Emma Kari muka huolissaan poikien pärjäämisestä
http://www.emmakari.fi/meidan-on-pidettava-huolta-pojistamme/
Hesarissakin oli juttua. Huomaa taas että on vaalit tulossa.
Ironisinta tässä on, että Vihreät feministeineen ovat syypäitä tähän suomalaisten poikien ja miesten ahdinkoon. Halpaa äänien kalastelua kuntavaaleja varten. Hesarin artikkelissa onneksi paljastui mitä Emma Kari oikeasti ajattelee pojista. Niiltä pitää vaan vaatia enemmän ja piiskata (kuvainnollisesti) kovemmin koulutyöhön.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö, kannustus on se, mistä kaikki lähtee. Jos olet mies, niin millä tavalla sinä olet osallistunut poikiesi koulunkäyntiin? Kyseletkö kokeisiin, seuraatko, että läksyt on tehty, kannustatko, lohdutatko, kun koe on mennyt pieleen, käytkö vanhempainilloissa, valvotko, että lapsi menee kouluun? Vai oletko jättänyt kaiken tuon vaimosi kontolle?
Olen mies ja teen kaikkea tuota aktiivisesti. Paitsi noista vanhempainilloista en pidä kun siellä yleensä vaan jauhetaan turhanpäiväisistä asioista. Niihinkin olen välillä osallistunut.
-ap
Sun pojat sit varmaan pärjää. Kaikilla pojilla ei ole yhtä kannustavaa isää ja silti syyllistät naisia.
Tulit sitten kahdesti.
Toi toinen oli ohiksena, sorry. Mä en vaan jaksa näitä miehiä, jotka syyllistää muita yleensä naisia omista ongelmistaan. Ohiksena edelleen.
Eli ohiksena purat vihaa ja pahaa oloasi miehiin asianyhteydessä, joka on... no, oikeastaan aika tärkeä. Kun joku on huolissaan vammaisista niin käytkö siellä kanssa vittuilemassa että ovat vammaisia kun isä on luuseri. Tai jos joku kohtaa rasismia niin käyt ilkkumassa, että kannattiko panna neekeriä?
Kannattaisiko sinun hakea apua?
Nyt voisin kyllä kysyä sulta "luitko aloituksen ihan ajatuksen kanssa"? Mutta antaa olla.
Mahtaa olla kivaa olla rasisti, seksisti ja ableisti kun ei tarvitse ottaa vastuuta sanomisistaan. Kunhan syytää vihaa sinne tänne.
Kukahan se sitä tekee?
Vierailija kirjoitti:
Tottahan tuo on. Pojat tarvii kuria ja piiskausta. Nyt pojat saa alisuorittaa ja se kuitataan vaan sillä, että pojat on poikia. Samaa mantraa ei hoeta tytöille. Jos tyttö saa huonon koenumeron niin vika on tytössä itsessään, ei sukupuolessa kuten poikien kohdalla. Pojat lusmuilee, koska yhteiskunta sallii sen eikä siihen puututa. Ratkaisuksi ehdotellaan jopa vaatimustason laskemista, jolloin pojat näennäisesti pärjäis paremmin. Mikä on aivan älytön idea.
Luojan kiitos mun pojallani on ope joka ei lajittele lapsia sukupuolen mukaan vaan vaatii kaikilta saman. Ja sen huomaa pojan numeroista. Kun ei saa lusmuilla eikä sitä hyväksytä kotona eikä koulussa niin on pakko tehdä hommansa. Jolloin kokeetkin menee hyvin ja todistus on hyvä. Jos emme tekis noin niin tuo laiskuuteen taipuvainen poika jättäis läksyt tekemättä ja muutenkin lepsuilis sen minkä ehtis. Ja se näkyis hyvin pian kokeissa.
Määrittele mikä on poika ja mikä on tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö, kannustus on se, mistä kaikki lähtee. Jos olet mies, niin millä tavalla sinä olet osallistunut poikiesi koulunkäyntiin? Kyseletkö kokeisiin, seuraatko, että läksyt on tehty, kannustatko, lohdutatko, kun koe on mennyt pieleen, käytkö vanhempainilloissa, valvotko, että lapsi menee kouluun? Vai oletko jättänyt kaiken tuon vaimosi kontolle?
Olen mies ja teen kaikkea tuota aktiivisesti. Paitsi noista vanhempainilloista en pidä kun siellä yleensä vaan jauhetaan turhanpäiväisistä asioista. Niihinkin olen välillä osallistunut.
