Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
.
Kommentit (3565)
Vierailija kirjoitti:
Turhaan olen sättinyt itseäni riippuvuudesta tähän ketjuun. Tämä ketjuhan toimii nimittäin loppupeleissä sittenkin hyvänä ihastumisen tunteen karkoittajana. Täältä kun lukee kaikki negatiiviset viestit ja ajattelee että ne on häneltä, niin kylläpä vain hän alkaa tuntua ärsyttävältä, ilkeältä, kierolta, pahantahtoiselta ja vaikka millä tavoin inhottavalta ihmiseltä. Ihan puistattaa. Varmaan irvistän vihaisesti seuraavan kerran kun nähdään tai näytän keskaria.
No älä nyt kuitenkaan tosissaan tuohon usko!
Vaikka ihan hyvä tunteiden karkoitusmetodi tää voikin olla, niin tiedosta se sellaisena äläkä mee mitään irvisteleen sille.
Tosin sille ei aina mitään voi, jos irvistys on vaan tahdonvastainen reaktio omien mietelmien tuloksena, mutta älä nyt ainakaan tälle palstalle niitä mietelmiäsi perusta.:D
Oishan se nyt aika nolookin inhota jotain tyyppiä, koska vauvapalsta.
"Luin sellasta vauvapalstan kaipausketjua ja aattelin, että jos kaikki ilkeät viestit siellä onkin sulta niin tässä nyt sitten inhon vallassa illistelen..." xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että tästä olisi voinut tulla jotain enemmän. Kurja juttu, että niin ei tainnut käydä. Jutellaan, kun nähdään. Toivon, että olen väärässä.
Miksi näin? Miten asiat nyt kurjempaan suuntaan kääntyivät.
Totaalinen jäätyminen tai yritys ignooraamalla tehdä selväksi, ettei ole edellytyksiä jatkoon, en tiedä. Oli sitten kummasta tahansa kysymys, lopputulos on aika sama. Ikävä fiilis anyway.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että tästä olisi voinut tulla jotain enemmän. Kurja juttu, että niin ei tainnut käydä. Jutellaan, kun nähdään. Toivon, että olen väärässä.
Totaalinen jäätyminen tai yritys ignooraamalla tehdä selväksi, ettei ole edellytyksiä jatkoon, en tiedä. Oli sitten kummasta tahansa kysymys, lopputulos on aika sama. Ikävä fiilis anyway.
Totta. Kurjaa menettää kaikki ne tunteet ja haaveet tulevasta, jotka ovat jo olemassa. Jaksamista sulle :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Kurjaa menettää kaikki ne tunteet ja haaveet tulevasta, jotka ovat jo olemassa. Jaksamista sulle :)
Kiitos. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan olen sättinyt itseäni riippuvuudesta tähän ketjuun. Tämä ketjuhan toimii nimittäin loppupeleissä sittenkin hyvänä ihastumisen tunteen karkoittajana. Täältä kun lukee kaikki negatiiviset viestit ja ajattelee että ne on häneltä, niin kylläpä vain hän alkaa tuntua ärsyttävältä, ilkeältä, kierolta, pahantahtoiselta ja vaikka millä tavoin inhottavalta ihmiseltä. Ihan puistattaa. Varmaan irvistän vihaisesti seuraavan kerran kun nähdään tai näytän keskaria.
Täysin syytön hän siihen on oikeasti. Etkö pysty käsittelemään asiaa aikuismaisemmin?
No enhän minä nyt tosissaan ollut tietenkään, teitä ketjulaisia vähän herättelin. Aika negatiivinen meno nimittäin nykyään täällä ja ihastuminen tuntuu muuttuneen vihaksi. Tottakai minun kuva ihmisistä muodostuu todellisuuden pohjalta eikä sen pohjalta mitä he on ehkä mahdollisesti saattaneet kirjoitella anonyymina nettiin.
Toukka taas poistelee näköjään viestejä ihan urakalla. Kaiken mikä ei häntä miellytä. Epäreilua muita kirjoittajia kohtaan.
Timo... kaipaan ja rakastan sinua... vaikka ollaan molemmat tahoillamme varattuja, niin odotan taas sitä hetkeä, kun pääsen koskettamaan sinua... <3
Laitoin pääsiäisen kunniaksi kynsilakkaa. :D Viime kerta oli yli vuosi sitten. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka ihan hyvä tunteiden karkoitusmetodi tää voikin olla, niin tiedosta se sellaisena äläkä mee mitään irvisteleen sille.
Tosin sille ei aina mitään voi, jos irvistys on vaan tahdonvastainen reaktio omien mietelmien tuloksena, mutta älä nyt ainakaan tälle palstalle niitä mietelmiäsi perusta.:DOishan se nyt aika nolookin inhota jotain tyyppiä, koska vauvapalsta.
"Luin sellasta vauvapalstan kaipausketjua ja aattelin, että jos kaikki ilkeät viestit siellä onkin sulta niin tässä nyt sitten inhon vallassa illistelen..." xD
Eihän täällä näy kasvojen ilmeet! Se minkä toinen on kirjoittanut mietteliäänä/surullisena on toisen mielestä vihan vallassa kirjoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sääntö tässä maailmassa.
