Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle

Vierailija
03.03.2017 |

.

Kommentit (3565)

Vierailija
201/3565 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu kun entisen firman sivuilla mainostetaan Suomi 100 ja tukea vähävaraisille lapsiperheille. Potkuja kuitenkin on annettu äideille.

Vierailija
202/3565 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onkin, en kiellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/3565 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi enää odotella että siirryt niistä sun miljoonista sanoista tekoihin. En vaan voi. Mun on jatkettava eteenpäin.

Ja kyllä, odotin että olisit juossut perään.

Hyvästi.

Annoitko sä mitään merkkejä että olit kiinnostunut?

Vierailija
204/3565 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kommentointikiellossa... pe da ri a kan suhteen :D

Vierailija
205/3565 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni lapsi kulkee elokuvamaisessa maailmassa häpeän käsilaukku mukanaan. Hän on piirroshahmo todellisessa maailmassa. Hänet on piirretty ja väritetty, täynnä suttuisia kynänjälkiä, eikä hän tiedä miksi. Häpeän lapsi ei ole itse piirtänyt itseään, ei värittänyt itse omia värejään eikä sutannut yli omaa kuvaansa.

Käsilaukku ei ole lapsen oma, se on hänen käteensä laitettu, hänen kannettavakseen annettu. Lapsi ei tiedä mitä siellä on, hän tietää vain sen, että sitä ei voi heittää pois, sillä sillä keinolla piirroshahmo ei muutu osaksi elävää elokuvaa.

Hän avaa käsilaukun, ja heittää tavaran kerrallaan pois. Yksikään niistä ei ole hänen omansa. Lapsi on liian pieni tekemään itseään koskevia päätöksiä.

Vierailija
206/3565 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan höpöä. Täytyykin laittaa seksiviesti yhdelle tummalle pörröpäälle, heh! Vituttaa ainainen märisemisenne.

Tuutko antaan sitä taivaallista suuseksiä, niinku aina ennenkin?

Vierailija
207/3565 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan höpöä. Täytyykin laittaa seksiviesti yhdelle tummalle pörröpäälle, heh! Vituttaa ainainen märisemisenne.

Mistä tiesit, että annan kiertoradalle ja monesti jopa galakseihin lähettävää suuseksiä? Sen piti olla salaisuus, höh!

Vierailija
208/3565 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiesit, että annan kiertoradalle ja monesti jopa galakseihin lähettävää suuseksiä? Sen piti olla salaisuus, höh!

Tunnistan tollaset yhdellä vilkaisulla.

Vierailija
209/3565 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai niin. Taito se on tuokin.

Vierailija
210/3565 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miettiny sulle mielessäni täydellisen naisen, millanen sopis sulle.

Ulkoisesti vaalea, blondit kiiltävät hartioille ulottuvat hiukset, söpö ja ehkä vähän ujo hymy, noin 165cm pitkä ja vähän persevä.

Käyttää tyköistuvaa villakangastakkia ja jotain hempeän väristä, paksua kaulahuivia.

Kesällä se laittaa napapaidan ja minishortsit, jalkaan Converset.

Kihartaa usein hiuksensa ja jos ei, niin laittaa ne reippaalle ponnarille tai nutturalle. Korvissa yhdet pienet helmet tai muut napit.

Suurehko laukku kyynärässä (sinä voisit pitää siitä toisesta kyynärästä).

Luonteeltaan kiltti, hento ääni ja hihittelee suht. paljon.

Empaattinen ja herkkä, tykkää shoppailla ja käydä tyttöjen kanssa viinittelemässä.

Ei tykkää juurikaan seksistä, mutta hipsuttelee paljon ja tykkää istua sohvalla sylikkäin katsomassa leffaa ja syömässä sipsejä ja juuri leivottuja mokkaruutuja.

Lukee Torey Haydenia, Tommy Tabermania ja Cosmopolitan-lehteä.

Työskentelee sairaanhoitajana, lastentarhanopettajana tai sosionomina.

Tykkää pienistä koirista ja omistaa pari sellaista (esim. Venäjän toy).

Haluaa kirkkohäät kesällä, ja joskus kolmenkympin tienoilla pari lasta.

On säyseä, siveä ja kiltti.

Ei kovin älykäs tai sivistynyt, mutta kiltteys ja empatia kompensoi ja omaa kuitenkin sen verran sosiaalista pelisilmää (tai epävarman luonteen), ettei möläyttele mitään tyhmiä ja tietämättömiä juttuja "ihmisten ilmoilla".

Ei muutenkaan keskustele kauheasti, enempi nyökkäilee ja hihittelee käsi suun edessä. Kynsissä on pinkkiä kynsilakkaa, sormissa maksimissaan yksi tai kaksi sormusta.

Haluaa matkustaa alkusyksystä viikoksi Kreikkaan, Espanjaan tai Turkkiin.

Tammikuussa ehkä Thaimaaseen, jos työt antaa myöten.

Ei suutu ikinä. Ei romahda koskaan.

Mököttää joskus, mutta leppyy kun vie sen raflaan tai ostaa sille uuden Michael Kors- tai Guess-laukun.

Hankalassa tilanteessa lähtee lenkille ja kuuntelee siellä Antti Tuiskun "Hiihdän"-biisiä.

Eli täysin päinvastainen kuin minä.:D

Laita Tinder laulamaan!

Mä uskon, että tollasen kanssa sulla sujuis hyvin.

Vierailija
211/3565 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai niin. Taito se on tuokin.

Eipä tuu pettymyksiä, toisilta naisilta kuulee välillä aika hc-tarinoita.

