Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Voitto" on lopulta täysin tyhjää. Loppujen lopuksi se, joka pysyy hyvänä ihmisenä antautumatta pikkumaisiin tunnepeleihin, kerää parempaa karmaa.
Mihinköhän kategoriaan kuuluu luovutusvoitto tämän "gurun" mielestä? Kun tajuaa että toinen ei ikikuunapäivänä tule asiaa milläänlailla edistämään.
Ei välttämättä tulekaan, mutta se on yks ja sama yksittäiselle idiootille. Ikävät ja manipuloivat ihmiset viihtyvät keskenään ja aidot ja hyvät ihmiset löytävät toisensa. Ja en mä pitäis itsestäni jos tietäisin itse lähteneeni moiseen paskaan mukaan.
Välillä noin, mutta toisaalta aidot ja hyvät ihmiset vetää myös puoleensa sellasia "tyhjiä", tavallaan pahoja ihmisiä.
Riippuu miten asian ajattelee, "paha" voi olla vaan nuori sielu ja ei jossain määrin ainakaan voi olemiselleen mitään, ei aidosti ymmärrä tekojensa seurauksia.Ja tuollaiset ihmiset usein hakeutuvat päinvastaiseen seuraan, koska haluavat alitajuisesti "imeä" heistä sitä jotain, mitä itsellään ei ole.
Tavallaan hirveää, tavallaan tapa "kehittyä".Mä en usko, että kovin moni meistä säästyy "paskan mukaan lähtemiseltä", ei me aina voida edes sille mitään.
Ja joskus joku oikeasti ansaitsee sen, ei kukaan tule antamaan sulle jotain papukaijamerkkiä siitä, kun olit ah niin wiisas etkä lähtenyt "mukaan", kostanut ymv.
Ja kun koet tarpeeksi paskaa, ei sillä ole enää väliä. Ymmärrät sen, ettei jollain "olen tuollaisen yläpuolella"-asenteella ole paskankaan merkitystä.
Tämä lähtee jo lapsuudesta, kiusaajille on hedelmällisempää laittaa luu kurkkuun kuin antaa olla ja yrittää selittää puolustamattomuuttaan "yläpuolelle" asettumisella.
Toinen poski tulee kääntää vain, kun se on hyödyllistä, eli ei juuri koskaan (harva meistä joutuu esim. siepatuksi, jolloin on järkevää totella kiltisti sieppaajaa ja kääntää toinenkin poski, jotta mahdollisuudet vapautumiselle olisivat paremmat).Papukaijamerkit ja marttyyrin kruunut on aivan turhia eikä niitä tässä haetakaan. Uskotko, jos sanon, että mun kaveripiirissä kukaan ei kuseta eikä manipuloi? Eikä siihen pääse sellaiset joka tätä harjoittaa. Kukaan ei ole täydellinen, mutta parantumattomat mulkut jää elämästä heti. Toisen posken voi kääntää aina jos ego kestää.
Ja kyllä meistä ystävällisistäkin moni on sanavalmis ja saisi tarvittaessa argumentoitua itsensä kukkulan kuninkaaksi, jos se vaan olisi vaivan arvoista. Itse "reagoin" idiotismiin lähtemällä tilanteesta sanaakaan sanomatta. Mun ei tarvitse osallistua typeryyksiin.
Draamaa saa televisiosta jos sitä kaipaa.
Tottakai uskon, ei munkaan kaveripiirissä kusettavia mulkkuja ole.:D
Joskus sellaisiin vaan törmää muualla elämässään, eikä kyseiset ominaisuudet aina tule kovin nopeasti esille.Mutta hienoa tietysti sinun kannaltasi, jos ja kun kykenet olemaan aina viisas ja egosi on panssaria.
Itse en anna painoarvoa egolleni, elän vain läpi sen kaiken mitä minuus tuntee.
Uskon, että se on kohdallani tarpeen.Fool me once, shame on you; fool me twice, shame on me ja tätä rataa.
Ketjun mukaisesti terkut kaivatulle: Jos pelaat, hyvästi. Muussa tapauksessa tuu mun luo niin vien sut piiloon ja suutelen sua.
Elämä on peli. Perhe ja ystävät on se elämän "aitoussektori", sen ulkopuolella on enemmän tai vähemmän "pelaamista", hyöty-haittasuhteen mukaan toimimista.
Mun isä sanoi mulle kun olin teini, että perheelle mä oon kaikki ja rakkaus, muulle maailmalle lähinnä lihapala.
Minusta se oli harvinaisen hyvin sanottu, niin se vaan menee.
Hyvin mä olen kolmekymppiseksi asti selvinnyt pelaamatta. Ja ei, en ole todellakaan mikään kynnysmatto. Musta näkee, etten pelkää eikä mua voi hallita, joten kusettajat eivät edes vaivaudu.
Paskanjauhantaa. Bullshittii. Liibalaabaa.
Missä terveiset??
Vierailija kirjoitti:
Missä terveiset??
Niin, missä sun terveiset??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä terveiset??
Niin, missä sun terveiset??
Tää oli teille terveiset :*
Vierailija kirjoitti:
Hyvin mä olen kolmekymppiseksi asti selvinnyt pelaamatta. Ja ei, en ole todellakaan mikään kynnysmatto. Musta näkee, etten pelkää eikä mua voi hallita, joten kusettajat eivät edes vaivaudu.
Tämäkin riippuu katsantokannasta.
Useimmat meistä kyllä jossain määrin "pelaa" läpi elämänsä.
Esimerkkinä vaikkapa työhaastattelu.
Siellä sanotaan ne asiat, joita oletetaan haastattelijan haluavan kuulla ja jätetään tietoisesti kertomatta ne asiat, joita hänen ei oleteta haluavan kuulla.