-ap
Sun pojat sit varmaan pärjää. Kaikilla pojilla ei ole yhtä kannustavaa isää ja silti syyllistät naisia.
Tulit sitten kahdesti.
Toi toinen oli ohiksena, sorry. Mä en vaan jaksa näitä miehiä, jotka syyllistää muita yleensä naisia omista ongelmistaan. Ohiksena edelleen.
Eli ohiksena purat vihaa ja pahaa oloasi miehiin asianyhteydessä, joka on... no, oikeastaan aika tärkeä. Kun joku on huolissaan vammaisista niin käytkö siellä kanssa vittuilemassa että ovat vammaisia kun isä on luuseri. Tai jos joku kohtaa rasismia niin käyt ilkkumassa, että kannattiko panna neekeriä?
Kannattaisiko sinun hakea apua?
Nyt voisin kyllä kysyä sulta "luitko aloituksen ihan ajatuksen kanssa"? Mutta antaa olla.
Mahtaa olla kivaa olla rasisti, seksisti ja ableisti kun ei tarvitse ottaa vastuuta sanomisistaan. Kunhan syytää vihaa sinne tänne.
Kukahan se sitä tekee?
Emma Kari muun muassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mielesätsi nainen ei osaa kannustaa tai hoitaa poikia, vain mies pystyy tekemään sen. Avioeroissa ainakin poikapuoliset lapset tulisi siis määrät isänsä hoivaan koska muuten kyseessä on automaattinen heitteillejättö?
Pienet pojat katsovat isäänsä ylöspäin ja ottavat mallia hänestä. Kyllä he hyvin pian huomaavat, jos iskälle muut jutut ovat tärkeämpiä kuin omat lapset. Antaisitko itse lastesi lähivanhemmuuden tuollaiselle?
Omat pojat ovat olleet koulussa kympin poikia. Me vanhemmat olemme kannustaneet heitä koulunkäyntiin. Poikien isä sopi joka syksy lasten kanssa palkitsemissysteemin. Pojat ovat myös nähneet, että iskä lukee kirjoja.
Mistä lapsi tietää kuka on isä ja kuka on äiti, ellei häntä opeteta heteronormatiiviseen tapaan ajatella. Pojat voivat huonosti heteronormatiivisen yhteiskunnan, ei minkään muun vuoksi.
Sitä paitsi, määritteletkö mikä on isä, mikä on äiti ja mikä on poika?
Nyt alkaa jo päätä kivistää, mutta kenen? ohistelija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karilla on itsellään kaksi lasta, miksei hän muka voisi olla aidosi huolissaan myös poikalapsista?
Se on muuten kumma, että naiset havahtuu vasta näihin poikiin ja miehiin liittyviin ongelmiin vasta kun saavat itse lapsia ja näkevät omakohtaisesti miten asiat oikeasti on. Kertonee jotain naisten empatiakyvystä...?
Mä en tajua mitä ongelmia pojilla pitäisi olla. Mulla tyttöjä ja poikia, nämä pojat ovat niitä kympin oppilaita ja vähällä vaivalla vielä. Ovat myöskin urheilijoita, sekin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Tottahan tuo on. Pojat tarvii kuria ja piiskausta. Nyt pojat saa alisuorittaa ja se kuitataan vaan sillä, että pojat on poikia. Samaa mantraa ei hoeta tytöille. Jos tyttö saa huonon koenumeron niin vika on tytössä itsessään, ei sukupuolessa kuten poikien kohdalla. Pojat lusmuilee, koska yhteiskunta sallii sen eikä siihen puututa. Ratkaisuksi ehdotellaan jopa vaatimustason laskemista, jolloin pojat näennäisesti pärjäis paremmin. Mikä on aivan älytön idea.
Luojan kiitos mun pojallani on ope joka ei lajittele lapsia sukupuolen mukaan vaan vaatii kaikilta saman. Ja sen huomaa pojan numeroista. Kun ei saa lusmuilla eikä sitä hyväksytä kotona eikä koulussa niin on pakko tehdä hommansa. Jolloin kokeetkin menee hyvin ja todistus on hyvä. Jos emme tekis noin niin tuo laiskuuteen taipuvainen poika jättäis läksyt tekemättä ja muutenkin lepsuilis sen minkä ehtis. Ja se näkyis hyvin pian kokeissa.