Vierailija
212/3565 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton sä osaat ;DDDDD 

Vierailija
213/3565 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkoisesti vaalea, blondit kiiltävät hartioille ulottuvat hiukset, söpö ja ehkä vähän ujo hymy, noin 165cm pitkä ja vähän persevä.

Käyttää tyköistuvaa villakangastakkia ja jotain hempeän väristä, paksua kaulahuivia.

Kihartaa usein hiuksensa ja jos ei, niin laittaa ne reippaalle ponnarille tai nutturalle. Korvissa yhdet pienet helmet tai muut napit.

Empaattinen ja herkkä, tykkää shoppailla ja käydä tyttöjen kanssa viinittelemässä.

Ei tykkää juurikaan seksistä, mutta hipsuttelee paljon ja tykkää istua sohvalla sylikkäin katsomassa leffaa ja syömässä sipsejä ja juuri leivottuja mokkaruutuja.

Ei kovin älykäs tai sivistynyt, mutta kiltteys ja empatia kompensoi ja omaa kuitenkin sen verran sosiaalista pelisilmää (tai epävarman luonteen), ettei möläyttele mitään tyhmiä ja tietämättömiä juttuja "ihmisten ilmoilla".

Ei muutenkaan keskustele kauheasti, enempi nyökkäilee ja hihittelee käsi suun edessä. Kynsissä on pinkkiä kynsilakkaa, sormissa maksimissaan yksi tai kaksi sormusta.

Mököttää joskus, mutta leppyy kun vie sen raflaan tai ostaa sille uuden Michael Kors- tai Guess-laukun.

Hankalassa tilanteessa lähtee lenkille ja kuuntelee siellä Antti Tuiskun "Hiihdän"-biisiä.

Laita Tinder laulamaan!

Tarkoitat varmaan Mokkapaloja?

Vierailija
214/3565 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita Tinder laulamaan!

Tarkoitat varmaan Mokkapaloja?

Virallisesti mokkaruudut, toki mokkapalatkin ok.

Eikä ole erisnimi!!!

Huooooooh (miksi minulta kysellään tyhmiä)

Vierailija
215/3565 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ton sä osaat ;DDDDD 

Ja ssssä peukutat sun omia vviestejä ;D ;P xP

Kirjoitus_stylesi on suoraan ku jostain Irc-Galleriasta tai kuvake.netistä, ootko vetäny jonnebista viimeset seittemän vuotta?

Vierailija
216/3565 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kaipasin susta vain fiksua juttuseuraa, mutta ihastuin totaalisesti. Tästä oppineena en jatkossa puhu enää kenellekään vähänkään mielenkiintoiselle ihmiselle. Tällä tavoin säästän itseni jatkossa tältä murhenäytelmältä, jossa jaossa on aploodien sijaan vain surua ja ikävää. Niin ja mulla on sua edelleen kova ikävä.

Miehelle? Naiselle?

Tietenkin naiselle.

Jospa keskityt jatkossa vaan siihen omaan parisuhteesi, niin ei tarvitse palstoilla märistä ikävää ku muija ei lämpee varatulle miehelle.

Hyi, naiset. Ettehän te tuolleen kommentoi varatuille naisille, jotka ovat rakastuneetpakastuneet toiseen.

Vierailija
217/3565 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautinkinkin

Ahminjapsin

Vierailija
218/3565 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeskamandeera, täällä suositellaan naista ja härttinen sentään, kenelle ihmeelle? No mielikuvitusmiehelle tietenkin. Hitsi, syö omppua välillä! :-)

Vierailija
219/3565 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kaipasin susta vain fiksua juttuseuraa, mutta ihastuin totaalisesti. Tästä oppineena en jatkossa puhu enää kenellekään vähänkään mielenkiintoiselle ihmiselle. Tällä tavoin säästän itseni jatkossa tältä murhenäytelmältä, jossa jaossa on aploodien sijaan vain surua ja ikävää. Niin ja mulla on sua edelleen kova ikävä.

Miehelle? Naiselle?

Tietenkin naiselle.

Jospa keskityt jatkossa vaan siihen omaan parisuhteesi, niin ei tarvitse palstoilla märistä ikävää ku muija ei lämpee varatulle miehelle.

Hyi, naiset. Ettehän te tuolleen kommentoi varatuille naisille, jotka ovat rakastuneetpakastuneet toiseen.

No itseasiassa en tunne naisia, jotka olisivat rakastuneet toiseen mieheen.

Siis sillee läheisesti, että olisin puhunut semmosen naisen kanssa.

RAKASTUMINEN toiseen on valinta, niin naisilla kuin miehilläkin.

Perhosia voi olla vatsassa ja genitaaleissa tykyttää kuumottavasti vieraan seurassa, mutta siitä nyt on aika pitkä matka rakastumiseen - ja sillä matkalla yksilö tekee tietoisia valintoja.

Muutenkin, jos naisella on tarpeeksi hyvä mies, ei ole edes teoriassa mahdollista rakastua toiseen.

Hyvällä miehellä en sitten tarkoita pinnallisia asioita kuten työ, koulutus, taloudellinen tilanne jne.

Jos mies on naiselle kuten miehen kuuluu olla, ei varmasti lähde nainen muille laitumille seikkailemaan.

Miehillä toi voi olla vähän eri, en tiedä miten miehet rakastuu ja muutenkin asetelma on erilainen miehestä käsin katsoen (miestä ja naista ei tulisi tasapäistää, jos haluaa jotain kestävää).

Joka tapauksessa valintojen maailma.

Vierailija
220/3565 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sua... ja meitä... pitäis vaan päästää irti mutta tykkään susta edelleen.....

Ketju on lukittu.