Sama mekanismi pätee monissa muissakin tilanteissa, mutta ei (yleensä) perheen ja sydänystävien kanssa.
Myös miehen ja naisen tavatessa toisensa ja ollessaan vaikkapa jonkinlaisessa "romanssissa", toimitaan usein näin.
Eikö vain?
Syy, miksi etenkään perheen kanssa ei "pelata" on ilmeinen: tiedät, etteivät he hylkää koskaan.
Vaikka tekisit mitä ja olisit miten perseestä, perhe rakastaa eikä käännä selkää ikinä.
Uskon, että on olemassa myös ihmisiä jotka eivät ikinä, koskaan eivätkä missään tilanteessa pelaa, vaan ovat aina aitoja välittämättä siitä, miten kyseisessä tilanteessa olisi hyödyllisintä toimia.
Heitä kutsutaan autisteiksi.
Ja pahoittelut kun kaunis ketju kärsii "liibalaabapaskasta", mutta täällä lienee sallittua keskustella tällaisistakin asioista muiden kirjoittajien kanssa?
Liippaahan nuo hyvin läheltä tämän ketjun aihetta kuitenkin.
Ylipäätään ihmiselämässä on hyvä tiedostaa, kuinka toimii ja muut toimivat.
On älyllisesti epärehellistä väittää, etteikö me haluta hyötyä - ja etteikö muut halua hyötyä meistä.
Se ei poista sitä, etteikö oltaisi MYÖS hyviä toisillemme.:)
Hani sieltä (oikeasta) Porvoosta, laita mulle seksiviesti. On vähän tylsää! :)
Vierailija kirjoitti:
Haluatko oksennuspussukan
En tarvi, kiitos vain.:D
Oon ihan fine nyt, se menee vaiheittain.
Ensin märisin ja olin jossain paniikkikohtauksen omaisessa tilassa pari tuntia, puhuin isän ja veljen ja ystävän kans ja draamailin.
Rauhotuin, pistin tutulle ja turvalliselle lohtukullille viestiä, aloin siivoaan ja siivosin koko kämpän, puistelin kaikki matotki jne.
Nyt kattelen lentolippuja ja suunnittelen elämää, tanssin ja laulan.
Ja oon todella ylpeä itsestäni, koska oon selkeästi kehittynyt tosi paljon.:D
Aiemmin olisin tällasessa tilanteessa ottanu Amy Winehouse-vaihteen päälle, lähteny sekavana scorettaan, tarjoillu hulluna kaikille pubeissa, maksanu jolleki luusereille et ne kostaa, tuhlannu satoja euroja parissa päivässä, pitäny koko lähipiiriä pelossa ja halunnu kuolla.:D
Joskus sain ihan järjettömän kohtauksen jo siitä, kun piti lähteä yhden ihmisen kanssa yhteen paikkaan enkä ollu kattonu kamoja valmiiksi ja halusin yhden tietyn asun, joka ei ollu silloin siellä.
Se ihminen yritti ehdotella muita vaihtoehtoja, mutta raivostuin ja sit se lähti (kello kävi ja tottakai se lähti eikä jättänyt menemättä sen takia, etten mä näyttäny siltä ku oisin sillä hetkellä halunnut), raivosin ja huusin sille perään kaikkia typeriä alatyylisiä rivouksia.
Sit menin ja hajotin kaikki lasi- ja kristalliesineet mitä löysin (ne ei ollu mun ja niitä oli yks kaappi ihan täynnä), heittelin niitä pitkin lattioita niin kauan et varmasti meni rikki, hain keittiöstä veitsen, vedin ranteet auki ja rojahdin verisenä sinne lasi- ja kristallimereen uliseen.
Siellä mä verisenä ulisin vielä silloinki, kun se ihminen tuli takaisin.
Ja nyt, tattadaaaaaaa, olen aikuistunut ilmeisesti aika paljon ja kehittänyt mun erittäin matalaa pettymyksensietokykyä ja impulssikontrollia!
Keskityn nykyisin tällaisissa tilanteissa "puhumaan" itselleni niinkuin puhuisin parhaalle ystävälle ja tarkkailen itseäni "ulkopuolelta", mutta samalla sallin tunteita ja annan niiden valua lävitseni.
En jää jumittaan niihin tai vaivu itsesääliin.
Eli nyt on oikeastaan tosi hyvä olo, kun oon niin ylpeä itsestäni.:)
Niin tuosta kristalli-/lasisekoamisesta siis näkee, miten hirveä tilanne on ollut joskus ja kuinka paljon sieltä on tultu eteenpäin.
Suurin kiitos kuuluu läheisilleni, jotka on olleet aina tukena ja auttaneet käytännön asioissa niin, että olen voinut ja voin vetäytyä pitkiksikin ajoiksi ylhäiseen yksityisyyteeni mietiskelemään ja meditoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Peloittavaa
Minusta lähinnä lohdullista, kuinka paljon ihminen voi eri osa-alueitaan kehittää.
Mitä terveisiä sinulla mies on minulle? Odotan.
Ei toinna liian kauan odotella hih
Vierailija kirjoitti:
Ei toinna liian kauan odotella hih
Pikatoimitus 😊
Mulla ei ole sulle enää mitään sanottavaa, takki on tyhjä.
Vierailija kirjoitti:
No tuo ol hyvä :)
Nii olikin 😊
Fool me once, shame on you; fool me twice, shame on me ja tätä rataa.
Ketjun mukaisesti terkut kaivatulle: Jos pelaat, hyvästi. Muussa tapauksessa tuu mun luo niin vien sut piiloon ja suutelen sua.