Sinänsä hauskaa, että toit juuri sen ongelman esiin mistä poikien ahdinko koulussa johtuu. Yritit vaan virheellisesti laittaa sen poikien laiskuuden piikkiin. Oikeasti ongelman aiheuttaja on feministinen koululaitos ja OKL:stä juuri tulleet kirkassilmäiset punaviheraatetta kannattavat naisopettajat, jotka eivät osaa motivoida poikia koulunkäyntiin eivätkä ymmärrä eroja tyttöjen poikien välillä asioiden omaksumisessa. Näiltä opettajilta puuttuu yleensä myös käsitys yhteiskunnan toimintaperiaatteista, eikä esim. ymmärretä että pojille ja miehille ominaiset piirteet ovat tärkeitä yritysten perustamisessa ja vientialojen kehittämisessä, jotka taas tuovat valtiolle tärkeitä verotuloja.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Väittämäsi siis on, että äidillä ei ole mitään merkitystä poikien elämässä. Ainoa mikä ratkaisee on isä ja hänen tapansa toimia.
Miehen mallin antamisessa kyllä. Aika paljon miehissä on vastuuta kantamattomia yksilöitä miehenä ja isänä, kun taas nainen (äiti) hoitaa kaiken.
Tämä on totta. Äiti ei voi antaa miehen mallia ja valitettavan usein eron myötä niistä ihan hyvistäkin isistä tulee vastuuta vältteleviä ja joskus jopa ihan vaarallisia roolimalleja (alkoholinkäyttö). Tämä on lähipiirissä nähty ja joka kerta hämmästyttää miksi ihmeessä näin tapahtuu, eron syistä tai aloitteentekijästä riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä hauskaa, että toit juuri sen ongelman esiin mistä poikien ahdinko koulussa johtuu. Yritit vaan virheellisesti laittaa sen poikien laiskuuden piikkiin. Oikeasti ongelman aiheuttaja on feministinen koululaitos ja OKL:stä juuri tulleet kirkassilmäiset punaviheraatetta kannattavat naisopettajat, jotka eivät osaa motivoida poikia koulunkäyntiin eivätkä ymmärrä eroja tyttöjen poikien välillä asioiden omaksumisessa. Näiltä opettajilta puuttuu yleensä myös käsitys yhteiskunnan toimintaperiaatteista, eikä esim. ymmärretä että pojille ja miehille ominaiset piirteet ovat tärkeitä yritysten perustamisessa ja vientialojen kehittämisessä, jotka taas tuovat valtiolle tärkeitä verotuloja.
-ap
Höpöhöpö.
Poikien vanhemmat ei vain ole tehtäviensä tasalla. Pojat kasvatetaam laiskoiksi vastuunpakoilijoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karilla on itsellään kaksi lasta, miksei hän muka voisi olla aidosi huolissaan myös poikalapsista?
Se on muuten kumma, että naiset havahtuu vasta näihin poikiin ja miehiin liittyviin ongelmiin vasta kun saavat itse lapsia ja näkevät omakohtaisesti miten asiat oikeasti on. Kertonee jotain naisten empatiakyvystä...?
Mä en tajua mitä ongelmia pojilla pitäisi olla. Mulla tyttöjä ja poikia, nämä pojat ovat niitä kympin oppilaita ja vähällä vaivalla vielä. Ovat myöskin urheilijoita, sekin vielä.
Hellyttävää denialismia. Ei MINUN pojillani vaan mitään ongelmia ole.
Perinteistä poliitikon äänienkalastelu puhetta. Ollaan kovasti huolissaan, mutta ei esitetä yhtään ratkaisua asiaan, saati sitten sitä kuka siitä vastaisi ja miten se rahoitettaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hellyttävää denialismia. Ei MINUN pojillani vaan mitään ongelmia ole.
Tämä meni yli hilseen. Pojat saavat kokeista kymppejä, käytökset kiitettävää ja ovat muutenkin välkkyjä. Vanhempainvarteisss suitsutetaan kuinka hyviä oppilaita ovat, avuliaita ja iloisia. Ja mun pitäisi olla heistä huolissaan? Vedä v'ttu päähäsi kommentoija.
Toistona vielä kaikille, haistakaa v-ttu kaikki!
Mistä lapsi tietää kuka on isä ja kuka on äiti, ellei häntä opeteta heteronormatiiviseen tapaan ajatella. Pojat voivat huonosti heteronormatiivisen yhteiskunnan, ei minkään muun vuoksi.
Sitä paitsi, määritteletkö mikä on isä, mikä on äiti ja mikä on poika?