Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
.
Kommentit (3565)
Vierailija kirjoitti:
Olet ilmeisesti viimein saanut sen tytön jonka halusitkin, onnea!
Hän vaikuttaa varsin sopivalta sinulle; ulkoisesti vaatimattoman ja kiltin näköinen, mutta henkisesti sopivasti todellisuudesta irrallaan ja avoin persoona, jonka kanssa voitte varmasti olla henkisesti läheisiä ja pyöriä New Age-tyyppisessä hengellisyydessä toisianne ruokkien.
Hyväsydämiseltä ja hiukan hölmöltä ihmiseltä vaikuttaa myös, mikä on sinun kannaltasi positiivista ja helppoa (ei ainakaan räävi egoasi, vaan päinvastoin luultavasti salvaa ja vahvistaa sitä).
Varmasti sulle just paras ja tärkeintä tietysti, että sulle halutuin.Kumma kyllä, mulla on tosi tyyni olo.
Jotenkin sellanen, että no niin, se oli sitten siinä - viimeinen naula arkkuun on konkreettisesti lyöty paikallensa.
Tiedostan, että se tyttö on paaaljon paljon parempi sulle kuin minä ikinä.
Ja että mun tunteet ja halut oli tosi itsekkäitä, eikä ollenkaan realistisia.
Anteeksi siitä, olin varmaan aika ahdistava.Nauttikaa elämästä ja toisistanne, teille tulee varmasti sellanen upea ja lämmin lifetime journey.:)
Ihan samanlaista minäkin toivottelen eräälle huuhaa energioihin haksahtaneelle miehelle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ilmeisesti viimein saanut sen tytön jonka halusitkin, onnea!
Hän vaikuttaa varsin sopivalta sinulle; ulkoisesti vaatimattoman ja kiltin näköinen, mutta henkisesti sopivasti todellisuudesta irrallaan ja avoin persoona, jonka kanssa voitte varmasti olla henkisesti läheisiä ja pyöriä New Age-tyyppisessä hengellisyydessä toisianne ruokkien.
Hyväsydämiseltä ja hiukan hölmöltä ihmiseltä vaikuttaa myös, mikä on sinun kannaltasi positiivista ja helppoa (ei ainakaan räävi egoasi, vaan päinvastoin luultavasti salvaa ja vahvistaa sitä).
Varmasti sulle just paras ja tärkeintä tietysti, että sulle halutuin.Kumma kyllä, mulla on tosi tyyni olo.
Jotenkin sellanen, että no niin, se oli sitten siinä - viimeinen naula arkkuun on konkreettisesti lyöty paikallensa.
Tiedostan, että se tyttö on paaaljon paljon parempi sulle kuin minä ikinä.
Ja että mun tunteet ja halut oli tosi itsekkäitä, eikä ollenkaan realistisia.
Anteeksi siitä, olin varmaan aika ahdistava.Nauttikaa elämästä ja toisistanne, teille tulee varmasti sellanen upea ja lämmin lifetime journey.:)
Ihan samanlaista minäkin toivottelen eräälle huuhaa energioihin haksahtaneelle miehelle!
Mä en pidä huuhaana, enkä ylipäätään mitään mikä tuo yksilölle sitä mitä hän hakee ja tarvitsee, kunhan ketään ei satuteta.
Enkä ajattele minkään olevan "huuhaa-energiaa", on vain energiaa.
Kaikki on energiaa.
Eli en pidä minään halveksuttavana hömppänä (toivottavasti alkup. viestistäni ei sellaista kuvaa saanut!), toteutuksessa vain on eroja ja toteutuksella teet myös kategorisointia.
Kyse ei siis välttämättä ole edes opillisista eroista (ainakaan merkittävistä sellaisista), vaan käytännöstä.
Sehän siinä on, kun sitä energiaa ei näe, tai helposti tunnista. Ihminen tyytyy pitämään hömppänä sitä, mikä on itselle vierasta.
"Kaikki on energiaa", kyllä. 😏
Se on vieläpä ikuista. 👿
Vierailija kirjoitti:
Sehän siinä on, kun sitä energiaa ei näe, tai helposti tunnista. Ihminen tyytyy pitämään hömppänä sitä, mikä on itselle vierasta.
Se on vieläpä ikuista. 👿
Miksi vihainen piru loppuun?
