Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emma Kari muka huolissaan poikien pärjäämisestä

Vierailija
03.03.2017 |

http://www.emmakari.fi/meidan-on-pidettava-huolta-pojistamme/

Hesarissakin oli juttua. Huomaa taas että on vaalit tulossa.

Ironisinta tässä on, että Vihreät feministeineen ovat syypäitä tähän suomalaisten poikien ja miesten ahdinkoon. Halpaa äänien kalastelua kuntavaaleja varten. Hesarin artikkelissa onneksi paljastui mitä Emma Kari oikeasti ajattelee pojista. Niiltä pitää vaan vaatia enemmän ja piiskata (kuvainnollisesti) kovemmin koulutyöhön.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö, kannustus on se, mistä kaikki lähtee. Jos olet mies, niin millä tavalla sinä olet osallistunut poikiesi koulunkäyntiin? Kyseletkö kokeisiin, seuraatko, että läksyt on tehty, kannustatko, lohdutatko, kun koe on mennyt pieleen, käytkö vanhempainilloissa, valvotko, että lapsi menee kouluun? Vai oletko jättänyt kaiken tuon vaimosi kontolle?

Olen mies ja teen kaikkea tuota aktiivisesti. Paitsi noista vanhempainilloista en pidä kun siellä yleensä vaan jauhetaan turhanpäiväisistä asioista. Niihinkin olen välillä osallistunut.

-ap

Sun pojat sit varmaan pärjää. Kaikilla pojilla ei ole yhtä kannustavaa isää ja silti syyllistät naisia.

Tulit sitten kahdesti.

Toi toinen oli ohiksena, sorry. Mä en vaan jaksa näitä miehiä, jotka syyllistää muita yleensä naisia omista ongelmistaan. Ohiksena edelleen.

Eli ohiksena purat vihaa ja pahaa oloasi miehiin asianyhteydessä, joka on... no, oikeastaan aika tärkeä. Kun joku on huolissaan vammaisista niin käytkö siellä kanssa vittuilemassa että ovat vammaisia kun isä on luuseri. Tai jos joku kohtaa rasismia niin käyt ilkkumassa, että kannattiko panna neekeriä?

Kannattaisiko sinun hakea apua?

Vierailija
22/53 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö, kannustus on se, mistä kaikki lähtee. Jos olet mies, niin millä tavalla sinä olet osallistunut poikiesi koulunkäyntiin? Kyseletkö kokeisiin, seuraatko, että läksyt on tehty, kannustatko, lohdutatko, kun koe on mennyt pieleen, käytkö vanhempainilloissa, valvotko, että lapsi menee kouluun? Vai oletko jättänyt kaiken tuon vaimosi kontolle?

Eli mielesätsi nainen ei osaa kannustaa tai hoitaa poikia, vain mies pystyy tekemään sen. Avioeroissa ainakin poikapuoliset lapset tulisi siis määrät isänsä hoivaan koska muuten kyseessä on automaattinen heitteillejättö?

Viikko-viikko systeemi on yleisessä käytössä. Mitä ne miehet sillä viikollaan tekevät? ohis

Etkö todella tiedä vai yritätkö vihjata jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karilla on itsellään kaksi lasta, miksei hän muka voisi olla aidosi huolissaan myös poikalapsista?

Se on muuten kumma, että naiset havahtuu vasta näihin poikiin ja miehiin liittyviin ongelmiin vasta kun saavat itse lapsia ja näkevät omakohtaisesti miten asiat oikeasti on. Kertonee jotain naisten empatiakyvystä...?

Sulla on taito, teit niin tai näin, niin sulle ei kelpaa.

Vierailija
24/53 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mielesätsi nainen ei osaa kannustaa tai hoitaa poikia, vain mies pystyy tekemään sen. Avioeroissa ainakin poikapuoliset lapset tulisi siis määrät isänsä hoivaan koska muuten kyseessä on automaattinen heitteillejättö?

Viikko-viikko systeemi on yleisessä käytössä. Mitä ne miehet sillä viikollaan tekevät? ohis

Etkö todella tiedä vai yritätkö vihjata jotain?

En ole kärpäsenä katossa vaan toivon kommentteja iseiltä.

