaan sinua niin kovin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä mennyt sellaiseksi idiootin välttelyksi ettei tosikaan :(
Ikävä aikaa jolloin sai mennä ja tehdä ilman pelkoa että yks tietty idiootti väijyy jossain kytiksellä hyökkii heti iholle.
No mitä se sinä täällä teet jos koitat jotain "idioottia" vältellä?! Pitäiskö katsoa peiliin ja hankkia oma elämä, siinä järjestyksessä. 😁 Ihan vaan sivusta tämä kommentti.
Mä oon lähes päässyt irti koko tästä palstasta. Tulit vain mieleeni kun näin sut eilen liikennevaloissa punaisessa autossas. Hyvää pääsiäistä 🐇🐣
Vierailija kirjoitti:
Huomenta turri! <3
Huomenta ja hyvää pääsiäistä turri :)
Ihanalle salarakkaalleni terveisiä! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta turri! <3
Huomenta ja hyvää pääsiäistä turri :)
Kiitos! :3
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että tästä olisi voinut tulla jotain enemmän. Kurja juttu, että niin ei tainnut käydä. Jutellaan, kun nähdään. Toivon, että olen väärässä.
Miksi näin? Miten asiat nyt kurjempaan suuntaan kääntyivät.
Turhaan olen sättinyt itseäni riippuvuudesta tähän ketjuun. Tämä ketjuhan toimii nimittäin loppupeleissä sittenkin hyvänä ihastumisen tunteen karkoittajana. Täältä kun lukee kaikki negatiiviset viestit ja ajattelee että ne on häneltä, niin kylläpä vain hän alkaa tuntua ärsyttävältä, ilkeältä, kierolta, pahantahtoiselta ja vaikka millä tavoin inhottavalta ihmiseltä. Ihan puistattaa. Varmaan irvistän vihaisesti seuraavan kerran kun nähdään tai näytän keskaria.
Vierailija kirjoitti:
Turhaan olen sättinyt itseäni riippuvuudesta tähän ketjuun. Tämä ketjuhan toimii nimittäin loppupeleissä sittenkin hyvänä ihastumisen tunteen karkoittajana. Täältä kun lukee kaikki negatiiviset viestit ja ajattelee että ne on häneltä, niin kylläpä vain hän alkaa tuntua ärsyttävältä, ilkeältä, kierolta, pahantahtoiselta ja vaikka millä tavoin inhottavalta ihmiseltä. Ihan puistattaa. Varmaan irvistän vihaisesti seuraavan kerran kun nähdään tai näytän keskaria.
Me itse mietimme mitä olemme toiselle aiheuttaneet ja yritämme etsiä reaktioita sen mukaan miten oletamme että toinen toimii. Voisit miettiä mitä on tapahtunut että hän olisi sinua kohtaan negatiivinen?
Vierailija kirjoitti:
Täysin syytön hän siihen on oikeasti. Etkö pysty käsittelemään asiaa aikuismaisemmin?
Ehkä se mies on murheissaan ja pahoillaan mutta ei saa umpisolmua yksin auki.
Oot mielessäni.