Inhottaako sua jotenkin se ikuisuus vai mitä?:D
Vierailija kirjoitti:
En saa sua mielestäni, en vain mitenkään saa. Oon vain niin lohduttoman ihastunut suhun. Eikä asiaa ainakaan yhtään lieventänyt ne pitkät katseet muutama päivä sitten. Tuntuu, että välillämme olisi jotakin suurempaa. Jotakin tarkoituksellista. Itse olen parisuhteessa, joka on tullut aikalailla tiensä päähän. En näe siinä tulevaisuutta. Miten ihmeessä voisin kertoa sinulle tunteeni, kun tiedät minun olevan suhteessa?
Mitä olet jutellut tämän ihastuksesi kanssa? Jos hän tuntee samoin sinua kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vieläpä ikuista. 👿
Miksi vihainen piru loppuun?
Inhottaako sua jotenkin se ikuisuus vai mitä?:D
Minusta se oli humoristinen ja pääsiäishenkinen naseva lopetus. 😊
Vierailija kirjoitti:
Nyt on aika päästää sinusta irti.. Ehkä vielä näemme jos niin oli tarkoitus.
Päästinkö jo irti ennen sinua? Se jää sulle arvoitukseksi niin kuin sun tunteet jäi mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on aika päästää sinusta irti.. Ehkä vielä näemme jos niin oli tarkoitus.
Päästinkö jo irti ennen sinua? Se jää sulle arvoitukseksi niin kuin sun tunteet jäi mulle.
Tajusin valitettavasti liian myöhään kuinka paljon tunnen sinua kohtaan ja kuinka upeaa seuraa sinä olit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa sua mielestäni, en vain mitenkään saa. Oon vain niin lohduttoman ihastunut suhun. Eikä asiaa ainakaan yhtään lieventänyt ne pitkät katseet muutama päivä sitten. Tuntuu, että välillämme olisi jotakin suurempaa. Jotakin tarkoituksellista. Itse olen parisuhteessa, joka on tullut aikalailla tiensä päähän. En näe siinä tulevaisuutta. Miten ihmeessä voisin kertoa sinulle tunteeni, kun tiedät minun olevan suhteessa?
Mitä olet jutellut tämän ihastuksesi kanssa? Jos hän tuntee samoin sinua kohtaan?
No viime aikoina oon päässyt harmillisen vähän edes keskusteluetäisyydelle. :/
Vierailija kirjoitti:
Hän on kyllä voinut sanattomasti aistia tunteesi, mutta toisesta tykkääminen on kuitenkin ihan eri asia kuin halu muuttaa elämänsä suuntaa. Vain sinä tiedät, mitä haluat elämälläsi tehdä, ja ei sitä oikein pysty muuten toiselle viestimään kuin kertomalla sen suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat nähdä tänään samoissa porukoissa, siihen löytyisi helposti tilaisuus.
Olisit pistänyt viestiä tai soittanut! 😋
Haluaisin tutustua suhun paremmin. Tajuta että tää "ihastuminen"on vain jotain, mikä on tapahtunut mun omassa päässä. Jotain mille oon vaan antanut liikaa tilaa mun ajatuksissa.
Sitten tää vatvominen loppuisi, ja voisin taas elää täysillä mun perheen kanssa.
Mutta enhän mä voi mitenkään lähestyä sua tässä "tilassa" missä kaikki mun tunteet voi lukea avoimesti kasvoilta.
Miks mä ajattelen sua vieläkin? Sun piti olla vaan yks kivannäköinen mies samassa hotellissa. Silmänruokaa siinä auringon lomassa.
vilkkusilmäselle pinkeissä sortseissa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tutustua suhun paremmin. Tajuta että tää "ihastuminen"on vain jotain, mikä on tapahtunut mun omassa päässä. Jotain mille oon vaan antanut liikaa tilaa mun ajatuksissa.
Sitten tää vatvominen loppuisi, ja voisin taas elää täysillä mun perheen kanssa.
Mutta enhän mä voi mitenkään lähestyä sua tässä "tilassa" missä kaikki mun tunteet voi lukea avoimesti kasvoilta.
Entäs jos vaan eläisit täysillä sun perheen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Huomenta muruseni miten on pääsiäinen mennyt? <3
Mämmäillen :)
Vierailija kirjoitti:
Sama tunne täälläkin!
Vierailija kirjoitti:
Nähdään kesällä. :)
Ehdottomasti, jos tunnistan kengänkärjistä...
Sähköpostissa oli viesti. Tänään treffeille! Vaude.. olin aivan innoissaan. Oli mainos. . :))