Vierailija
25/53 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää, että joku jolla on poikalapsia on samaan aikaan feministi. Eivätkö he näe yhteyttä feminismin ja miesten (ja miksei naistenkin) pahalla ololla? Vai eikö heitä vain kiinnosta?

En tiedä Karin lapsitilannetta mutta aika kovan linjan feministi hän ainakin on.

ööö, siis mitä helvettiä? Mulla on kolme poikaa, ja tasa-arvo on perheemme arvoista ykkönen. Kutsun itseäni feministiksi, tasa-arvon kannattajaksi.

Vierailija
26/53 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmalla on itsellään poika (vai kaksikin?). Miksi ei olisi huolissaan pojista?

Vierailija
27/53 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.emmakari.fi/meidan-on-pidettava-huolta-pojistamme/

Hesarissakin oli juttua. Huomaa taas että on vaalit tulossa.

Ironisinta tässä on, että Vihreät feministeineen ovat syypäitä tähän suomalaisten poikien ja miesten ahdinkoon. Halpaa äänien kalastelua kuntavaaleja varten. Hesarin artikkelissa onneksi paljastui mitä Emma Kari oikeasti ajattelee pojista. Niiltä pitää vaan vaatia enemmän ja piiskata (kuvainnollisesti) kovemmin koulutyöhön.

Emma Kari on huolissaan ainoastaan partalapsista.

Vierailija
28/53 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja teen kaikkea tuota aktiivisesti. Paitsi noista vanhempainilloista en pidä kun siellä yleensä vaan jauhetaan turhanpäiväisistä asioista. Niihinkin olen välillä osallistunut.

-ap

Sun pojat sit varmaan pärjää. Kaikilla pojilla ei ole yhtä kannustavaa isää ja silti syyllistät naisia.

Väittämäsi siis on, että äidillä ei ole mitään merkitystä poikien elämässä. Ainoa mikä ratkaisee on isä ja hänen tapansa toimia.

Miehen mallin antamisessa kyllä. Aika paljon miehissä on vastuuta kantamattomia yksilöitä miehenä ja isänä, kun taas nainen (äiti) hoitaa kaiken.

Vierailija
29/53 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan tuo on. Pojat tarvii kuria ja piiskausta. Nyt pojat saa alisuorittaa ja se kuitataan vaan sillä, että pojat on poikia. Samaa mantraa ei hoeta tytöille. Jos tyttö saa huonon koenumeron niin vika on tytössä itsessään, ei sukupuolessa kuten poikien kohdalla. Pojat lusmuilee, koska yhteiskunta sallii sen eikä siihen puututa. Ratkaisuksi ehdotellaan jopa vaatimustason laskemista, jolloin pojat näennäisesti pärjäis paremmin. Mikä on aivan älytön idea.

Luojan kiitos mun pojallani on ope joka ei lajittele lapsia sukupuolen mukaan vaan vaatii kaikilta saman. Ja sen huomaa pojan numeroista. Kun ei saa lusmuilla eikä sitä hyväksytä kotona eikä koulussa niin on pakko tehdä hommansa. Jolloin kokeetkin menee hyvin ja todistus on hyvä. Jos emme tekis noin niin tuo laiskuuteen taipuvainen poika jättäis läksyt tekemättä ja muutenkin lepsuilis sen minkä ehtis. Ja se näkyis hyvin pian kokeissa.

Vierailija
30/53 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Vihreitä haukutaan liian feministisiksi ja sitten kun kampanjoivat poikein puolesta niin sekin on huono juttu...? persulogiikkaa vai mitä ihmettä?

Vierailija
31/53 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla koulut käyneenä voisin ajatella että nämä "poikalapset" ovat olleet aina vähän huonompia kirjoittamaan ja lukemaan kuin "tyttölapset" ja nytkö tästä vasta huolestutaan. 

minä näkisin että suuntaus on parempaan, englantia osataan hyvin, tietotekniikka hallussa, räppi on tuonut runoudenkin muotiin ja harrypotterit lukemisen.

vaalihöpinää taas..

Vierailija
32/53 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Tulit sitten kahdesti.

