Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Lainaa tätä viestiä (tärkeää, ettei sekoitu) ja kirjoita viimeinen viesti meidän kahden välisestä viestiketjusta whatsappissa.
Jotain meni rikki, kun kerroit tunteistasi tai lähinnä niiden epäselvyydestä. Olen surullinen, mutta esitän reipasta. En haluaisi luopua sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisin vain kuulla sun äänen, livenä taikka sitten ihan vaan puhelimessa.
Puhelimella voi soittaa.
Niin voi, mutta en ole hänelle ikinä soittanut, niin jännittää.
Onko hän soittanut sulle?
Ei, kun hänellä ei ole mun numeroa. Sain kyllä numeron häneltä itseltään, mutta en oo kehdannut vielä laittaa viestiä tai soittaa.
Mä tiesin sen aina. Tiesin mutten tiennyt, aavistin siis.
Ja nyt mä vaan itken ku mietin, millaseen ihmiseen tuhlasin mun tunteita VUODEN ajan.
Ja kokoajan mun takaraivossa kävi ajatus, et se on huijari.
Ja se oli.
Ihan vitun hirveää. Tää pahensi kaikki mun jutut ja defenssit ja kaikki varmaan potenssiin miljoona.
Hyuo mua oksettaa, pakko soittaa isälle tai jolleki. Yäk :(((((
Yäk
Hyi en mä voi olla olemassa hyi
Haluan olla vaan aina lapsi ja pois hyi
Hyi
Tää kertoo taas kaiken. Minusta ja koko maailmasta. Hyi mä en halua olla täällä
Vierailija kirjoitti:
"Voitto" on lopulta täysin tyhjää. Loppujen lopuksi se, joka pysyy hyvänä ihmisenä antautumatta pikkumaisiin tunnepeleihin, kerää parempaa karmaa.
Mihinköhän kategoriaan kuuluu luovutusvoitto tämän "gurun" mielestä? Kun tajuaa että toinen ei ikikuunapäivänä tule asiaa milläänlailla edistämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Voitto" on lopulta täysin tyhjää. Loppujen lopuksi se, joka pysyy hyvänä ihmisenä antautumatta pikkumaisiin tunnepeleihin, kerää parempaa karmaa.
Mihinköhän kategoriaan kuuluu luovutusvoitto tämän "gurun" mielestä? Kun tajuaa että toinen ei ikikuunapäivänä tule asiaa milläänlailla edistämään.
Ei välttämättä tulekaan, mutta se on yks ja sama yksittäiselle idiootille. Ikävät ja manipuloivat ihmiset viihtyvät keskenään ja aidot ja hyvät ihmiset löytävät toisensa. Ja en mä pitäis itsestäni jos tietäisin itse lähteneeni moiseen paskaan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä tulekaan, mutta se on yks ja sama yksittäiselle idiootille. Ikävät ja manipuloivat ihmiset viihtyvät keskenään ja aidot ja hyvät ihmiset löytävät toisensa. Ja en mä pitäis itsestäni jos tietäisin itse lähteneeni moiseen paskaan mukaan.
Välillä noin, mutta toisaalta aidot ja hyvät ihmiset vetää myös puoleensa sellasia "tyhjiä", tavallaan pahoja ihmisiä.
Riippuu miten asian ajattelee, "paha" voi olla vaan nuori sielu ja ei jossain määrin ainakaan voi olemiselleen mitään, ei aidosti ymmärrä tekojensa seurauksia.
Ja tuollaiset ihmiset usein hakeutuvat päinvastaiseen seuraan, koska haluavat alitajuisesti "imeä" heistä sitä jotain, mitä itsellään ei ole.
Tavallaan hirveää, tavallaan tapa "kehittyä".
Mä en usko, että kovin moni meistä säästyy "paskan mukaan lähtemiseltä", ei me aina voida edes sille mitään.
Ja joskus joku oikeasti ansaitsee sen, ei kukaan tule antamaan sulle jotain papukaijamerkkiä siitä, kun olit ah niin wiisas etkä lähtenyt "mukaan", kostanut ymv.
Ja kun koet tarpeeksi paskaa, ei sillä ole enää väliä. Ymmärrät sen, ettei jollain "olen tuollaisen yläpuolella"-asenteella ole paskankaan merkitystä.
Tämä lähtee jo lapsuudesta, kiusaajille on hedelmällisempää laittaa luu kurkkuun kuin antaa olla ja yrittää selittää puolustamattomuuttaan "yläpuolelle" asettumisella.
Toinen poski tulee kääntää vain, kun se on hyödyllistä, eli ei juuri koskaan (harva meistä joutuu esim. siepatuksi, jolloin on järkevää totella kiltisti sieppaajaa ja kääntää toinenkin poski, jotta mahdollisuudet vapautumiselle olisivat paremmat).
Tunnen ihmisiä jotka pitävät itseään aitoina ja hyvinä, vaikka ovat todellisuudessa ikäviä ja manipuloivia. Persoonallisuushäiriöitä on niin monenlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä noin, mutta toisaalta aidot ja hyvät ihmiset vetää myös puoleensa sellasia "tyhjiä", tavallaan pahoja ihmisiä.