Itsevarmat ja suorat, jopa röyhkeät ihmiset jyrää muut, kävelee yli ja saa mitä haluaa.Rakkaudessa etenkin.
Ne, jotka on itsevarmoja, puhuu auliisti ja jopa ylisanoin tunteistaan, kirjoittaa julkisesti Facebookiin ym. kanaville jotain rakkausrunoja ja tunteitaan, valmiina kävelemään yli ja tekemään ns. kaikkensa, jopa taistelemaan saadakseen kohteensa "itselleen".
Niin ne myös saa, lähes aina.Sitten on ne (me), jotka uskaltaa hädin tuskin kirjoittaa tunteitaan edes tänne ja sekin on vaikeaa, alkaa vaan helposti vollottaan ihan kaikesta asiaan liittyvästä ja on vaan todella nössö.
On valmiina juoksemaan piiloon ja tekemään kaikkensa lähinnä suojatakseen itsensä, eikä lähtisi ikinä minkäänlaiseen taisteluun tunteistaan.
Se tuntuu niin pyhältä, ettei voisi taistella tai tehdäkään sen eteen mitään, ettei vaan likaa sitä ja tee siitä rumaa.
Niin ne (me) ei saa, juuri ikinä.Miksi pitäisi toitottaa ympäri maailmaa rakkaudesta tai tunteista? Voisin minäkin huudella että rakastan esim. Matthew Mcgonaheyta tai Roope Salmista tai laittaa naapurin pojalle lapun postiluukusta, ja sitten ihmetellä kun mitään ei tapahdu. "Ei se varmaan sitten rakastanu mua takasin." Miksi pitäisi huudella tuuleen ja "tuhlata" tunteitaan, jos mitään ei tule tapahtumaan. Onhan niitäkin jotka huutelevat rakastavansa todella paljon vaniljajätskiä mutta todellisuudessa kiertävät sitten aina jätskialtaan ja menevät suklaahyllylle.
Itselleni on ainakin ollut aina vaikeaa pitää ihastumisen tunteita siltä henkilöltä piilossa. Ja toisaalta on ollut mukavaa saada tietää, jos joku on ollut kiinnostunut musta, olkoot vaikka varattukin. Eihän sille asialle tarvitse silti tehdä mitään. Miksi niin monet kokee toisen avoimen ihastumisen niin ahdistavaksi?
Ahdistavaa? Ei. Raskasta? Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin sille ei aina mitään voi, jos irvistys on vaan tahdonvastainen reaktio omien mietelmien tuloksena, mutta älä nyt ainakaan tälle palstalle niitä mietelmiäsi perusta.:DOishan se nyt aika nolookin inhota jotain tyyppiä, koska vauvapalsta.
"Luin sellasta vauvapalstan kaipausketjua ja aattelin, että jos kaikki ilkeät viestit siellä onkin sulta niin tässä nyt sitten inhon vallassa illistelen..." xDEihän täällä näy kasvojen ilmeet! Se minkä toinen on kirjoittanut mietteliäänä/surullisena on toisen mielestä vihan vallassa kirjoitettu.
Totta.
Mulle usein suututaan netissä ja joskus joku nettituttu on hämmästynyt sitten livenä, että ethän sä ookaan ollenkaan vakava ja vihainen.
Mulla on vaan keskustelupalstoilla usein aika asiallinen tyyli kirjoittaa, aiheesta riippuen pyrin pysymään faktoissa, en käytä hirveästi hymiöitä jne.
Netissä pitäis kirjottaa aina ja kaiken perään jotain "Mut kukin tyylillään toki en kettää tuomitse ja meitä on moneen junaan sanoin vaan mielipiteeni! :) ;P x) =)"-tyyppistä, ettei suututtaisi ketään.
Ajattelin sinua ajaessani, jokainen kilometri suuntaan, jossa olit ennen satutti niin järjettömän paljon. Ikävä.
Tämäkin viesti katoaa kuitenkin kohta mutta tiedäthän sinä minun tunteeni? En niitä voi sinulle sanoa, mutta täytyyhän sinun tietää?! Anteeksi jos loukkasin sinua.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä taas yhtään mitään mistään. Että valehtelet minulle ja muutenkin tuntuu, että olen sinulle melko yhdentekevä. Kiitos vaan, asiat voi sanoa myös suoraan.
Ja sä avaudut tästä täällä?
Oot varmaan kuullut joltain käärmeeltä juoruja tai pahaa puhetta? Niitä on hyvä uskoa. 👌
Ajauduin taas haaveilemaan susta. Tiedän, että ainakin joskus sinäkin haaveilit minusta. Et ehkä enää, mutta mun kohdalla tää ei ole vielä ohi. N->M
Mitä tähän nyt laittaisi? Tunnistakaa harhanne, päästäkää niistä lempeästi irti ja hyvästelkää ne hymyssä suin?
Tietysti, jos on mokaillut hullunkiilto silmissä, prosessista tulee vaivalloisempaa. Sekin on vain ihan luonnollista. 😇