Toi toinen oli ohiksena, sorry. Mä en vaan jaksa näitä miehiä, jotka syyllistää muita yleensä naisia omista ongelmistaan. Ohiksena edelleen.

Eli ohiksena purat vihaa ja pahaa oloasi miehiin asianyhteydessä, joka on... no, oikeastaan aika tärkeä. Kun joku on huolissaan vammaisista niin käytkö siellä kanssa vittuilemassa että ovat vammaisia kun isä on luuseri. Tai jos joku kohtaa rasismia niin käyt ilkkumassa, että kannattiko panna neekeriä?

Nyt voisin kyllä kysyä sulta "luitko aloituksen ihan ajatuksen kanssa"? Mutta antaa olla.

Vierailija
33/53 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä-Suomen ja Lapin pojilla menee heikosti koulussa. Ei toki kaikilla sielläkään. Kotona täytyy arvostaa koulua.

Vierailija
34/53 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Väittämäsi siis on, että äidillä ei ole mitään merkitystä poikien elämässä. Ainoa mikä ratkaisee on isä ja hänen tapansa toimia.

En ole tuo jolle vastasit, mutta missä siinä väitettiin ettei äidillä ole mitään merkitystä poikien elämässä? Kysyisin myös oletko koskaan kuullut sellaisista asioista kuin mallioppiminen, samaistuminen ja esikuva?

Vierailija
35/53 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää, että joku jolla on poikalapsia on samaan aikaan feministi. Eivätkö he näe yhteyttä feminismin ja miesten (ja miksei naistenkin) pahalla ololla? Vai eikö heitä vain kiinnosta?

En tiedä Karin lapsitilannetta mutta aika kovan linjan feministi hän ainakin on.

ööö, siis mitä helvettiä? Mulla on kolme poikaa, ja tasa-arvo on perheemme arvoista ykkönen. Kutsun itseäni feministiksi, tasa-arvon kannattajaksi.

Mistä tiedät että he ovat poikia? Ovatko he identifioituneet juuri pojiksi ja ovatko he tehneet sen tiedostaen muut vaihtoehdot?

Jos he ovat tiedostaneet muut vaihtoehdot, miten he ovat päätyneet ottamaan juuri sortajan ja raiskaajan roolin?

Jos he eivät ole tiedostaneet, miten voit edes puhua tasa-arvon tärkeydestä?

Vierailija
36/53 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

emma on puhdas narsku ja pölhöpopulisti, sen sanomiset ja tekemiset kannattaa jättää ihan omaan arvoonsa. Kalastelee idiooteilta ääniä tällä ulostuksellaan.

Vierailija
37/53 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

En ole tuo jolle vastasit, mutta missä siinä väitettiin ettei äidillä ole mitään merkitystä poikien elämässä? Kysyisin myös oletko koskaan kuullut sellaisista asioista kuin mallioppiminen, samaistuminen ja esikuva?

Etkö osaa lukea vai...?

Vierailija
38/53 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Tulit sitten kahdesti.

Nyt voisin kyllä kysyä sulta "luitko aloituksen ihan ajatuksen kanssa"? Mutta antaa olla.

Mahtaa olla kivaa olla rasisti, seksisti ja ableisti kun ei tarvitse ottaa vastuuta sanomisistaan. Kunhan syytää vihaa sinne tänne.

Vierailija
39/53 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienet pojat katsovat isäänsä ylöspäin ja ottavat mallia hänestä. Kyllä he hyvin pian huomaavat, jos iskälle muut jutut ovat tärkeämpiä kuin omat lapset. Antaisitko itse lastesi lähivanhemmuuden tuollaiselle?

Omat pojat ovat olleet koulussa kympin poikia. Me vanhemmat olemme kannustaneet heitä koulunkäyntiin. Poikien isä sopi joka syksy lasten kanssa palkitsemissysteemin. Pojat ovat myös nähneet, että iskä lukee kirjoja.

Vierailija
40/53 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emmalla on itsellään poika (vai kaksikin?). Miksi ei olisi huolissaan pojista?

Voi ei, toivottavasti joku tekee Emmasta lasun. Kannattaa kuitenki ideologiaa joka kannattaa poikien murhaamista ja silpomista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan