Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Mä luen kaikki kivat viestit toivoen että se olisit sinä ja yritän miettiä sanoisitko sä sen saman asian niin. Sit luen kaikki ilkeät viestit peläten että se oot sinä ja yritän miettiä sanoisitko sä saman asian niin. Oon löytänyt "sulta" kivoja ja ilkeitä viestejä. Ja jos pitää arvata kummat täällä on sulta, niin ehkä sit ne ilkeät :(
Kyllä pärjätään, kyllä pärjätään, kyllä varmasti pärjätään. Risto tuli ja Risto meni. T, Nelli Nuudelipää
Vierailija kirjoitti:
Nyt mulla tuli taas ikävä. Tunteet heittelee.
Mun koko keho aina sillee kipinöi ja menee kylmiä väreitä, kun mietin sua joko alhoisasti tai haaveillen.Tajusin taas sen, ettei sua voi korvata.
Tulit ja ampaisit suoraan keulille.
Voin olla toisen kanssa, ja mietin vaan sua.
Miten semmosen ihmisen voi muka korvata?
❤️
Tuskin luet tätä palstaa mutta ajattelen kaiken aikaa, E: tä.
T: E
Vierailija kirjoitti:
vitun idiootti etkö ymmärrä et mä rakastan sua
Ihana
Laita tuo suoraan henkilölle itselleen.
Vierailija kirjoitti:
vitun idiootti etkö ymmärrä et mä rakastan sua
?? Ootko mies vai naine?
Vierailija kirjoitti:
Mä luen kaikki kivat viestit toivoen että se olisit sinä ja yritän miettiä sanoisitko sä sen saman asian niin. Sit luen kaikki ilkeät viestit peläten että se oot sinä ja yritän miettiä sanoisitko sä saman asian niin. Oon löytänyt "sulta" kivoja ja ilkeitä viestejä. Ja jos pitää arvata kummat täällä on sulta, niin ehkä sit ne ilkeät :(
Mä en kirjoittaisi sille mun kaivatulle mitään ilkeätä, vaikka mun tuntemukset ei nyt ihan "katossa" olekaan.
Voihan Pee... Toiveita on, mutta alan olla liian väsynyt tilanteeseen. Eihän mitään voi tapahtuakaan, jos ei vietä oikeasti aikaa kahdestaan.
Jos haluat tavata vielä niin viestit on siis keksitty.
Toisaalta on aika arvoton olo, kun miettii että on sellainen ihminen josta muut kokee että sen tunteilla voi leikkiä
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat tavata vielä niin viestit on siis keksitty.
Ja siis kelle tämä nyt sitten meni? Niin ja jos esim. mulle, niin on kyllä melko epätodennäköistä on että otan enää yhteyttä, kun en ole saanut sulta mitään vastakaikua.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta on aika arvoton olo, kun miettii että on sellainen ihminen josta muut kokee että sen tunteilla voi leikkiä
Mua suunnatomasti vituttaa sunkaltaiset vatipäät, jotka kuvittelee, että jos aletaan suhteeseen, se on kuolemaan asti kestävä suhde voi jumalautsi!
Se toinen on varmaan tullut katumapäälle kun on hoksinu mimmonen pälliaivo SÄ olet, sehän on vain oikeus jokaisella etsiä rinnalleen ihminen jonka kans synkkaa tosi hyvin.Ei se ole sen toisen vika, ettet sä ollutkaan se oikea sille toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisin vain kuulla sun äänen, livenä taikka sitten ihan vaan puhelimessa.
Puhelimella voi soittaa.
Niin voi, mutta en ole hänelle ikinä soittanut, niin jännittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua suunnatomasti vituttaa sunkaltaiset vatipäät, jotka kuvittelee, että jos aletaan suhteeseen, se on kuolemaan asti kestävä suhde voi jumalautsi!
Se toinen on varmaan tullut katumapäälle kun on hoksinu mimmonen pälliaivo SÄ olet, sehän on vain oikeus jokaisella etsiä rinnalleen ihminen jonka kans synkkaa tosi hyvin.Ei se ole sen toisen vika, ettet sä ollutkaan se oikea sille toiselle.
Ei tässä ollut kyse suhteesta, vaan siitä että se toinen näytteli ihastunutta: tuijotteli usein loputtoman pitkään silmiin, loi flirttailevia katseita päästä varpaisiin ja takaisin yms. jatkuvasti kaikkea vastaavaa, niin että ihastuin siihen ihan täysin. Ja sitten kun tunnustin ihastumisen, niin hän paljastikin ettei hänellä koskaan mitään tunteita ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä ollut kyse suhteesta, vaan siitä että se toinen näytteli ihastunutta: tuijotteli usein loputtoman pitkään silmiin, loi flirttailevia katseita päästä varpaisiin ja takaisin yms. jatkuvasti kaikkea vastaavaa, niin että ihastuin siihen ihan täysin. Ja sitten kun tunnustin ihastumisen, niin hän paljastikin ettei hänellä koskaan mitään tunteita ole ollut.
:( Kerroitko siis ihan livenä oikeassa elämässä irl hänelle, (siis ettei pelkästään täällä, ajatuksissa, unissa tms)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tahtoisin vain kuulla sun äänen, livenä taikka sitten ihan vaan puhelimessa.
Puhelimella voi soittaa.
Niin voi, mutta en ole hänelle ikinä soittanut, niin jännittää.
Onko hän soittanut sulle?
Yrittäisitkö vastata siihen puhimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:( Kerroitko siis ihan livenä oikeassa elämässä irl hänelle, (siis ettei pelkästään täällä, ajatuksissa, unissa tms)?
Kyllä livenä.
Puhelimella voi soittaa.