Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle

Vierailija
03.03.2017 |

.

Kommentit (3565)

Vierailija
221/3565 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mulla tuli taas ikävä. Tunteet heittelee.

Mun koko keho aina sillee kipinöi ja menee kylmiä väreitä, kun mietin sua joko alhoisasti tai haaveillen.

Tajusin taas sen, ettei sua voi korvata.

Tulit ja ampaisit suoraan keulille.

Voin olla toisen kanssa, ja mietin vaan sua.

Miten semmosen ihmisen voi muka korvata?

Vierailija
222/3565 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni varoitti minua. Olisi kyllä pitänyt kuunnella häntä. Hän oli oikeassa.

Mistä hän varoitti sinua, vai kenestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/3565 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon miettiny sulle mielessäni täydellisen naisen, millanen sopis sulle.

Ulkoisesti vaalea, blondit kiiltävät hartioille ulottuvat hiukset, söpö ja ehkä vähän ujo hymy, noin 165cm pitkä ja vähän persevä.

Käyttää tyköistuvaa villakangastakkia ja jotain hempeän väristä, paksua kaulahuivia.

Kesällä se laittaa napapaidan ja minishortsit, jalkaan Converset.

Kihartaa usein hiuksensa ja jos ei, niin laittaa ne reippaalle ponnarille tai nutturalle. Korvissa yhdet pienet helmet tai muut napit.

Suurehko laukku kyynärässä (sinä voisit pitää siitä toisesta kyynärästä).

Luonteeltaan kiltti, hento ääni ja hihittelee suht. paljon.

Empaattinen ja herkkä, tykkää shoppailla ja käydä tyttöjen kanssa viinittelemässä.

Ei tykkää juurikaan seksistä, mutta hipsuttelee paljon ja tykkää istua sohvalla sylikkäin katsomassa leffaa ja syömässä sipsejä ja juuri leivottuja mokkaruutuja.

Lukee Torey Haydenia, Tommy Tabermania ja Cosmopolitan-lehteä.

Työskentelee sairaanhoitajana, lastentarhanopettajana tai sosionomina.

Tykkää pienistä koirista ja omistaa pari sellaista (esim. Venäjän toy).

Haluaa kirkkohäät kesällä, ja joskus kolmenkympin tienoilla pari lasta.

On säyseä, siveä ja kiltti.

Ei kovin älykäs tai sivistynyt, mutta kiltteys ja empatia kompensoi ja omaa kuitenkin sen verran sosiaalista pelisilmää (tai epävarman luonteen), ettei möläyttele mitään tyhmiä ja tietämättömiä juttuja "ihmisten ilmoilla".

Ei muutenkaan keskustele kauheasti, enempi nyökkäilee ja hihittelee käsi suun edessä. Kynsissä on pinkkiä kynsilakkaa, sormissa maksimissaan yksi tai kaksi sormusta.

Haluaa matkustaa alkusyksystä viikoksi Kreikkaan, Espanjaan tai Turkkiin.

Tammikuussa ehkä Thaimaaseen, jos työt antaa myöten.

Ei suutu ikinä. Ei romahda koskaan.

Mököttää joskus, mutta leppyy kun vie sen raflaan tai ostaa sille uuden Michael Kors- tai Guess-laukun.

Hankalassa tilanteessa lähtee lenkille ja kuuntelee siellä Antti Tuiskun "Hiihdän"-biisiä.

Eli täysin päinvastainen kuin minä.:D

Laita Tinder laulamaan!

Mä uskon, että tollasen kanssa sulla sujuis hyvin.

Tarkoitat varmaan Mokkapaloja?

Virallisesti mokkaruudut, toki mokkapalatkin ok.

Eikä ole erisnimi!!!

Huooooooh (miksi minulta kysellään tyhmiä)[/quote

Kokkina olen oppinut että ruuat kirjoitetaan isolla alkukirjaimella.

Ja ne ovat Mokkapaloja.

Vierailija
224/3565 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin vain kuulla sun äänen, livenä taikka sitten ihan vaan puhelimessa.

Vierailija
225/3565 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin viimein tänään että sinähän koko ajan vain leikit mun tunteilla ja ihastumisella. Olit vain ihan sairaan hyvä näyttelemään. Tän oivalluksen jälkeen on toki helpompi päästää viimein irti, mutta hyvin raskasta se tulee silti olemaan. Oon liian herkkis ja mun sydän särkyy liian helposti ja otan sen liian raskaasti.

Vierailija
226/3565 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusin viimein tänään että sinähän koko ajan vain leikit mun tunteilla ja ihastumisella. Olit vain ihan sairaan hyvä näyttelemään. Tän oivalluksen jälkeen on toki helpompi päästää viimein irti, mutta hyvin raskasta se tulee silti olemaan. Oon liian herkkis ja mun sydän särkyy liian helposti ja otan sen liian raskaasti.

Ei varmaan ollut mulle koska mä olen aina live and let it die.

Vierailija
227/3565 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkari,piru vie. Pyörit mielessä. Sot,sot.. vaihdanpa kanavaa!

Vierailija
228/3565 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä moinen oivallus kumpusi?

Mulle kävi samalla tavalla, tajusin tilanteen kun mies kerta toisensa jälkeen ignoorasi viestini ja lopulta ihan totaalisesti (esti).