Riippuu miten asian ajattelee, "paha" voi olla vaan nuori sielu ja ei jossain määrin ainakaan voi olemiselleen mitään, ei aidosti ymmärrä tekojensa seurauksia.Ja tuollaiset ihmiset usein hakeutuvat päinvastaiseen seuraan, koska haluavat alitajuisesti "imeä" heistä sitä jotain, mitä itsellään ei ole.
Tavallaan hirveää, tavallaan tapa "kehittyä".Mä en usko, että kovin moni meistä säästyy "paskan mukaan lähtemiseltä", ei me aina voida edes sille mitään.
Ja joskus joku oikeasti ansaitsee sen, ei kukaan tule antamaan sulle jotain papukaijamerkkiä siitä, kun olit ah niin wiisas etkä lähtenyt "mukaan", kostanut ymv.
Ja kun koet tarpeeksi paskaa, ei sillä ole enää väliä. Ymmärrät sen, ettei jollain "olen tuollaisen yläpuolella"-asenteella ole paskankaan merkitystä.
Tämä lähtee jo lapsuudesta, kiusaajille on hedelmällisempää laittaa luu kurkkuun kuin antaa olla ja yrittää selittää puolustamattomuuttaan "yläpuolelle" asettumisella.
Toinen poski tulee kääntää vain, kun se on hyödyllistä, eli ei juuri koskaan (harva meistä joutuu esim. siepatuksi, jolloin on järkevää totella kiltisti sieppaajaa ja kääntää toinenkin poski, jotta mahdollisuudet vapautumiselle olisivat paremmat).
Papukaijamerkit ja marttyyrin kruunut on aivan turhia eikä niitä tässä haetakaan. Uskotko, jos sanon, että mun kaveripiirissä kukaan ei kuseta eikä manipuloi? Eikä siihen pääse sellaiset joka tätä harjoittaa. Kukaan ei ole täydellinen, mutta parantumattomat mulkut jää elämästä heti. Toisen posken voi kääntää aina jos ego kestää.
Ja kyllä meistä ystävällisistäkin moni on sanavalmis ja saisi tarvittaessa argumentoitua itsensä kukkulan kuninkaaksi, jos se vaan olisi vaivan arvoista. Itse "reagoin" idiotismiin lähtemällä tilanteesta sanaakaan sanomatta. Mun ei tarvitse osallistua typeryyksiin.
Draamaa saa televisiosta jos sitä kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen ihmisiä jotka pitävät itseään aitoina ja hyvinä, vaikka ovat todellisuudessa ikäviä ja manipuloivia. Persoonallisuushäiriöitä on niin monenlaisia.
Totta, sellaisiakin on paljon.
Niinkuin myös katsantokantoja.
Harva ihminen näyttäytyy kaikille samassa valossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miten asian ajattelee, "paha" voi olla vaan nuori sielu ja ei jossain määrin ainakaan voi olemiselleen mitään, ei aidosti ymmärrä tekojensa seurauksia.Ja tuollaiset ihmiset usein hakeutuvat päinvastaiseen seuraan, koska haluavat alitajuisesti "imeä" heistä sitä jotain, mitä itsellään ei ole.
Tavallaan hirveää, tavallaan tapa "kehittyä".Mä en usko, että kovin moni meistä säästyy "paskan mukaan lähtemiseltä", ei me aina voida edes sille mitään.
Toinen poski tulee kääntää vain, kun se on hyödyllistä, eli ei juuri koskaan (harva meistä joutuu esim. siepatuksi, jolloin on järkevää totella kiltisti sieppaajaa ja kääntää toinenkin poski, jotta mahdollisuudet vapautumiselle olisivat paremmat).Papukaijamerkit ja marttyyrin kruunut on aivan turhia eikä niitä tässä haetakaan. Uskotko, jos sanon, että mun kaveripiirissä kukaan ei kuseta eikä manipuloi? Eikä siihen pääse sellaiset joka tätä harjoittaa. Kukaan ei ole täydellinen, mutta parantumattomat mulkut jää elämästä heti. Toisen posken voi kääntää aina jos ego kestää.
Ja kyllä meistä ystävällisistäkin moni on sanavalmis ja saisi tarvittaessa argumentoitua itsensä kukkulan kuninkaaksi, jos se vaan olisi vaivan arvoista. Itse "reagoin" idiotismiin lähtemällä tilanteesta sanaakaan sanomatta. Mun ei tarvitse osallistua typeryyksiin.
Draamaa saa televisiosta jos sitä kaipaa.
Tottakai uskon, ei munkaan kaveripiirissä kusettavia mulkkuja ole.:D
Joskus sellaisiin vaan törmää muualla elämässään, eikä kyseiset ominaisuudet aina tule kovin nopeasti esille.
Mutta hienoa tietysti sinun kannaltasi, jos ja kun kykenet olemaan aina viisas ja egosi on panssaria.
Itse en anna painoarvoa egolleni, elän vain läpi sen kaiken mitä minuus tuntee.
Uskon, että se on kohdallani tarpeen.
Näin susta viime yönä unta. Paikalla oli lähes koko jengi:)