Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Viimeks kun näin sua halasit mua eteisessä. Ihan viattomasti toki ja kohteliaisuudesta lähinnä. Mut mun elämä jämähti siihen hetkeen. Haluan lisää. Olit lämmin ja turvallinen. Täydellinen.
Mun sielu huutaa sua. Kuuletko?
Hei M. Tajusin, että oltiin molemmat rikkinäisiä ihmisiä koko se aika. Erilaisia vain. Jätin sut rumasti, mutten osannut muutenkaan. Halusin sut vaan pois. Oon usein miettinyt niitä hyviä yhteyden hetkiä, iloa, naurua, teinivuosia, ja ikävöinyt niin paljon. Muistan miltä teidän huuhteluaine tuoksui. Muistan miltä sun pitkät paksut hiukset tuntui. Sulla oli niin kauniit silmät, vaikka haukuit omiani. Nyt aikuisena olen tulkinnut nuo omituisuudet epävarmuudeksesi. Sä halusit olla mun ykköstyttö. Oli varmaan maailmaa musertavaa, kun mä aloin seurustella naisen kanssa. Tähänhän meiän tie suurin piirtein päättyikin.
Kaipaan sua kuitenkin. Toivottavasti sulla on ihana elämä.
"Voitto" on lopulta täysin tyhjää. Loppujen lopuksi se, joka pysyy hyvänä ihmisenä antautumatta pikkumaisiin tunnepeleihin, kerää parempaa karmaa.
Ei vittu joo, mä luovutan lopullisesti.
Ihan sama.
Parempi laittaa elämän laulu soimaan ja lopettaa tämmönen typerä ja ei-mihinkään perustuva emotionaalinen jähittäminen ja piinallinen ODOTTELU (eikä mikään välttämättä koskaan siltikään muutu, eli turhaan odottelisin).
En jaksa enää, anti olla.
Sua ei kiinnosta tarpeeksi ja mä oon hullu, siinä se.
Koitin soittaa sulle videopuhelun sillon yöllä mutta olit vissiin jo nukkumassa. Oisin halunnu näyttää sulle jotain;)
En voi enää odotella että siirryt niistä sun miljoonista sanoista tekoihin. En vaan voi. Mun on jatkettava eteenpäin.
Ja kyllä, odotin että olisit juossut perään.
Hyvästi.
En pysty juoksemaan nyt mutta silti varmaan ihan järkevästi tehty
Ihan höpöä. Täytyykin laittaa seksiviesti yhdelle tummalle pörröpäälle, heh! Vituttaa ainainen märisemisenne.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama.Parempi laittaa elämän laulu soimaan ja lopettaa tämmönen typerä ja ei-mihinkään perustuva emotionaalinen jähittäminen ja piinallinen ODOTTELU (eikä mikään välttämättä koskaan siltikään muutu, eli turhaan odottelisin).
En jaksa enää, anti olla.Sua ei kiinnosta tarpeeksi ja mä oon hullu, siinä se.
Se menee kyl niin että me molemmat ollaan hulluja ja siitä ei voi tulla kuin täyttä hulluutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama.Parempi laittaa elämän laulu soimaan ja lopettaa tämmönen typerä ja ei-mihinkään perustuva emotionaalinen jähittäminen ja piinallinen ODOTTELU (eikä mikään välttämättä koskaan siltikään muutu, eli turhaan odottelisin).
En jaksa enää, anti olla.Sua ei kiinnosta tarpeeksi ja mä oon hullu, siinä se.
Se menee kyl niin että me molemmat ollaan hulluja ja siitä ei voi tulla kuin täyttä hulluutta.
Ihan sama.
Hullun on parempi olla yksin, ei pilaa kenenkään toisen ihmisen elämää.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on tosi juttu
Mene sinä noine typerine huokailuinesi helvettiin täältä.
Ketään ei kiinnosta jonkun tuurijuopon älyvapaat, muutaman sanan "nasevat" (vitun tyhmät) kommentit joka toisen kirjoituksen perään.
"Hhhhjoooii....nnniii se varmaa"
"Jjjjooo"
"Totta..oe voe"
"Emmmiä ny kykkkkeneeeee"
"Rankka laaaaif jooooh"
"Parempi varmaa jjhhhoooo"
"Hhhhahh nnno nii"
Ei saatana, kirjottele vaikka propanolilla seinään nuita ja sytytä palamaan.
Nuii <3 äläkä sinä itke ja valita aina vittu
Vierailija kirjoitti:
Nuii <3 äläkä sinä itke ja valita aina vittu
No on mulla ainakin enemmän asiasisältöä kuin sulla.
Myhäilet itsekses voittajana oi kyllä vain ja nautinkinkin vaikkei kyllä ole edes mitään nautiskeltavaa