En siis mitenkään viikko- tai kuukausitolkulla pommittanut, tai muutenkaan mielestäni ahdistellut.

En laittanut edes kuukausittain yhtään viestiä.

Lopulta toki raivostuin.

Toivottavasti sulle ei käynyt samoin, tai jopa saman miehen kanssa.D:

Toi mun tyyppi ainakin vaikutti siltä, että harrastaa kyseistä toimintaa ihan systemaattisesti.

Saa jotain kicksejä vallan tunteesta, ei siis mitään ihastuksellisia tunteita todellisuudessa ollenkaan.

Noi tollaset luuserit vois vaan ilmiantaa itsensä hyvissäajoin. Tosin silloinhan ne ei sais sitä vallan tunnetta.

Helvetin säälittävää, hankkia toisten tunne-elämän kustannuksella egolle pönkitystä.

Halveksuttavaa suorastaan.

Vierailija
229/3565 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan on, mutta oon omasta mielestä kyllä aika huono näyttelemään

Vierailija
230/3565 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi tietää mitä ajattelet. Mut luulisin että naurat ja ilkut mulle. Sitähän oot tehnyt aiemminkin.

Vierailija
231/3565 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.

Vierailija
232/3565 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitun idiootti etkö ymmärrä et mä rakastan sua

Vierailija
233/3565 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama se sille enää on, pointti on tullut jo harvinaisen selväksi ja elämää jatkettava.

Real life Jesus aisti taas jälleen kerran mun pahan olon ja soitti sopivaan saumaan, se tulee hoitaan ja kaikki on sitten taas hetkeksi hyvin.

Onneksi on olemassa tommonen real life Jesus, muuten ois aika kylmä maailma.

Vierailija
234/3565 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo parviäly vai mikä hel*etin kierto, kun saa teidät lampaat kierroksille? Sotkette vain pikkarinne tohkeissanne, niin ja muuta ei sitten tapahdukaan. 😂

Vierailija
235/3565 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon taas miettiny sua ihan liikaa... pää räjähtää... haluun sut takas, olit eka ihminen johon oikeesti rakastuin ja sitten erottiin ja unohdin sut mut nyt on taas vanhat tunteet noussu pintaan ja en pysty oleen sun kanssa missään kun samaan aikaan oon semmonen ihastunut hymyilevä punasteleva ja semmonen että voisin alkaa itkeen minä hetkenä tahansa... meijän pitää oikeesti puhuu, tää ei voi todellakaan jatkua näin tai en oikeesti kohta enää kestä....

Vierailija
236/3565 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon. Sait valloitettua valloittamattoman. Sulle ei kannata tunnustaa tunteita. Et tunnusta takaisin (jos niitä on) ja myhäilet itsekses "voittajana". No sitä sinä jo olet, joten nauti vielä kun tätä riittää. Olet yhä mun ajatuksissa non stop, mutta sävy on muuttunut ja muuttuu. Friend zonelle tuskin sua saan koskaan, mutta susta tulee merkityksettömämpi kuin ennen tai nyt. Harmittaa koko tää 💩. Opin, enkä enää päästä itseäni tähän tilaan.

Miksi?

Miksi mitä? Päästä itseäni tähän tilaan? Siksi, koska mun oma oikea elämä (ja pää) menee sekaisin ja energiaa valuu hukkaan aivan käsittämättömän paljon.

Ei ku miksi kävi noin? Voitko oppia siitä jotain muutakin kuin tuhoon tuomitun asenteen, ettet ihastuisi enää koskaan?

Katsos kun olen varattu. Eli päin vastoin ihastuminen ulkopuoliseen on tuhoon tuomittua.

Mutta virkistää.

Vierailija
237/3565 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

All time -kymppiin meni meitsillä tuo rakkauden tunnustus. Kivan rouheeta ja vielä sillain hyvällä tavalla. 😂

Vierailija
238/3565 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olenkin juu, always ja nyttenkin :)

Vierailija
239/3565 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä moinen oivallus kumpusi?

Mulle kävi samalla tavalla, tajusin tilanteen kun mies kerta toisensa jälkeen ignoorasi viestini ja lopulta ihan totaalisesti (esti).

En siis mitenkään viikko- tai kuukausitolkulla pommittanut, tai muutenkaan mielestäni ahdistellut.

En laittanut edes kuukausittain yhtään viestiä.

Lopulta toki raivostuin.

Toivottavasti sulle ei käynyt samoin, tai jopa saman miehen kanssa.D:

Toi mun tyyppi ainakin vaikutti siltä, että harrastaa kyseistä toimintaa ihan systemaattisesti.

Saa jotain kicksejä vallan tunteesta, ei siis mitään ihastuksellisia tunteita todellisuudessa ollenkaan.

Noi tollaset luuserit vois vaan ilmiantaa itsensä hyvissäajoin. Tosin silloinhan ne ei sais sitä vallan tunnetta.

Helvetin säälittävää, hankkia toisten tunne-elämän kustannuksella egolle pönkitystä.

Halveksuttavaa suorastaan.

Ei ole kyseessä sama mies, kun mun tapauksessa kyseessä on nainen. Olen itsekin nainen. Sen takia se ajatus sillä toisella sitten varmaan lähtikin vähän leikkiä.

Vierailija
240/3565 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus UNOHTUI pilkkakommenttiin viittasin..

Ketju on lukittu.